EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 22:19

MM-Mikulovsky píše:
DavidD píše:..... Jel jsi někdy tramvají v Drážďanech nebo Lipsku apod.? Nezaznamenal jsem tam s takto dlouhou soupravou jediný problém..
a ty:
1.) si viděl to 2x mnou odkázané video?
2.) vidíš rozdíl mezi chováním řidičů IAD v ČR a D?
Ale toto není už problém konceptu dopravy v Praze, ale spíš na základních školách a v autoškolách..

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 02.10.2015 22:18

Jaksi nemůžeme srovnávat Prag a Dresden. Nejen jiná infrastruktura, ale jiní lidé, jiné chování na silnicích nebo v zastávkách atd atd atd

Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
Naposledy upravil(a) Filip dne 02.10.2015 22:19, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 22:16

DavidD píše:..... Jel jsi někdy tramvají v Drážďanech nebo Lipsku apod.? Nezaznamenal jsem tam s takto dlouhou soupravou jediný problém..
a ty:
1.) si viděl to 2x mnou odkázané video?
2.) vidíš rozdíl mezi chováním řidičů IAD v ČR a D?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 22:12

MM-Mikulovsky píše:
DavidD píše:...... Vše je ve Škodovce vyvinuté, stačí si to koupit. Koňa umí jezdit až v trojicích..
JENŽE TO JE ONO - KONIA JE POSTAVENÁ JAKO LEHKÉ METRO=PŘEVÁŽNÁ ČÁST TRATÍ SEPAROVANÁ OD IAD, MINIMUM KŘÍŽENÍ S JINÝMI TRATĚMI A ČÁST VEDENÁ (BYŤ ZATÍM V PŘÍPRAVĚ) NĚKOLIKAKILOMETROVÝM TUNELEM - DO TÉ DOBY SOUPRAVY NEPOJEDOU!
Jel jsi někdy tramvají v Drážďanech nebo Lipsku apod.? Nezaznamenal jsem tam s takto dlouhou soupravou jediný problém..

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 02.10.2015 22:10

DavidD píše:
Filip píše:Zde chybí podstatný detail. K čemu je to dobré ? Výhody, co z toho popř. bude mít Praha ?
Zmizí přecpané sóla z Prahy, nabídne se lepší komfort, sjednocení vozidle pod koncept 15T, z toho plyne úspora ze zázemí DPP a mnoho dalšího, je to spíš na přednášku než na psaní sem..
Tak tento pohled nemohu sdílet.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 22:07

DavidD píše:...... Vše je ve Škodovce vyvinuté, stačí si to koupit. Koňa umí jezdit až v trojicích..
JENŽE TO JE ONO - KONIA JE POSTAVENÁ JAKO LEHKÉ METRO=PŘEVÁŽNÁ ČÁST TRATÍ SEPAROVANÁ OD IAD, MINIMUM KŘÍŽENÍ S JINÝMI TRATĚMI A ČÁST VEDENÁ (BYŤ ZATÍM V PŘÍPRAVĚ) NĚKOLIKAKILOMETROVÝM TUNELEM - DO TÉ DOBY SOUPRAVY NEPOJEDOU!

A to je přesně co ty si odmítl komentovat a raději si totálně nesmyslně na mne zaútočil:
MM-Mikulovsky píše:DavidD: V síti TT typu té pražské jsou TRAM nad 30m provozní nesmysl - mnoho křížení s jinými TRAM i IAD, které by průjezd TRAM nad 30m (resp. i jen "počítání" s jeho možností v řadičích SSZ) neúměrně zdržoval provoz, a pokud by s ním řadiče SSZ nepočítaly, tak se nám rozmnoží obdoby tohoto videjka, na nějž byl nedávno odkaz zde v sousedním vlákně preference :!:
...............................
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 02.10.2015 22:11, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 22:06

Filip píše:Zde chybí podstatný detail. K čemu je to dobré ? Výhody, co z toho popř. bude mít Praha ?
Zmizí přecpané sóla z Prahy, nabídne se lepší komfort, sjednocení vozidle pod koncept 15T, z toho plyne úspora ze zázemí DPP a mnoho dalšího, je to spíš na přednášku než na psaní sem..

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 02.10.2015 22:02

Zde chybí podstatný detail. K čemu je to dobré ? Výhody, co z toho popř. bude mít Praha ?


MMM - pane kolego, já s OO nemám nic společného a nic nikdy neprosazuji a nechci být v tomto směru aktivní. Asi si mě s někým pleteš :wink:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 22:00

MM-Mikulovsky píše:DavidD: sice se i v tisku psalo, že 15T se daj vyjmout vložené/vnitřní články a případně tyto vložit do jiné = z jedné udělat 2článek a z druhé 4článek, ALE OPRAVDU NEVÍM, ŽE BY JEDNA 15T ŠLA ŘÍDIT KABELOVÝM PROPOJENÍM Z JINÉ 15T, ZA NÍŽ JE PŘIPOJENA = tvůj návrh souprav ze dvou dvoučlánkových 15T není nyní proveditelný, čili velmi pochybuji, že pochází z JSVT :!:
Vše je ve Škodovce vyvinuté, stačí si to koupit. Koňa umí jezdit až v trojicích..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 21:56

DavidD: sice se i v tisku psalo, že 15T se daj vyjmout vložené/vnitřní články a případně tyto vložit do jiné = z jedné udělat 2článek a z druhé 4článek, ALE OPRAVDU NEVÍM, ŽE BY JEDNA 15T ŠLA ŘÍDIT KABELOVÝM PROPOJENÍM Z JINÉ 15T, ZA NÍŽ JE PŘIPOJENA = tvůj návrh souprav ze dvou dvoučlánkových 15T není nyní proveditelný, čili velmi pochybuji, že pochází z JSVT :!:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 21:46

MM-Mikulovsky píše:
9001 píše:Píšeš, že ze 4 článku jdou udělat dva dvoučlánky. Což nejde.
ne on psal že souprava se 4mi články jde postavit ze dvou 2článků(, ale já odkázal, že původně on sám psal o koupi "pevných" 4článků).
Ano souhlas, nakoupí se čtyřčlánky na provoz linek 9 a 22, pro vyrovnání počtu vozidel pro špičky všedního dne se doplní soupravami 2xdvoučlánek(ty se rozpojí na víkend,prázdniny).Myslím, že je to jednoduchý koncept, vše připraveno na jednotce JSVT, jen zbytek do toho háže vidle :(

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 21:42

9001 píše:Píšeš, že ze 4 článku jdou udělat dva dvoučlánky. Což nejde.
ne, DavidD psal že souprava se 4mi články jde postavit/spojit ze dvou 2článků(, ale já odkázal, že původně on sám psal o koupi "pevných" 4článků - a on raději na to již nereagoval).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 21:39

Píšeš, že ze 4 článku jdou udělat dva dvoučlánky. Což nejde.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 21:31

9001 píše:Ale to je Praha ... Bavím se o menších provozech...

David- Nejde... Budou chybět "prostřední" články...
Nerozumím, proč by chyběly?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 21:27

Ale to je Praha ... Bavím se o menších provozech...

David- Nejde... Budou chybět "prostřední" články...

Odpovědět