EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.10.2015 10:25

DavidD píše:
Martin Šubrt píše:DavidD: Jen tak cvičně si vypišme nově postavené nebo původní zastávky na 1 soupravu na linkách 9 a 22:
Arbesovo náměstí, Lazarská, Jindřišská dc, Říčanova, Břevnovský klášter zc, U Kaštanu, Drinopol, Marjánka, Pohořelec, Pražský hrad, Královský letohrádek, Malostranské náměstí, Hellichova, Krymská, Ruská dc, Vršovické nám., Čechovo nám. Jen tohle je přes 30 nástupních hran...
Nevím kdo todle rozhodl, měl by za to nést odpovědnost..
To nerozhodla jedna osoba. Městské části chtějí víc parkovacích míst, DP nedostává dost peněz na údržbu a úklid zastávek, stavba delších zastávek je rovněž dražší, IPR preferuje kratší zastávky, cestující si často stěžují, že nebudou běhat k druhé tramvaji. Když se to sejde, vlastně nikdo nemá žádný důvod stavět zastávky delší s výjimkou silných přestupních bodů.

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 03.10.2015 9:47

Pan 9001 zase hází trapně vinu na řidiče tramvaje aniž by znal ten přejezd.
Ale vysvětlím, při rozjezdu ze zastávky Pol Modřany se navolim do SSZ a padá mi hezky do jízdy. Zde není možné projet na nějaký konec volna.
Ale SSZ nepocitalo s tím, že je tam omezena rychlost, takže někde cca uprostřed přejezdu padlo stůj a auta mohla jet

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.10.2015 9:23

9001 píše:...... A co si budeme říkat Vyšehradský tunel má vliv na IAD několikanásobně větší než tady :wink:
vliv na plynulost jistě, ale hrozba VÁŽNÉ NEHODY NIKOLIV (POKUD NĚKDO TU TRAM NEOBJEDE ZLEVA A NESTŘETNE SE S PROTIJEDOUCÍM VOZIDLEM) - MNOHEM PRAVDĚPODOBNĚJŠÍ JE TEBOU OSOBNĚ POPSANÁ VÁŽNÁ NEHODA NA KŘÍŽENÍ TT AUTY:
9001 píše:.....................
Filip: A kde by měla být chyba? Řidič tram tam nejspíš vjel na konec volna. Ok. Kdyby tam bylo auto rozjete na 50, tak je z toho nehoda jak vyšitá... ........
PS: 9001 také stále netrpělivě čekám na tvou odpověď(důkaz) k tomuto mému příspěvku (citace tebe v něm) :!:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 23:56

MM: Tak OO můžou udat na DÚ ne? Jak sám píšeš funguje to dobře.

A co si budeme říkat Vyšehradský tunel má vliv na IAD několikanásobně větší než tady :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 23:44

9001 píše:MM: Za mě je logičtější přes víkend udělat havarijní opravu než se hrabat v SW křižovatky.......
představ si že TRAMvajáci (včetně mé maličkosti) jsou jistě 1., které OR nižší jak 30km/h pořádně :smt093 = byli by radši za tebou uvedený postup, ale představ si, že jaksi i havarijní stavební práce na TT potřebují jistě nejedno "razítko" - zejména, když je to v kolizi s IAD!
= 100%souhlas s Bobik (jenž mne v této RE předběhl).

Jen dodávám, že vím, že právě jen díky udání některými kolegy "velkému/státnímu" DÚ na Těšnově proběhla nejedna náprava (např. havarijní Libeňáku či konečná z 1.w-tram v Praze ve Vyšehradském tunelu) = toto dokazuje pravdivost začátku této mé reakce!

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 02.10.2015 23:35

9001 píše:A kdo je zodpovědný za stav kolejí? DP... V tomto místě nechat dlouhodobě "10" je tak na udání na Drážní úřad...
A kdo je vlastníkem DP? Město! Kdo rozhoduje o tom, kolik peněz DP dostane? Město. A kdo neumožnuje "díky" vlastní byrokracii a neschopnosti domluvit se ani mezi sebou bryskní opravu? Zase město. Pokud sis nevšim, ale asi nevšim, bo se to děje hlavně v noci, tak DP svoje koleje opravuje jak jen to jde. Jenže tady se jedná o rozbourání přejezdu a DP si jaksi nemůže dovolit tam ze dne na den naběhnout a začít se v tom vrtat, víme?
Ale na to seš inteligentní dost, aby to tohle došlo, tak nepruď. :lol:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 23:28

9001 píše:Děkuji uživatelům Filip a MM, že z celkem rozumné diskuze udělali stoku o urážkách .......
Kde jsem urazil jiného diskutujícího?

Já jsem naopak vyjádřil své velké uražení od DavidD již dávno zde!
Filip píše:...... MMM - pane kolego, já s OO nemám nic společného a nic nikdy neprosazuji a nechci být v tomto směru aktivní. Asi si mě s někým pleteš :wink:
Viditelně si nepochopil, že vprávě odkazovaném svém příspěvku jsem reagoval na "na/urážku" DavidD směrem k mé osobě!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 23:21

MM: Za mě je logičtější přes víkend udělat havarijní opravu než se hrabat v SW křižovatky...

Filip: A kde by měla být chyba? Řidič tram tam nejspíš vjel na konec volna. Ok. Kdyby tam bylo auto rozjete na 50, tak je z toho nehoda jak vyšitá... A kdo je zodpovědný za stav kolejí? DP... V tomto místě nechat dlouhodobě "10" je tak na udání na Drážní úřad...

MM: Já neobhajuji 40m metrové vozy. Já bych viděl v Praze 20m a 30m ideálně v 15T :twisted:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 23:12

9001 píše:... Kdepak spinká OO?
asi si diskuzi za odkazem na video nečetl - DÁVNO TAM BYLO PŮVODNĚ NA PÁR DNÍ SSZ VYPNUTO A NÁSLEDNĚ OD TÉ DOBY JE ČERVENÁ PRO IAD NA PŘECHODU PRO CHODCE PŘES ZAČÁTEK SAMOSTANÉHO TĚLESA TT PRODLOUŽENA NA DOSTATEČNĚ DLOUHÝ ČAS S OHLEDEM NA OMEZENOU RYCHLOST TRAMVAJÍ NA VJEZDU DO KŘIŽOVATKY ZC!

Ovšem pochop (to co nedokázal DavidD), že zavedem 40m dlouhé TRAM a:
1.) SSZ na ně upravíme/prodloužíme a přitom minimálně v 80ti% stejně budou jezdit kratší = ve většině případů budou SSZ zbytečně zdržovat začátek volna v kolizních směrech!
2.) SSZ na ně neupravíme = dopadne to obdobně jako na videu, čili v kolizním směru začne volno, ale té dlouhé TRAM bude často v křížení sotva polovina Z:arrow: její řidič bude u okolí minimálně za :prase !

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 02.10.2015 22:38

Vaše myšlenky jsou zajímavé. Budeme kvůli EVO vozům snad předělávat vozovny nebo křižovatky, zastávky ? K čemu je dobré mít vozy o délce 40 metrů ? Stejně na některé víkendové linky a noci je blbost posílat soupravy.

Sólo vozy k Praze patří a je dobře, že je tu máme. A budeme je potřebovat i za dalších 20 let.


K tomu videu chyba samozřejmě není na straně DPP a řidič IAD ze sebe udělal pako. Ale trať by to tam chtělo opravit, o tom žádná.


Děkuji uživateli 9001, který z toho udělal jako vždy žumpu =D>

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 22:35

Děkuji uživatelům Filip a MM, že z celkem rozumné diskuze udělali stoku o urážkách a mletím své a jediné pravdy... Dokud bude podobný přístup ve všem, tak se opravdu nikam nedostaneme...

K videu. Chyba jednoznačně na straně DP... Trat tam nemá být v takovém stavu... Nasrání ze strany řidiče auta chápu a tramvajáci se tam ženou evidetně do průseru... Kdepak spinká OO?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 22:34

Filip píše:Jaksi nemůžeme srovnávat Prag a Dresden. Nejen jiná infrastruktura, ale jiní lidé, jiné chování na silnicích nebo v zastávkách atd atd atd

Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
Takže raději vybavíme vozovny na vozidla 15T, lávky, kozlíky, dílny a pak koupíme sólo EVO a opět všechno znovu nakoupíme dvojmo na údržbu uplně jiného konceptu vozidla..Tak tomu teprve řikám brutální náklady na přestavbu vozoven a dílen..

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 22:28

9001 píše:Jasně... V D neporušují předpisy :roll: :roll: A tráva je taky zelenejší? :roll:
Ale nemluvím o předpisech, ale o mentalitě co se tam učí..Nadruhou stranu si o nich nedělám žádnou velkou iluzi..Nevím, jak ale toto téma souvisí s čtyřčlánkem v Praze..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 22:23

Filip píše:Jaksi nemůžeme srovnávat Prag a Dresden. Nejen jiná infrastruktura, ale jiní lidé, jiné chování na silnicích nebo v zastávkách atd atd atd

Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
=D> =D> =D>
a už i mne došla s DavidD trpělivost (dle mého aktuálního pocitu přímo svatá) = začínám jej ignorovat :!:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 22:22

Jasně... V D neporušují předpisy :roll: :roll: A tráva je taky zelenejší? :roll:

Odpovědět