Stránka 15 z 15

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 14:39
od fricoolinek2
gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích.
No, rozloženim dveří se to skutečně SORce (NB12) podobá. :)

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 13:31
od von Špilberk
gabuliatko píše:To má poloviční kapacitu než T3.
Tak u T3 RP se uvádí kapacita 22 sedících, 86 stojících při 5os/m2 a 138 stojících při 8os/m2.
EVO uvádí toto:

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 9:15
od MM-Mikulovsky
gabuliatko píše:
Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
=D> - až na to, že i ty (mnou zmíněné) olomoucké TRAM mají židle na podestách, ale jejich uspořádání ani nepůsobí (natož aby skutečně bylo) jako překážková (resp. slalomová) dráha!

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 8:59
od gabuliatko
Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 8:48
od MM-Mikulovsky
gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.
já byl v jejím interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 8:35
od Bobik
Ale houby. Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.

Re: EVO1

Napsal: 17.9.2015 7:26
od gabuliatko
Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.

EVO1

Napsal: 17.9.2015 0:01
od fricoolinek2
Bez 3 týdnů po 5 letech (BTW: pokud by se 3 dny posečkalo, mohlo to být 10 let po prvním vypravení KT8D5.RN2P) se pražská veřejnost měla možnost svézt se zcela novým typem tramvaje. Osobně jsem dnes bohužel neměl čas - vy, kdož jste ho měly - jak se vám "Evička" líbila? Byla by na sólo linky dobrou volbou? A jak moc je to reálné? Z pohledu toho, že sólo linek není zas tak málo a wan je jen 35 ks, tak by to možná beznadějné být tak nemuselo...