EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.8.2016 21:06

Evičko, co to máš za (nový) tričko? :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 06.8.2016 18:54

http://www.k-report.net/discus/obrazky/ ... 141916.jpg

Evička v mosteckém kabátu.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: EVO1

Příspěvek od MF » 20.2.2016 15:47

Jsem rád, že jsem byl tak důsledně poučen o matematice od sčítače vozů v obratišti Zámecká...

Já tím chtěl zejména říci, že 02 jezdí v provozu místo dvojice, takže přetejká, protože se kvůli jednomu vozu, navíc problémovému nemění JŘ. Nic víc, nic míň.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1611
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 14.2.2016 20:11

MM-Mikulovsky píše:
MF píše:..... Třeba ta EVO2 když jede místo dvojice, tak nepobírá .....
#-o #-o #-o tak zrovna u tebe jsem myslel, že víš:
AVo2 = např. K2 = cca 20m délky
Dvojce = 2 x 15m = 30m délky
Z:arrow: že do 2/3 z 30m nemůžeš dát stejně jako do 30m je snad jasné dítěti z 2. třídy ZŠ :!:
Jo to by jsi MF měl vážně vědět!! :lol:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.2.2016 20:06

MF píše:..... Třeba ta EVO2 když jede místo dvojice, tak nepobírá .....
#-o #-o #-o tak zrovna u tebe jsem myslel, že víš:
EVO2 = např. K2 = cca 20m délky
Dvojce = 2 x 15m = 30m délky
Z:arrow: že do 2/3 z 30m nemůžeš dát stejně jako do 30m je snad jasné dítěti z 2. třídy ZŠ :!:
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 14.2.2016 20:12, celkem upraveno 1 x.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: EVO1

Příspěvek od MF » 14.2.2016 19:40

Já se prostě nemůžu zbavit dojmu, že to EVO je na ***** jak sólo, tak kloubák. Ty židle na těch podestách, křivolakej interier, to prostě nemůže konkurovat prostorově čistému prostoru v T3, byť ta je vysoká. Ta wana je dobrá a hlavně spolehlivá náhrada a bohatě postačuje pro postižené či kočárky. To politické 100% nízkopodlažnění je stejně kec - viz ty různý sokly atp. Třeba ta EVO2 když jede místo dvojice, tak nepobírá a navíc třeba pro Prahu to je katastrofa profilově. Nevím jak EVO1, ale to je taky ala KT. Co jsem slyšel, tak 02 má pořád nějaké problémy s dveřma a taky toho víc prostojí než najezdí. Navíc má to nešťastné číslo 84, které asi i s puncem neúspěchu zdědila po RT6 :-)

Nemůžu tvrdit, že to třeba není pěkný svezení co se týká obsluhy, ale prostě je to divnej werk.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: EVO1

Příspěvek od Brejšín » 14.2.2016 19:14

Ještě by se to dalo vyřešit podobně jako u vleků v Rostoku a v Lipsku.
To nejde, EVA má trakční podvozky. Tam jsou to vleky jen s brzdou, viz vajco.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3006
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od kruťák » 14.2.2016 19:02

MKzB píše:K interiéru:
Ještě by se to dalo vyřešit podobně jako u vleků v Rostoku a v Lipsku.
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/lei ... vozkem.jpg
Ještě toho trochu. Tohle uspořádání má/měl vzadu bus jezdící z Depa do Fashion Arény. Sedět na tom mohl buď jeden člověk uprostřed, anebo dva lidi po krajích. Tři normální lidi se tam nevejdou.

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 14.2.2016 19:02

V Liberci se tuším říká obojživelníci, těm co mají papíry na tramvaj a bus. Pokud si to chce někdo dobrovolně udělat, proč ne.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3328
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od Karosák » 14.2.2016 18:58

Ale ten výcvik taky něco stojí. Mě by to neva,ja si rad udělám papíry na něco dalsiho :-P V souvislosti s Chomutovem (a napada me i Kosicemi) nekde zaznelo, ze bude EU tlacit na x procentni trakci z obnovitelneho. A to busy na cng asi nejsou. Elektro, nebo hybrid busy mi teda prijdou dost pasqilni, ale treba se neco technologicky dozene. Ale z globalu a soucasne energeticke nalady mi prijde proste total mimo misu likvidovat el. trakci. Nechapu jak mohl Brusel zaplatit Kosicim naftovy SORky. Kdyztak s baterkama a dobijet na usecich s vedenim.

Rikam busy za sola v noci asi dovedu pochopit, ma to sve vyhody a kdyz by to fungovalo tak i ocenit, ale tahat to nekam v (6) a + a bastlit to dalsima vazbama je proste nesmysl a hlavne prasarna. Tady si muzeme hrat s cislama, ale preprava lidi proste nejde spocitat a objednat tak efektivne jako multimodalni proudy kontejneru. Nicmene ted si musime poradit s tim co mame a dale to stejne ridi nikoliv tabulky, ale konšelé a krik obecenstva.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MKzB » 14.2.2016 18:34

K interiéru:
Ještě by se to dalo vyřešit podobně jako u vleků v Rostoku a v Lipsku.
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/lei ... vozkem.jpg

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4254
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 14.2.2016 17:39

9001 píše: Elektřina z obnovitelných zdrojů je tvrdě zaplacená...
To sice ano, ale to je věc jiná. Prostě ten určitej podíl zelený energie tam povinně je. Že to stojí co to stojí je něco jinýho a zaplatit ho prostě musíš, ať už odebereš, nebo neodebereš, proto se do toho nedá počítat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 14.2.2016 17:37

Karosák: Např. jako v Liberci? Prostě si udělají papíry na "D" :-).

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3328
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od Karosák » 14.2.2016 17:31

Tak noční pořešit busama by asi šlo. Třeba by byli i rychlejší spojení. V Brně to maj, zejo... lze to využít i pro lepšíorganizaci údržby tt a výluk. Různé to vyvarovani oblouku, srdcí a výměny vexlí. Ale jezdit někam o víkendu busem a ve kladiva soupravou, když tam už ty koleje vedou mi přijde trošku dementni. Kastanstvo by nás s tím asi poslalo do...jako treba na Cernokostelecke presedat do prodlouzene 163, nebo co? To mi fakt prijde zrudny!! Tam fakt dava smysl spis K2, nebo tech stravitelnych a zapamatovatelnych 10 min. A co s řidiči? Tramvajaku bude nadbytek a busaci budou potřebovat posily...tak nevím, jestli si tím něčemu prospěje...
Naposledy upravil(a) Karosák dne 14.2.2016 18:08, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.2.2016 15:14

chlapecx píše:
MM-Mikulovsky píše:................ já byl v jejím (EVO1) interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?
protože zrovna toto se bude např.u 14T RUŠIT?
viditelně nejsi schopen povšimnout si rozdílu, že:
1.) 14T MÁ ZA PODÉLNÝMI SEDAČKAMI CCA 0,25M X 2 (OBĚMA ŘADAMI PROTI SOBĚ) NAPROSTO HLUCHÉHO MÍSTA BEZ VYUŽITÍ PRO KAPACITU PŘEPRAVY, ale jen umožňující sklopení těch sedaček k oknu :!:
2.) ve Vario LFplus/o JSOU PODÉLNÉ SEDAČKY:
a) TĚSNĚ U OKEN, ČÍMŽ JE MEZI DVĚMA PROTĚJŠÍMI ŘADAMI CCA 0,5M MÍSTA VÍCE NEŽ VE 14T :!:
b) JSOU NA PODESTĚ, POD KTEROU JE Z PROSTŘEDNÍ ULIČKY VÝKROJ PRO ŠPIČKY STOJÍCÍCH CESTUJÍCÍCH SPRÁVNĚ ČELEM K (VE SMĚRU JÍZDY) VEDLE NICH SEDÍCÍM CESTUJÍCÍM, ČÍMŽ SE ŠETŘÍ MÍSTO PRO TŘETÍ ŘADU STOJÍCÍCH/PROCHÁZEJÍCÍCH CESTUJÍCÍCH STŘEDEM VOZU (je ovšem otázka, jestli tento výkroj pod plošinkou pro nohy sedících cestujících cestujících není nebezpečný při jejich výstupu k sedačkám, protože se tím zvyšuje riziko jejich zakopnutí o něj - spíše by ta plošinka nad ním neměla být a sedící cestující by měli být nuceni ohnout své nohy do volného prostoru pod sedačkou)

Jen musím viditelně dodat jediný rozdíl mezi uspořádáním interiéru/sedadel EVO1 od Vario LFplus/o, kterým by bylo, že podesty (jistě kvůli pohonnému mechanismu pod nimi) a tím ochranné mezi přepážky po bocích podélných sedaček by zasahovaly rozdílně daleko ke středu tramvaje - vždy po levé ruce sedících na podélné sedačce dál než po jejich pravé ruce, což by znamenalo, že před levýma podélnýma sedadly (v jedné plynulé řadě) by jedna řada stojících cestujících nestála pod/před podestou, ale na ní!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 14.2.2016 18:33, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět