No, rozloženim dveří se to skutečně SORce (NB12) podobá.gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích.
EVO1
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
Tak u T3 RP se uvádí kapacita 22 sedících, 86 stojících při 5os/m2 a 138 stojících při 8os/m2.gabuliatko píše:To má poloviční kapacitu než T3.
EVO uvádí toto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
- až na to, že i ty (mnou zmíněné) olomoucké TRAM mají židle na podestách, ale jejich uspořádání ani nepůsobí (natož aby skutečně bylo) jako překážková (resp. slalomová) dráha!gabuliatko píše:Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: EVO1
Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
já byl v jejím interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: EVO1
Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
EVO1
Bez 3 týdnů po 5 letech (BTW: pokud by se 3 dny posečkalo, mohlo to být 10 let po prvním vypravení KT8D5.RN2P) se pražská veřejnost měla možnost svézt se zcela novým typem tramvaje. Osobně jsem dnes bohužel neměl čas - vy, kdož jste ho měly - jak se vám "Evička" líbila? Byla by na sólo linky dobrou volbou? A jak moc je to reálné? Z pohledu toho, že sólo linek není zas tak málo a wan je jen 35 ks, tak by to možná beznadějné být tak nemuselo...