EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 04.10.2015 9:09

A kde se ta zásuvka schovává?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 04.10.2015 8:10

von Špilberk píše: =D> =D> Přesně. Mám doporučení pro 9001 a DavidaD: vpravo nahoře je okýnko hledej. Dejte do něj rozmístění vozů výhled 2018, a pak uvidíte. Jsou tam takové veselosti, jako že v roce 2015 bude v KO 50x 15T, SU měly skončit ve VO 2012 a v ŽI 2013. Navíc v roce 2015 bude otevřena nová vozovna místo Strašnic. To už se asi za ty 2 měsíce nestihne, co :?: :lol: :lol:
Ta tabulka vychází z údajů, které nejsou víc jak 4 roky platné, rušení strašnic, změna počtu dodávek vozidel 15T, nepočítá s odstavením 14T a kuli tomu navíc přidělanám PUčkám na T3 a to rušení T6 je tam taky nějak podivně rychlé, nekoresponduje s prohlídkami a účetnictvím

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: EVO1

Příspěvek od Brejšín » 04.10.2015 7:59

1) EVO má zásuvky mnohočlenu - jako všechny tramvaje od Pragoimexu
2) dvoučlánky vyrobí všichni, pokud si je DPP objedná
3) nevyšla studie proveditelnosti upravovat současné (tedy i dodané) 15T na dvou a čtyřčlánky bez drobnějších úprav takového rozsahu, že by z toho vznikla jiná tramvaj
4) 15 metrová tramvaj je ekonomický nesmysl
5) zřejmě všechna města s provozem 60 metrových tramvají musejí být na pokraji bankrotu z důvodu údržby 60 metrových nástupišť
6) jaksi těch 50 odstavených poršat je ještě schováno v nutnosti zlikvidovat T6, takže v součtu scházející 15T + 14T je 300 sól versus T6 140 T3SU 100, připočtuli zvýšené procento odstavení po nehodách a likvidací po železárnách (9112,9163,9165,9236,odhadem jedna z Bráníka) jsem doma.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: EVO1

Příspěvek od von Špilberk » 04.10.2015 7:50

DG7021 píše:
DavidD píše:První šumperáky prošly PO už před více jak 4 lety, takže do 6 let jdou do šrotu
Podobných zaručených věšteb je plné nejen toto forum a myslím, že nikdy žádná zatím nevyšla :) Kdy že původně měly dojezdit vozy T3M?
=D> =D> Přesně. Mám doporučení pro 9001 a DavidaD: vpravo nahoře je okýnko hledej. Dejte do něj rozmístění vozů výhled 2018, a pak uvidíte. Jsou tam takové veselosti, jako že v roce 2015 bude v KO 50x 15T, SU měly skončit ve VO 2012 a v ŽI 2013. Navíc v roce 2015 bude otevřena nová vozovna místo Strašnic. To už se asi za ty 2 měsíce nestihne, co :?: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 04.10.2015 7:47

Bobik píše:Vzhledem k tomu, že to jaksi nemá zásuvku mnohočlenu a spřáhlo je obyčejná Pražská hlava, tak tipuju, že byl. Ovšem je otázka, zdali by ty zásuvky tam šly dodělat (jestli se s nimi eventuelně vůbec počítá).
EVička má zásuvku mnohočleného řízení a skládací spřáhlo dimenzované na trvalý provoz, takže bez problému..

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 04.10.2015 6:00

Vzhledem k tomu, že to jaksi nemá zásuvku mnohočlenu a spřáhlo je obyčejná Pražská hlava, tak tipuju, že byl. Ovšem je otázka, zdali by ty zásuvky tam šly dodělat (jestli se s nimi eventuelně vůbec počítá).

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.10.2015 3:52

Byl by problém Evičky spojovat do souprav - bylo-li by to třeba?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 04.10.2015 1:22

Když někdo honí body na tom, že výhodi půl miliardy oknem za kupóny. Pak další penize za právníky, které dohodi protistrana, na studii o pvk a jejim návratu pod Prahu, tak aby pak na provoz bylo...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: EVO1

Příspěvek od mart337 » 04.10.2015 1:07

No máte to všichni krásně vymyšlený. Měla by to hlavně číst naše milá paní primátorka. Tu by z těchto úvah určitě kleplo. Má problém s navýšením financí třeba na provoz prodlouženého A metra a vy byste po ní chtěli ročně další 2 mld. navíc za další nové tram (dvoučlánky, které stejně nikdo nechce dodat).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 04.10.2015 0:37

Že by problém byl v tom, že máme odstavenou kapacitu 120x T resp 116 x T

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: EVO1

Příspěvek od DG7021 » 04.10.2015 0:23

DavidD píše:První šumperáky prošly PO už před více jak 4 lety, takže do 6 let jdou do šrotu
Podobných zaručených věšteb je plné nejen toto forum a myslím, že nikdy žádná zatím nevyšla :) Kdy že původně měly dojezdit vozy T3M?

Jinak EVO1 i dnes na cvičných jízdách.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od thriller2 » 03.10.2015 23:24

To tak akorát vyjde, že po roce 2020 se na místě vyřazovaných R.P budou objevovat konečně opravené 14T (snad teda nejsem příliš optimistický). Až pak, někdy po roce 2022, může město začít nakupovat další nové tramvaje.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 03.10.2015 20:52

von Špilberk píše: To 9001 začal bezhlavě nakupovat dvoučlánky 15T, a pořád mi neřekl, kde se na ně vezmou peníze. A DavidD začal nakupovat i čtyřčlánky, a pořád mi neřekl, kde se vezmou peníze na prodlužování zastávek, když se ty zastávky čerstvě zkrátily.
Tak hlavně bych začal tím, že je budu zkracovat pouze na délku 40m soupravy a né na 30m.
von Špilberk píše: Navíc musím upozornit, že s RP se bude jezdit ještě dlouho. DP v nich upravuje zavírání dveří, doplňuje kontrolky brzdičů a zkouší i nějakou novou lištu proti sevření. A ty úpravy jsou i na nejstarších "pravých" šumperácích (od 8211). Kdyby DP očekával brzké vyřazení těchto vozů, asi by to nedělal. 8-)
První šumperáky prošly PO už před více jak 4 lety, takže do 6 let jdou do šrotu, nebo musí dostat druhé PO. Druhé PO je pro ně ale nerentabilní. Dá se tedy očekávat po roce 2020 každoroční vyřazení 40 šumperáků..

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 03.10.2015 20:31

Martin Šubrt píše:To nerozhodla jedna osoba. Městské části chtějí víc parkovacích míst, DP nedostává dost peněz na údržbu a úklid zastávek, stavba delších zastávek je rovněž dražší, IPR preferuje kratší zastávky, cestující si často stěžují, že nebudou běhat k druhé tramvaji. Když se to sejde, vlastně nikdo nemá žádný důvod stavět zastávky delší s výjimkou silných přestupních bodů.
Je jasné že to chce koncept, který tu chybí, ale ty náklady jsou vtipné..
Jako ohánět se náklady na údržbu zastávek, ktere DPP udržuje vlastní silou vrchní stavby(psáno v nějakém starším čísle DP kontaktu), pokud nebudou v zimě uklízet co asi budou dělat? Propustíme je jako učitele na prázdniny? Pravda ušetříme

Zároveň by mě zajímalo, jak do tohoto rozpočtu byla zakalkulovaná cena energie znovu rozjíždějící tramvaje, která čeká na odbavení jako druhá, třetí.. To v dlouhodobém rozpočtu musí být mnohem zajimavější položka než úklid zastávky, stavba delší zastávky apod.

A k těm parkovacím místům, rád bych viděl to navýšení parkovacích míst na Bělohorské po loňské rekonstrukci a zkrácení zastávek na 2xT3.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 03.10.2015 20:08

Von: Moji práci nechám bez komentáře. :wink:

Splácet ano, ale to neznamená stop na investice..

Bobik: Víkend je průser hlavně v metru a u busů. Tramvaje mi přijdou v pohodě. Takže spíš to chce vyházet tramvajofily a nechat LV dělat lidi, kterým jde o MHD!

Přejezdy... Zase je to LV... Kdyby ta 16 jela v soupravě a končila na Spojovací, tak to nebude tak drahé a nebo ideálně zátah do Strašnic...

Tady zase platí Orkyho slova. Peněz není/nebylo málo. Viz noční posílení, ale starý Ropid si honil ego... Nový si akorát vyžere to, že opravdu peníze nebudou...

Odpovědět