EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 05.10.2015 18:43

Ano, zásvka je na spřáhle. Výzbroj je Škoda electric s asynchronními motory, spojovatelnost bez úprav není v Praze s níčim možná.
von Špilberk píše:
DavidD píše:Ta tabulka vychází z údajů, které nejsou víc jak 4 roky platné
To já vím. :lol: Proto jsem chtěl, abyste se na to podíval. Tabulka vznikla před 5 lety, a už před 4 lety neplatila. Takže hlásit, jak se bude něco v roce 2020 vyřazovat, je nesmysl. Nevíme, co bude, co se ještě stane. Prostě ty úvahy jsou ekonomicky úplně mimo. Ještě pro jistotu připomenu, že jsou zatím jen tři vozovny schopné přijímat vozy 14/15T (PA, MO, VO). Další vozovny potřebují přestavbu, a kromě toho, že nečekaně dojezdily 14T, tak taky nečekaně odešla střecha v HL. A poslední zpráva na školení byla, že byla vybrána varianta strhnout nejen střechu, ale celou vozovnu. A aby se to mohlo udělat, tak se musí začít vymístěním měnírny z areálu. Takže peníze se budou točit, jak na kolotoči. Tedy nákup nových tramvají (je jedno jakých) by byl zázrak. 8-) A zázraky podobného druhu nám v Praze moc nejdou. To se spíš do roku 2020 ještě něco po*ere, to je daleko pravděpodobnější. 8-[
Ano jde o odhad, také se vozů R.P protáhly proběhy do prohlídek, takže je klidně možné že se jim životnost protáhne o 4 až 5 let, ale déle to nebude. Pak bude potřeba řešit čím je nahradit..

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 05.10.2015 6:52

MM-Mikulovsky píše:15T je snad také delší než souprava wana+RP(V), která už sama je o 1,5m delší než 2xT3.
Podstatný je, kde to má vrata, ne jestli to přečumuje přes zastávku.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.10.2015 21:30

Není co řešit - pokud se Evička osvědčí, tak je nakoupit! :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.10.2015 20:23

9001 píše:............. Možná další problém pro zastánce EVO... Souprava má o 2,2 metru více než 2xT3... To nebude dělat problémy?
a není ten rozdíl délky 2xEVO versus 2xT3 podobný jako 15T versus 2xT3?
15T je snad také delší než souprava wana+RP(V), která už sama je o 1,5m delší než 2xT3.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 04.10.2015 22:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 04.10.2015 20:20

33 wan vs. 35 R.PV 8-) Takže nic tragického co by nešlo řešit.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: EVO1

Příspěvek od gabuliatko » 04.10.2015 20:06

9001 píše:R.PV můžou za sebou tahat wany, takže není důvod za je dávat za EVO...
Není těch wan trochu málo Antone Pavloviči?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 04.10.2015 18:39

R.PV můžou za sebou tahat wany, takže není důvod za je dávat za EVO...

Možná další problém pro zastánce EVO... Souprava má o 2,2 metru více než 2xT3... To nebude dělat problémy?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od trainzjohny » 04.10.2015 16:09

Třeba protože R.PVéčka tu budou ještě tak 20-30 ... 40 let ?

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: EVO1

Příspěvek od -KUBI- » 04.10.2015 15:54

Já právě taky nevím, co do ní v dílnách narvali za výzbroj, možná jsem to věděl, ale úspěšně jsem to zapomněl :) Každopádně bych taky vsadil na škodováckou výzbroj a ta jde jakžtakž provozovat v soupravě s Europulsem, ale určitě ne s Progressem. Každopádně nevím proč to řešíme, když právě EVO nebo případně cokoli jiného co přijde po 15T má právě erpéčka nahradit...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od thriller2 » 04.10.2015 15:36

Ano, asynchronní. Výrobce je Pragoimex, ale ten vlastní Škoda, nebo se mýlím?

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: EVO1

Příspěvek od -KUBI- » 04.10.2015 14:31

V Evičce je výzbroj Škoda Electric? Předpokládám ale, že s asynchronními motory, takže s Progressem to půjde spojit těžko. Každopádně souprava EVO1 + T3R.P by byla atrakcí :D

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od thriller2 » 04.10.2015 13:34

gabuliatko píše:
DavidD píše:EVička má zásuvku mnohočleného řízení a skládací spřáhlo dimenzované na trvalý provoz, takže bez problému..
A půjde provozovat s T3RP?
To záleží, jak si rozumí škodovácká výzbroj s progressem?

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MKzB » 04.10.2015 11:01

Bobik píše:A kde se ta zásuvka schovává?
Hledal bych ji na spřáhle, jako ji mají Varia v jiných městech. V Brně na ně postupně přecházejí i u T6 a T3R.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: EVO1

Příspěvek od gabuliatko » 04.10.2015 10:25

DavidD píše:EVička má zásuvku mnohočleného řízení a skládací spřáhlo dimenzované na trvalý provoz, takže bez problému..
A půjde provozovat s T3RP?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: EVO1

Příspěvek od von Špilberk » 04.10.2015 9:35

DavidD píše:Ta tabulka vychází z údajů, které nejsou víc jak 4 roky platné
To já vím. :lol: Proto jsem chtěl, abyste se na to podíval. Tabulka vznikla před 5 lety, a už před 4 lety neplatila. Takže hlásit, jak se bude něco v roce 2020 vyřazovat, je nesmysl. Nevíme, co bude, co se ještě stane. Prostě ty úvahy jsou ekonomicky úplně mimo. Ještě pro jistotu připomenu, že jsou zatím jen tři vozovny schopné přijímat vozy 14/15T (PA, MO, VO). Další vozovny potřebují přestavbu, a kromě toho, že nečekaně dojezdily 14T, tak taky nečekaně odešla střecha v HL. A poslední zpráva na školení byla, že byla vybrána varianta strhnout nejen střechu, ale celou vozovnu. A aby se to mohlo udělat, tak se musí začít vymístěním měnírny z areálu. Takže peníze se budou točit, jak na kolotoči. Tedy nákup nových tramvají (je jedno jakých) by byl zázrak. 8-) A zázraky podobného druhu nám v Praze moc nejdou. To se spíš do roku 2020 ještě něco po*ere, to je daleko pravděpodobnější. 8-[

Odpovědět