EVO1
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: EVO1
Ta tabulka vychází z údajů, které nejsou víc jak 4 roky platné, rušení strašnic, změna počtu dodávek vozidel 15T, nepočítá s odstavením 14T a kuli tomu navíc přidělanám PUčkám na T3 a to rušení T6 je tam taky nějak podivně rychlé, nekoresponduje s prohlídkami a účetnictvímvon Špilberk píše: Přesně. Mám doporučení pro 9001 a DavidaD: vpravo nahoře je okýnko hledej. Dejte do něj rozmístění vozů výhled 2018, a pak uvidíte. Jsou tam takové veselosti, jako že v roce 2015 bude v KO 50x 15T, SU měly skončit ve VO 2012 a v ŽI 2013. Navíc v roce 2015 bude otevřena nová vozovna místo Strašnic. To už se asi za ty 2 měsíce nestihne, co
Re: EVO1
1) EVO má zásuvky mnohočlenu - jako všechny tramvaje od Pragoimexu
2) dvoučlánky vyrobí všichni, pokud si je DPP objedná
3) nevyšla studie proveditelnosti upravovat současné (tedy i dodané) 15T na dvou a čtyřčlánky bez drobnějších úprav takového rozsahu, že by z toho vznikla jiná tramvaj
4) 15 metrová tramvaj je ekonomický nesmysl
5) zřejmě všechna města s provozem 60 metrových tramvají musejí být na pokraji bankrotu z důvodu údržby 60 metrových nástupišť
6) jaksi těch 50 odstavených poršat je ještě schováno v nutnosti zlikvidovat T6, takže v součtu scházející 15T + 14T je 300 sól versus T6 140 T3SU 100, připočtuli zvýšené procento odstavení po nehodách a likvidací po železárnách (9112,9163,9165,9236,odhadem jedna z Bráníka) jsem doma.
2) dvoučlánky vyrobí všichni, pokud si je DPP objedná
3) nevyšla studie proveditelnosti upravovat současné (tedy i dodané) 15T na dvou a čtyřčlánky bez drobnějších úprav takového rozsahu, že by z toho vznikla jiná tramvaj
4) 15 metrová tramvaj je ekonomický nesmysl
5) zřejmě všechna města s provozem 60 metrových tramvají musejí být na pokraji bankrotu z důvodu údržby 60 metrových nástupišť
6) jaksi těch 50 odstavených poršat je ještě schováno v nutnosti zlikvidovat T6, takže v součtu scházející 15T + 14T je 300 sól versus T6 140 T3SU 100, připočtuli zvýšené procento odstavení po nehodách a likvidací po železárnách (9112,9163,9165,9236,odhadem jedna z Bráníka) jsem doma.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
Přesně. Mám doporučení pro 9001 a DavidaD: vpravo nahoře je okýnko hledej. Dejte do něj rozmístění vozů výhled 2018, a pak uvidíte. Jsou tam takové veselosti, jako že v roce 2015 bude v KO 50x 15T, SU měly skončit ve VO 2012 a v ŽI 2013. Navíc v roce 2015 bude otevřena nová vozovna místo Strašnic. To už se asi za ty 2 měsíce nestihne, coDG7021 píše:Podobných zaručených věšteb je plné nejen toto forum a myslím, že nikdy žádná zatím nevyšla Kdy že původně měly dojezdit vozy T3M?DavidD píše:První šumperáky prošly PO už před více jak 4 lety, takže do 6 let jdou do šrotu
Re: EVO1
EVička má zásuvku mnohočleného řízení a skládací spřáhlo dimenzované na trvalý provoz, takže bez problému..Bobik píše:Vzhledem k tomu, že to jaksi nemá zásuvku mnohočlenu a spřáhlo je obyčejná Pražská hlava, tak tipuju, že byl. Ovšem je otázka, zdali by ty zásuvky tam šly dodělat (jestli se s nimi eventuelně vůbec počítá).
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: EVO1
Vzhledem k tomu, že to jaksi nemá zásuvku mnohočlenu a spřáhlo je obyčejná Pražská hlava, tak tipuju, že byl. Ovšem je otázka, zdali by ty zásuvky tam šly dodělat (jestli se s nimi eventuelně vůbec počítá).
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Byl by problém Evičky spojovat do souprav - bylo-li by to třeba?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Když někdo honí body na tom, že výhodi půl miliardy oknem za kupóny. Pak další penize za právníky, které dohodi protistrana, na studii o pvk a jejim návratu pod Prahu, tak aby pak na provoz bylo...
Re: EVO1
No máte to všichni krásně vymyšlený. Měla by to hlavně číst naše milá paní primátorka. Tu by z těchto úvah určitě kleplo. Má problém s navýšením financí třeba na provoz prodlouženého A metra a vy byste po ní chtěli ročně další 2 mld. navíc za další nové tram (dvoučlánky, které stejně nikdo nechce dodat).
Re: EVO1
Podobných zaručených věšteb je plné nejen toto forum a myslím, že nikdy žádná zatím nevyšla Kdy že původně měly dojezdit vozy T3M?DavidD píše:První šumperáky prošly PO už před více jak 4 lety, takže do 6 let jdou do šrotu
Jinak EVO1 i dnes na cvičných jízdách.
Re: EVO1
To tak akorát vyjde, že po roce 2020 se na místě vyřazovaných R.P budou objevovat konečně opravené 14T (snad teda nejsem příliš optimistický). Až pak, někdy po roce 2022, může město začít nakupovat další nové tramvaje.
Re: EVO1
Tak hlavně bych začal tím, že je budu zkracovat pouze na délku 40m soupravy a né na 30m.von Špilberk píše: To 9001 začal bezhlavě nakupovat dvoučlánky 15T, a pořád mi neřekl, kde se na ně vezmou peníze. A DavidD začal nakupovat i čtyřčlánky, a pořád mi neřekl, kde se vezmou peníze na prodlužování zastávek, když se ty zastávky čerstvě zkrátily.
První šumperáky prošly PO už před více jak 4 lety, takže do 6 let jdou do šrotu, nebo musí dostat druhé PO. Druhé PO je pro ně ale nerentabilní. Dá se tedy očekávat po roce 2020 každoroční vyřazení 40 šumperáků..von Špilberk píše: Navíc musím upozornit, že s RP se bude jezdit ještě dlouho. DP v nich upravuje zavírání dveří, doplňuje kontrolky brzdičů a zkouší i nějakou novou lištu proti sevření. A ty úpravy jsou i na nejstarších "pravých" šumperácích (od 8211). Kdyby DP očekával brzké vyřazení těchto vozů, asi by to nedělal.
Re: EVO1
Je jasné že to chce koncept, který tu chybí, ale ty náklady jsou vtipné..Martin Šubrt píše:To nerozhodla jedna osoba. Městské části chtějí víc parkovacích míst, DP nedostává dost peněz na údržbu a úklid zastávek, stavba delších zastávek je rovněž dražší, IPR preferuje kratší zastávky, cestující si často stěžují, že nebudou běhat k druhé tramvaji. Když se to sejde, vlastně nikdo nemá žádný důvod stavět zastávky delší s výjimkou silných přestupních bodů.
Jako ohánět se náklady na údržbu zastávek, ktere DPP udržuje vlastní silou vrchní stavby(psáno v nějakém starším čísle DP kontaktu), pokud nebudou v zimě uklízet co asi budou dělat? Propustíme je jako učitele na prázdniny? Pravda ušetříme
Zároveň by mě zajímalo, jak do tohoto rozpočtu byla zakalkulovaná cena energie znovu rozjíždějící tramvaje, která čeká na odbavení jako druhá, třetí.. To v dlouhodobém rozpočtu musí být mnohem zajimavější položka než úklid zastávky, stavba delší zastávky apod.
A k těm parkovacím místům, rád bych viděl to navýšení parkovacích míst na Bělohorské po loňské rekonstrukci a zkrácení zastávek na 2xT3.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Von: Moji práci nechám bez komentáře.
Splácet ano, ale to neznamená stop na investice..
Bobik: Víkend je průser hlavně v metru a u busů. Tramvaje mi přijdou v pohodě. Takže spíš to chce vyházet tramvajofily a nechat LV dělat lidi, kterým jde o MHD!
Přejezdy... Zase je to LV... Kdyby ta 16 jela v soupravě a končila na Spojovací, tak to nebude tak drahé a nebo ideálně zátah do Strašnic...
Tady zase platí Orkyho slova. Peněz není/nebylo málo. Viz noční posílení, ale starý Ropid si honil ego... Nový si akorát vyžere to, že opravdu peníze nebudou...
Splácet ano, ale to neznamená stop na investice..
Bobik: Víkend je průser hlavně v metru a u busů. Tramvaje mi přijdou v pohodě. Takže spíš to chce vyházet tramvajofily a nechat LV dělat lidi, kterým jde o MHD!
Přejezdy... Zase je to LV... Kdyby ta 16 jela v soupravě a končila na Spojovací, tak to nebude tak drahé a nebo ideálně zátah do Strašnic...
Tady zase platí Orkyho slova. Peněz není/nebylo málo. Viz noční posílení, ale starý Ropid si honil ego... Nový si akorát vyžere to, že opravdu peníze nebudou...