EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.9.2015 14:39

gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích.
No, rozloženim dveří se to skutečně SORce (NB12) podobá. :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3619
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: EVO1

Příspěvek od von Špilberk » 17.9.2015 13:31

gabuliatko píše:To má poloviční kapacitu než T3.
Tak u T3 RP se uvádí kapacita 22 sedících, 86 stojících při 5os/m2 a 138 stojících při 8os/m2.
EVO uvádí toto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.9.2015 9:15

gabuliatko píše:
Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
=D> - až na to, že i ty (mnou zmíněné) olomoucké TRAM mají židle na podestách, ale jejich uspořádání ani nepůsobí (natož aby skutečně bylo) jako překážková (resp. slalomová) dráha!

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: EVO1

Příspěvek od gabuliatko » 17.9.2015 8:59

Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.9.2015 8:48

gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.
já byl v jejím interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4254
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 17.9.2015 8:35

Ale houby. Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: EVO1

Příspěvek od gabuliatko » 17.9.2015 7:26

Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

EVO1

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.9.2015 0:01

Bez 3 týdnů po 5 letech (BTW: pokud by se 3 dny posečkalo, mohlo to být 10 let po prvním vypravení KT8D5.RN2P) se pražská veřejnost měla možnost svézt se zcela novým typem tramvaje. Osobně jsem dnes bohužel neměl čas - vy, kdož jste ho měly - jak se vám "Evička" líbila? Byla by na sólo linky dobrou volbou? A jak moc je to reálné? Z pohledu toho, že sólo linek není zas tak málo a wan je jen 35 ks, tak by to možná beznadějné být tak nemuselo...

Odpovědět