Ale toto není už problém konceptu dopravy v Praze, ale spíš na základních školách a v autoškolách..MM-Mikulovsky píše:a ty:DavidD píše:..... Jel jsi někdy tramvají v Drážďanech nebo Lipsku apod.? Nezaznamenal jsem tam s takto dlouhou soupravou jediný problém..
1.) si viděl to 2x mnou odkázané video?
2.) vidíš rozdíl mezi chováním řidičů IAD v ČR a D?
EVO1
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: EVO1
Re: EVO1
Jaksi nemůžeme srovnávat Prag a Dresden. Nejen jiná infrastruktura, ale jiní lidé, jiné chování na silnicích nebo v zastávkách atd atd atd
Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
Naposledy upravil(a) Filip dne 02.10.2015 22:19, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
a ty:DavidD píše:..... Jel jsi někdy tramvají v Drážďanech nebo Lipsku apod.? Nezaznamenal jsem tam s takto dlouhou soupravou jediný problém..
1.) si viděl to 2x mnou odkázané video?
2.) vidíš rozdíl mezi chováním řidičů IAD v ČR a D?
Re: EVO1
Jel jsi někdy tramvají v Drážďanech nebo Lipsku apod.? Nezaznamenal jsem tam s takto dlouhou soupravou jediný problém..MM-Mikulovsky píše:JENŽE TO JE ONO - KONIA JE POSTAVENÁ JAKO LEHKÉ METRO=PŘEVÁŽNÁ ČÁST TRATÍ SEPAROVANÁ OD IAD, MINIMUM KŘÍŽENÍ S JINÝMI TRATĚMI A ČÁST VEDENÁ (BYŤ ZATÍM V PŘÍPRAVĚ) NĚKOLIKAKILOMETROVÝM TUNELEM - DO TÉ DOBY SOUPRAVY NEPOJEDOU!DavidD píše:...... Vše je ve Škodovce vyvinuté, stačí si to koupit. Koňa umí jezdit až v trojicích..
Re: EVO1
Tak tento pohled nemohu sdílet.DavidD píše:Zmizí přecpané sóla z Prahy, nabídne se lepší komfort, sjednocení vozidle pod koncept 15T, z toho plyne úspora ze zázemí DPP a mnoho dalšího, je to spíš na přednášku než na psaní sem..Filip píše:Zde chybí podstatný detail. K čemu je to dobré ? Výhody, co z toho popř. bude mít Praha ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
JENŽE TO JE ONO - KONIA JE POSTAVENÁ JAKO LEHKÉ METRO=PŘEVÁŽNÁ ČÁST TRATÍ SEPAROVANÁ OD IAD, MINIMUM KŘÍŽENÍ S JINÝMI TRATĚMI A ČÁST VEDENÁ (BYŤ ZATÍM V PŘÍPRAVĚ) NĚKOLIKAKILOMETROVÝM TUNELEM - DO TÉ DOBY SOUPRAVY NEPOJEDOU!DavidD píše:...... Vše je ve Škodovce vyvinuté, stačí si to koupit. Koňa umí jezdit až v trojicích..
A to je přesně co ty si odmítl komentovat a raději si totálně nesmyslně na mne zaútočil:
MM-Mikulovsky píše:DavidD: V síti TT typu té pražské jsou TRAM nad 30m provozní nesmysl - mnoho křížení s jinými TRAM i IAD, které by průjezd TRAM nad 30m (resp. i jen "počítání" s jeho možností v řadičích SSZ) neúměrně zdržoval provoz, a pokud by s ním řadiče SSZ nepočítaly, tak se nám rozmnoží obdoby tohoto videjka, na nějž byl nedávno odkaz zde v sousedním vlákně preference
...............................
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 02.10.2015 22:11, celkem upraveno 2 x.
Re: EVO1
Zmizí přecpané sóla z Prahy, nabídne se lepší komfort, sjednocení vozidle pod koncept 15T, z toho plyne úspora ze zázemí DPP a mnoho dalšího, je to spíš na přednášku než na psaní sem..Filip píše:Zde chybí podstatný detail. K čemu je to dobré ? Výhody, co z toho popř. bude mít Praha ?
Re: EVO1
Vše je ve Škodovce vyvinuté, stačí si to koupit. Koňa umí jezdit až v trojicích..MM-Mikulovsky píše:DavidD: sice se i v tisku psalo, že 15T se daj vyjmout vložené/vnitřní články a případně tyto vložit do jiné = z jedné udělat 2článek a z druhé 4článek, ALE OPRAVDU NEVÍM, ŽE BY JEDNA 15T ŠLA ŘÍDIT KABELOVÝM PROPOJENÍM Z JINÉ 15T, ZA NÍŽ JE PŘIPOJENA = tvůj návrh souprav ze dvou dvoučlánkových 15T není nyní proveditelný, čili velmi pochybuji, že pochází z JSVT
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
DavidD: sice se i v tisku psalo, že 15T se daj vyjmout vložené/vnitřní články a případně tyto vložit do jiné = z jedné udělat 2článek a z druhé 4článek, ALE OPRAVDU NEVÍM, ŽE BY JEDNA 15T ŠLA ŘÍDIT KABELOVÝM PROPOJENÍM Z JINÉ 15T, ZA NÍŽ JE PŘIPOJENA = tvůj návrh souprav ze dvou dvoučlánkových 15T není nyní proveditelný, čili velmi pochybuji, že pochází z JSVT
Re: EVO1
Ano souhlas, nakoupí se čtyřčlánky na provoz linek 9 a 22, pro vyrovnání počtu vozidel pro špičky všedního dne se doplní soupravami 2xdvoučlánek(ty se rozpojí na víkend,prázdniny).Myslím, že je to jednoduchý koncept, vše připraveno na jednotce JSVT, jen zbytek do toho háže vidleMM-Mikulovsky píše:ne on psal že souprava se 4mi články jde postavit ze dvou 2článků(, ale já odkázal, že původně on sám psal o koupi "pevných" 4článků).9001 píše:Píšeš, že ze 4 článku jdou udělat dva dvoučlánky. Což nejde.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
ne, DavidD psal že souprava se 4mi články jde postavit/spojit ze dvou 2článků(, ale já odkázal, že původně on sám psal o koupi "pevných" 4článků - a on raději na to již nereagoval).9001 píše:Píšeš, že ze 4 článku jdou udělat dva dvoučlánky. Což nejde.