EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: EVO1

Odeslatod fricoolinek2 v 17.9.2015 13:39

gabuliatko napsal:Takovej SOR na kolejích.


No, rozloženim dveří se to skutečně SORce (NB12) podobá. :)
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: EVO1

Odeslatod von Špilberk v 17.9.2015 12:31

gabuliatko napsal:To má poloviční kapacitu než T3.

Tak u T3 RP se uvádí kapacita 22 sedících, 86 stojících při 5os/m2 a 138 stojících při 8os/m2.
EVO uvádí toto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: EVO1

Odeslatod MM-Mikulovsky v 17.9.2015 8:15

gabuliatko napsal:
Bobik napsal:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.

Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
=D> - až na to, že i ty (mnou zmíněné) olomoucké TRAM mají židle na podestách, ale jejich uspořádání ani nepůsobí (natož aby skutečně bylo) jako překážková (resp. slalomová) dráha!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: EVO1

Odeslatod gabuliatko v 17.9.2015 7:59

Bobik napsal:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.

Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
gabuliatko
Uživatel
 
Založen: 10.10.2007 12:22

Re: EVO1

Odeslatod MM-Mikulovsky v 17.9.2015 7:48

gabuliatko napsal:Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.
já byl v jejím interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: EVO1

Odeslatod Bobik v 17.9.2015 7:35

Ale houby. Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Odeslatod gabuliatko v 17.9.2015 6:26

Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.
gabuliatko
Uživatel
 
Založen: 10.10.2007 12:22

EVO1

Odeslatod fricoolinek2 v 16.9.2015 23:01

Bez 3 týdnů po 5 letech (BTW: pokud by se 3 dny posečkalo, mohlo to být 10 let po prvním vypravení KT8D5.RN2P) se pražská veřejnost měla možnost svézt se zcela novým typem tramvaje. Osobně jsem dnes bohužel neměl čas - vy, kdož jste ho měly - jak se vám "Evička" líbila? Byla by na sólo linky dobrou volbou? A jak moc je to reálné? Z pohledu toho, že sólo linek není zas tak málo a wan je jen 35 ks, tak by to možná beznadějné být tak nemuselo...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Předchozí

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: geby a 3 návštevníků

cron