To nerozhodla jedna osoba. Městské části chtějí víc parkovacích míst, DP nedostává dost peněz na údržbu a úklid zastávek, stavba delších zastávek je rovněž dražší, IPR preferuje kratší zastávky, cestující si často stěžují, že nebudou běhat k druhé tramvaji. Když se to sejde, vlastně nikdo nemá žádný důvod stavět zastávky delší s výjimkou silných přestupních bodů.DavidD píše:Nevím kdo todle rozhodl, měl by za to nést odpovědnost..Martin Šubrt píše:DavidD: Jen tak cvičně si vypišme nově postavené nebo původní zastávky na 1 soupravu na linkách 9 a 22:
Arbesovo náměstí, Lazarská, Jindřišská dc, Říčanova, Břevnovský klášter zc, U Kaštanu, Drinopol, Marjánka, Pohořelec, Pražský hrad, Královský letohrádek, Malostranské náměstí, Hellichova, Krymská, Ruská dc, Vršovické nám., Čechovo nám. Jen tohle je přes 30 nástupních hran...
EVO1
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Re: EVO1
Pan 9001 zase hází trapně vinu na řidiče tramvaje aniž by znal ten přejezd.
Ale vysvětlím, při rozjezdu ze zastávky Pol Modřany se navolim do SSZ a padá mi hezky do jízdy. Zde není možné projet na nějaký konec volna.
Ale SSZ nepocitalo s tím, že je tam omezena rychlost, takže někde cca uprostřed přejezdu padlo stůj a auta mohla jet
Ale vysvětlím, při rozjezdu ze zastávky Pol Modřany se navolim do SSZ a padá mi hezky do jízdy. Zde není možné projet na nějaký konec volna.
Ale SSZ nepocitalo s tím, že je tam omezena rychlost, takže někde cca uprostřed přejezdu padlo stůj a auta mohla jet
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
vliv na plynulost jistě, ale hrozba VÁŽNÉ NEHODY NIKOLIV (POKUD NĚKDO TU TRAM NEOBJEDE ZLEVA A NESTŘETNE SE S PROTIJEDOUCÍM VOZIDLEM) - MNOHEM PRAVDĚPODOBNĚJŠÍ JE TEBOU OSOBNĚ POPSANÁ VÁŽNÁ NEHODA NA KŘÍŽENÍ TT AUTY:9001 píše:...... A co si budeme říkat Vyšehradský tunel má vliv na IAD několikanásobně větší než tady
PS: 9001 také stále netrpělivě čekám na tvou odpověď(důkaz) k tomuto mému příspěvku (citace tebe v něm)9001 píše:.....................
Filip: A kde by měla být chyba? Řidič tram tam nejspíš vjel na konec volna. Ok. Kdyby tam bylo auto rozjete na 50, tak je z toho nehoda jak vyšitá... ........
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
představ si že TRAMvajáci (včetně mé maličkosti) jsou jistě 1., které OR nižší jak 30km/h pořádně = byli by radši za tebou uvedený postup, ale představ si, že jaksi i havarijní stavební práce na TT potřebují jistě nejedno "razítko" - zejména, když je to v kolizi s IAD!9001 píše:MM: Za mě je logičtější přes víkend udělat havarijní opravu než se hrabat v SW křižovatky.......
= 100%souhlas s Bobik (jenž mne v této RE předběhl).
Jen dodávám, že vím, že právě jen díky udání některými kolegy "velkému/státnímu" DÚ na Těšnově proběhla nejedna náprava (např. havarijní Libeňáku či konečná z 1.w-tram v Praze ve Vyšehradském tunelu) = toto dokazuje pravdivost začátku této mé reakce!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: EVO1
A kdo je vlastníkem DP? Město! Kdo rozhoduje o tom, kolik peněz DP dostane? Město. A kdo neumožnuje "díky" vlastní byrokracii a neschopnosti domluvit se ani mezi sebou bryskní opravu? Zase město. Pokud sis nevšim, ale asi nevšim, bo se to děje hlavně v noci, tak DP svoje koleje opravuje jak jen to jde. Jenže tady se jedná o rozbourání přejezdu a DP si jaksi nemůže dovolit tam ze dne na den naběhnout a začít se v tom vrtat, víme?9001 píše:A kdo je zodpovědný za stav kolejí? DP... V tomto místě nechat dlouhodobě "10" je tak na udání na Drážní úřad...
Ale na to seš inteligentní dost, aby to tohle došlo, tak nepruď.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Kde jsem urazil jiného diskutujícího?9001 píše:Děkuji uživatelům Filip a MM, že z celkem rozumné diskuze udělali stoku o urážkách .......
Já jsem naopak vyjádřil své velké uražení od DavidD již dávno zde!
Viditelně si nepochopil, že vprávě odkazovaném svém příspěvku jsem reagoval na "na/urážku" DavidD směrem k mé osobě!Filip píše:...... MMM - pane kolego, já s OO nemám nic společného a nic nikdy neprosazuji a nechci být v tomto směru aktivní. Asi si mě s někým pleteš
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
MM: Za mě je logičtější přes víkend udělat havarijní opravu než se hrabat v SW křižovatky...
Filip: A kde by měla být chyba? Řidič tram tam nejspíš vjel na konec volna. Ok. Kdyby tam bylo auto rozjete na 50, tak je z toho nehoda jak vyšitá... A kdo je zodpovědný za stav kolejí? DP... V tomto místě nechat dlouhodobě "10" je tak na udání na Drážní úřad...
MM: Já neobhajuji 40m metrové vozy. Já bych viděl v Praze 20m a 30m ideálně v 15T
Filip: A kde by měla být chyba? Řidič tram tam nejspíš vjel na konec volna. Ok. Kdyby tam bylo auto rozjete na 50, tak je z toho nehoda jak vyšitá... A kdo je zodpovědný za stav kolejí? DP... V tomto místě nechat dlouhodobě "10" je tak na udání na Drážní úřad...
MM: Já neobhajuji 40m metrové vozy. Já bych viděl v Praze 20m a 30m ideálně v 15T
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
asi si diskuzi za odkazem na video nečetl - DÁVNO TAM BYLO PŮVODNĚ NA PÁR DNÍ SSZ VYPNUTO A NÁSLEDNĚ OD TÉ DOBY JE ČERVENÁ PRO IAD NA PŘECHODU PRO CHODCE PŘES ZAČÁTEK SAMOSTANÉHO TĚLESA TT PRODLOUŽENA NA DOSTATEČNĚ DLOUHÝ ČAS S OHLEDEM NA OMEZENOU RYCHLOST TRAMVAJÍ NA VJEZDU DO KŘIŽOVATKY ZC!9001 píše:... Kdepak spinká OO?
Ovšem pochop (to co nedokázal DavidD), že zavedem 40m dlouhé TRAM a:
1.) SSZ na ně upravíme/prodloužíme a přitom minimálně v 80ti% stejně budou jezdit kratší = ve většině případů budou SSZ zbytečně zdržovat začátek volna v kolizních směrech!
2.) SSZ na ně neupravíme = dopadne to obdobně jako na videu, čili v kolizním směru začne volno, ale té dlouhé TRAM bude často v křížení sotva polovina její řidič bude u okolí minimálně za !
Re: EVO1
Vaše myšlenky jsou zajímavé. Budeme kvůli EVO vozům snad předělávat vozovny nebo křižovatky, zastávky ? K čemu je dobré mít vozy o délce 40 metrů ? Stejně na některé víkendové linky a noci je blbost posílat soupravy.
Sólo vozy k Praze patří a je dobře, že je tu máme. A budeme je potřebovat i za dalších 20 let.
K tomu videu chyba samozřejmě není na straně DPP a řidič IAD ze sebe udělal pako. Ale trať by to tam chtělo opravit, o tom žádná.
Děkuji uživateli 9001, který z toho udělal jako vždy žumpu
Sólo vozy k Praze patří a je dobře, že je tu máme. A budeme je potřebovat i za dalších 20 let.
K tomu videu chyba samozřejmě není na straně DPP a řidič IAD ze sebe udělal pako. Ale trať by to tam chtělo opravit, o tom žádná.
Děkuji uživateli 9001, který z toho udělal jako vždy žumpu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Děkuji uživatelům Filip a MM, že z celkem rozumné diskuze udělali stoku o urážkách a mletím své a jediné pravdy... Dokud bude podobný přístup ve všem, tak se opravdu nikam nedostaneme...
K videu. Chyba jednoznačně na straně DP... Trat tam nemá být v takovém stavu... Nasrání ze strany řidiče auta chápu a tramvajáci se tam ženou evidetně do průseru... Kdepak spinká OO?
K videu. Chyba jednoznačně na straně DP... Trat tam nemá být v takovém stavu... Nasrání ze strany řidiče auta chápu a tramvajáci se tam ženou evidetně do průseru... Kdepak spinká OO?
Re: EVO1
Takže raději vybavíme vozovny na vozidla 15T, lávky, kozlíky, dílny a pak koupíme sólo EVO a opět všechno znovu nakoupíme dvojmo na údržbu uplně jiného konceptu vozidla..Tak tomu teprve řikám brutální náklady na přestavbu vozoven a dílen..Filip píše:Jaksi nemůžeme srovnávat Prag a Dresden. Nejen jiná infrastruktura, ale jiní lidé, jiné chování na silnicích nebo v zastávkách atd atd atd
Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
Re: EVO1
Ale nemluvím o předpisech, ale o mentalitě co se tam učí..Nadruhou stranu si o nich nedělám žádnou velkou iluzi..Nevím, jak ale toto téma souvisí s čtyřčlánkem v Praze..9001 píše:Jasně... V D neporušují předpisy A tráva je taky zelenejší?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Filip píše:Jaksi nemůžeme srovnávat Prag a Dresden. Nejen jiná infrastruktura, ale jiní lidé, jiné chování na silnicích nebo v zastávkách atd atd atd
Strašná šotoušovina. Nehledě na brutální náklady spojené s přestavbou sítě, vozoven apod. Prostě delší šaliny jak 30 metrů v Praze mít nemůžeme
a už i mne došla s DavidD trpělivost (dle mého aktuálního pocitu přímo svatá) = začínám jej ignorovat