Stránka 1 z 15
Re: EVO1
Napsal: 07.8.2016 21:06
od fricoolinek2
Evičko, co to máš za (nový) tričko?
Re: EVO1
Napsal: 06.8.2016 18:54
od 9001
http://www.k-report.net/discus/obrazky/ ... 141916.jpg
Evička v mosteckém kabátu.
Re: EVO1
Napsal: 20.2.2016 15:47
od MF
Jsem rád, že jsem byl tak důsledně poučen o matematice od sčítače vozů v obratišti Zámecká...
Já tím chtěl zejména říci, že 02 jezdí v provozu místo dvojice, takže přetejká, protože se kvůli jednomu vozu, navíc problémovému nemění JŘ. Nic víc, nic míň.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 20:11
od DavidD
Jo to by jsi MF měl vážně vědět!!
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 20:06
od MM-Mikulovsky
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 19:40
od MF
Já se prostě nemůžu zbavit dojmu, že to EVO je na ***** jak sólo, tak kloubák. Ty židle na těch podestách, křivolakej interier, to prostě nemůže konkurovat prostorově čistému prostoru v T3, byť ta je vysoká. Ta wana je dobrá a hlavně spolehlivá náhrada a bohatě postačuje pro postižené či kočárky. To politické 100% nízkopodlažnění je stejně kec - viz ty různý sokly atp. Třeba ta EVO2 když jede místo dvojice, tak nepobírá a navíc třeba pro Prahu to je katastrofa profilově. Nevím jak EVO1, ale to je taky ala KT. Co jsem slyšel, tak 02 má pořád nějaké problémy s dveřma a taky toho víc prostojí než najezdí. Navíc má to nešťastné číslo 84, které asi i s puncem neúspěchu zdědila po RT6
Nemůžu tvrdit, že to třeba není pěkný svezení co se týká obsluhy, ale prostě je to divnej werk.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 19:14
od Brejšín
Ještě by se to dalo vyřešit podobně jako u vleků v Rostoku a v Lipsku.
To nejde, EVA má trakční podvozky. Tam jsou to vleky jen s brzdou, viz vajco.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 19:02
od kruťák
Ještě toho trochu. Tohle uspořádání má/měl vzadu bus jezdící z Depa do Fashion Arény. Sedět na tom mohl buď jeden člověk uprostřed, anebo dva lidi po krajích. Tři
normální lidi se tam nevejdou.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 19:02
od Filip
V Liberci se tuším říká obojživelníci, těm co mají papíry na tramvaj a bus. Pokud si to chce někdo dobrovolně udělat, proč ne.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 18:58
od Karosák
Ale ten výcvik taky něco stojí. Mě by to neva,ja si rad udělám papíry na něco dalsiho
V souvislosti s Chomutovem (a napada me i Kosicemi) nekde zaznelo, ze bude EU tlacit na x procentni trakci z obnovitelneho. A to busy na cng asi nejsou. Elektro, nebo hybrid busy mi teda prijdou dost pasqilni, ale treba se neco technologicky dozene. Ale z globalu a soucasne energeticke nalady mi prijde proste total mimo misu likvidovat el. trakci. Nechapu jak mohl Brusel zaplatit Kosicim naftovy SORky. Kdyztak s baterkama a dobijet na usecich s vedenim.
Rikam busy za sola v noci asi dovedu pochopit, ma to sve vyhody a kdyz by to fungovalo tak i ocenit, ale tahat to nekam v (6) a + a bastlit to dalsima vazbama je proste nesmysl a hlavne prasarna. Tady si muzeme hrat s cislama, ale preprava lidi proste nejde spocitat a objednat tak efektivne jako multimodalni proudy kontejneru. Nicmene ted si musime poradit s tim co mame a dale to stejne ridi nikoliv tabulky, ale konšelé a krik obecenstva.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 18:34
od MKzB
K interiéru:
Ještě by se to dalo vyřešit podobně jako u vleků v Rostoku a v Lipsku.
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/lei ... vozkem.jpg
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 17:39
od Bobik
9001 píše: Elektřina z obnovitelných zdrojů je tvrdě zaplacená...
To sice ano, ale to je věc jiná. Prostě ten určitej podíl zelený energie tam povinně je. Že to stojí co to stojí je něco jinýho a zaplatit ho prostě musíš, ať už odebereš, nebo neodebereš, proto se do toho nedá počítat.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 17:37
od 9001
Karosák: Např. jako v Liberci? Prostě si udělají papíry na "D"
.
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 17:31
od Karosák
Tak noční pořešit busama by asi šlo. Třeba by byli i rychlejší spojení. V Brně to maj, zejo... lze to využít i pro lepšíorganizaci údržby tt a výluk. Různé to vyvarovani oblouku, srdcí a výměny vexlí. Ale jezdit někam o víkendu busem a ve kladiva soupravou, když tam už ty koleje vedou mi přijde trošku dementni. Kastanstvo by nás s tím asi poslalo do...jako treba na Cernokostelecke presedat do prodlouzene 163, nebo co? To mi fakt prijde zrudny!! Tam fakt dava smysl spis K2, nebo tech stravitelnych a zapamatovatelnych 10 min. A co s řidiči? Tramvajaku bude nadbytek a busaci budou potřebovat posily...tak nevím, jestli si tím něčemu prospěje...
Re: EVO1
Napsal: 14.2.2016 15:14
od MM-Mikulovsky
chlapecx píše:MM-Mikulovsky píše:................
já byl v jejím (EVO1) interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu
jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?
protože zrovna toto se bude např.u 14T RUŠIT?
viditelně nejsi schopen povšimnout si rozdílu, že:
1.) 14T MÁ
ZA PODÉLNÝMI SEDAČKAMI CCA 0,25M X 2 (OBĚMA ŘADAMI PROTI SOBĚ) NAPROSTO HLUCHÉHO MÍSTA BEZ VYUŽITÍ PRO KAPACITU PŘEPRAVY, ale jen umožňující sklopení těch sedaček k oknu
2.) ve Vario LFplus/o
JSOU PODÉLNÉ SEDAČKY:
a)
TĚSNĚ U OKEN, ČÍMŽ JE MEZI DVĚMA PROTĚJŠÍMI ŘADAMI CCA 0,5M MÍSTA VÍCE NEŽ VE 14T
b)
JSOU NA PODESTĚ, POD KTEROU JE Z PROSTŘEDNÍ ULIČKY VÝKROJ PRO ŠPIČKY STOJÍCÍCH CESTUJÍCÍCH SPRÁVNĚ ČELEM K (VE SMĚRU JÍZDY) VEDLE NICH SEDÍCÍM CESTUJÍCÍM, ČÍMŽ SE ŠETŘÍ MÍSTO PRO TŘETÍ ŘADU STOJÍCÍCH/PROCHÁZEJÍCÍCH CESTUJÍCÍCH STŘEDEM VOZU (je ovšem otázka, jestli tento výkroj pod plošinkou pro nohy sedících cestujících cestujících není nebezpečný při jejich výstupu k sedačkám, protože se tím zvyšuje riziko jejich zakopnutí o něj -
spíše by ta plošinka nad ním neměla být a sedící cestující by měli být nuceni ohnout své nohy do volného prostoru pod sedačkou)
Jen musím viditelně dodat jediný rozdíl mezi uspořádáním interiéru/sedadel EVO1 od Vario LFplus/o, kterým by bylo, že
podesty (jistě kvůli pohonnému mechanismu pod nimi) a tím ochranné mezi přepážky po bocích podélných sedaček by zasahovaly rozdílně daleko ke středu tramvaje - vždy po levé ruce sedících na podélné sedačce dál než po jejich pravé ruce, což by znamenalo, že před levýma podélnýma sedadly (v jedné plynulé řadě) by jedna řada stojících cestujících nestála pod/před podestou, ale na ní!