a já říkám, že dřív byly noční v intervalu 40min., tak se k němu vraťme - na koncích je rozhodně dostačující a pro získání dostatečné kapacity v centru jej rozpulme na 20min proložením překryvných/svazkových dvojcí linek (např. 57 BH-Radošovická a 67 Nádr.Hostivař - Vypich) před ukončením/vyjetím TRAM linek na/z tzv. vložených obratišť (např. Vypich, Radošovická) je vhodné naplánovat návaznost na/z BUS do/z k TT "příčných" směrů!Bobik píše:No, mě přijde, že "20m tram" (tedy nějaká K2) je kapacitně na noční ideální. Nemusíš řešit nějaký zkracování intervalu a podobný vopičárny. Solo je mnohdy málo, souprava moc. Jinej než "zažitej" 30min int. s přestupy dělá bordel. Navíc vzduch na koncích vozíš tak jako tak, ale v centru mnohdy těch "pár metrů" kapacity chybí.
Centrální přestupní bod by "jel" nonstop - příjezd jedné "vlny" naplánován 5min. před rozjezdem, při max. možném zpoždění rozjezdu o 5 minut, by ihned po něm byl příjezd další "vlny" atd. do kolečka!