EVO1
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Za to jezdí 24 v půleném intervalu , takže vlastně je interval 3,75 vs. 5.
Ale to není až tak k tématu... Při velikosti vozu K2 by klesla potřeba řidičům a přitom by interval zůstal na velmi únosné úrovni.
Ale to není až tak k tématu... Při velikosti vozu K2 by klesla potřeba řidičům a přitom by interval zůstal na velmi únosné úrovni.
Re: EVO1
9001: Ale vo víkendu nejezdí šestka a třináctka, takže jaksi interval víkendový 7,5 porovnávej proti intervalu všednodenímu 5.
Re: EVO1
ČKD nemělo prostor hlavně na výrobu. Továrna na Zličíně se furt odkládala, takže prioritou byla výroba na export, k němuž bylo Československo nuceno v rámci RVHP. Tuzemsko jen vyškrabovalo zbytky, co se podařilo vyrobit nad plán. A kdo by v tuzemsku chtěl odebírat nové typy tramvají, vyžadující nové zázemí atd, v pouhých jednotkách kusů.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Moje doměnka:
Když už na EVO2 v Liberci byly problémy s podvozky, přijde mi, že EVO 1 bylo postaveno jen kvůli tomu, aby si Pragoimex ověřil na sólo tramvaji vlastnosti podvozků, které jsou prý snad v nějaké ruské licenci.
Když už na EVO2 v Liberci byly problémy s podvozky, přijde mi, že EVO 1 bylo postaveno jen kvůli tomu, aby si Pragoimex ověřil na sólo tramvaji vlastnosti podvozků, které jsou prý snad v nějaké ruské licenci.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Von: Píšü 10-12 . Dobře. I tak 10 minut vs. 7,5 není trochu proti sobě?
ČKD nemělo prostor? A co T6B5? Co KT4 pro NDR? Co T6A2 taky pro NDR? Jenom hlavní odběratel nechtěl... Takže trh v praxi.
RVHP v jiné podobě máme z Bruselu, ale to nechci vířit
Menší provozy: Protože jsou těžce podfinancované... Navíc pokud jsou schopni dojit EU na Varia, tak nemají ani motivaci...
Více výrobců. Tot otázka... Ta "tichá" dohoda, že vy krátké vozy (TWT) a dlouhé Plzeň. To jsou dva výrobci na papíře
ČKD nemělo prostor? A co T6B5? Co KT4 pro NDR? Co T6A2 taky pro NDR? Jenom hlavní odběratel nechtěl... Takže trh v praxi.
RVHP v jiné podobě máme z Bruselu, ale to nechci vířit
Menší provozy: Protože jsou těžce podfinancované... Navíc pokud jsou schopni dojit EU na Varia, tak nemají ani motivaci...
Více výrobců. Tot otázka... Ta "tichá" dohoda, že vy krátké vozy (TWT) a dlouhé Plzeň. To jsou dva výrobci na papíře
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
Jenže motáte do diskuze o (ne)potřebnosti sól v Praze výlukový stav na l.7, což je sice hodně pružné, ale mimo mísu, protože při výluce je možné cokoliv.9001 píše:Nebo jsem snad jediný komu přijde divné, že tramvaj jede o víkendu po 7,5 minutách a v sedle PD po 10-12?
Bylo to samozřejmě špatně, protože ČKD nemělo prostor pro inovace a modernizaci. Ale: 1. nemáme RVHP, 2. nemáme v ČR jen jednoho výrobce tramvají. Kdyby měly menší provozy pořád zájem např. o Astru, tak by ji Plzeň určitě dál vyráběla. Když se vrhly na Varia, asi měly důvod.9001 píše:Kdyby největší odběratel nechtěl dokola svoje T3 a chtěl T6xx tak dnes máme města plná T6 a následně i KT...
Jestli to bylo dobře? Tot otázka...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Von: Ve výsledkou jsou sola zbytečná a LV jde udělat na dvojčlánky celkem v pohodě a lidi to ani moc nepocítí. Nebo jsem snad jediný komu přijde divné, že tramvaj jede o víkendu po 7,5 minutách a v sedle PD po 10-12?
Jenom malá rýpavá. Za úspěch T3 taky mohl trh ne? Kdyby největší odběratel nechtěl dokola svoje T3 a chtěl T6xx tak dnes máme města plná T6 a následně i KT...
Jestli to bylo dobře? Tot otázka...
Jenom malá rýpavá. Za úspěch T3 taky mohl trh ne? Kdyby největší odběratel nechtěl dokola svoje T3 a chtěl T6xx tak dnes máme města plná T6 a následně i KT...
Jestli to bylo dobře? Tot otázka...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
A co dvoučlánkové 15T, EVO2 nebo INky?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: EVO1
Ehm, TOHLE mi jako ideální na noční moc nepřijde. Dyť se tam naskládá ještě míň lidí než do R.P .Filip píše:A když nebude RP, tak pak se nabízí jako ideální řešení na sólo linky/noční linky poslat Vario nebo Evo
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
Malé provozy vidí spásu právě ve Variu. A jestli budou mít DP na výběr mezi zavedeným Variem a EVO, které bude dražší a ještě by kvůli němu musely překopat zastávky (kvůli dveřím), tak zůstanou u Varia. (samozřejmě pokud výrobce nepřestane Vario vyrábět nebo se nákup Evo neupeče v zákulisí)
Vaše starost o ekonomičnost je poněkud komická: rozhoduje přece trh Když se sólo Varia vyrábějí, asi proto, že je někdo chce. Kdyby je nikdo nechtěl, neprodávaly by se.
Navíc na některých linkách v menších provozech (nevím, proč najednou l.7 v Praze) by se třeba o víkendu dvoučlánek naprosto neuživil. Takže pak by se prodloužil interval, a zase by to bylo nezajímavé pro cestující.
Vaše starost o ekonomičnost je poněkud komická: rozhoduje přece trh Když se sólo Varia vyrábějí, asi proto, že je někdo chce. Kdyby je nikdo nechtěl, neprodávaly by se.
Navíc na některých linkách v menších provozech (nevím, proč najednou l.7 v Praze) by se třeba o víkendu dvoučlánek naprosto neuživil. Takže pak by se prodloužil interval, a zase by to bylo nezajímavé pro cestující.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Že EVO v současném provozu nemá co dělat... Solo tramvaj je přežitek... Minimální kapacita tramvaje, aby byla zachována opravdu kapacita a ekonomická výhodnost je K2/Astra/dvoučlánek 15T např. i za cenu intervalu 10 min o víkendu na lince typu 7... ¨von Špilberk píše:Nechápu chod Vašich myšlenek.
Ovšem chápu malé provozy, které v tomto vídí spásu cena vs. NP/nový vůz.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
Nechápu chod Vašich myšlenek.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Vario je ideální vůz pro malé tramvajové provozy ala Olomouc, Liberec i díky cenové dostupnosti a možnosti to opravovat na koleně...
Evo mi prostě přijde trochu jako paskvil, aby to vypadalo líp a dalo se z toho vytřískat o pár milionů víc než z LF+...
Evo mi prostě přijde trochu jako paskvil, aby to vypadalo líp a dalo se z toho vytřískat o pár milionů víc než z LF+...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
Pak se nedivte, že jezdí Varia.