KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5

Příspěvek od MF » 10.12.2009 21:20

Doufám, že když už by ty kachny končily kvůli penězům, tak že je alespoň nechají odstavené třeba 2-3 roky, než finance budou k dispozici a že je neprodají či hned nezačnou šrotit. Byl by to dost velký omyl se těchto vozů zbavovat. I když jednu výhodu by to možná mělo - jedna by mohla skončit v muzeu a další výhoda by do budoucna byla ta, že by podnik zřejmě musel zakoupit jiné obousměrné tramvaje.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: KT8D5

Příspěvek od XSC » 10.12.2009 20:49

Hhoonnzzaa píše:15t příští rok jezdit musí. Kdyby nejezdila, stálo by to nemálo křesílek :devilsmokin
Jezdit třeba bude. Ale bude mít DP po všech škrtech peníze na jejich nákup?

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: KT8D5

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 10.12.2009 20:45

15t příští rok jezdit musí. Kdyby nejezdila, stálo by to nemálo křesílek :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od 9001 » 10.12.2009 17:59

Jaké jsou plány oprav a údržby vozového parku tramvají na rok 2010? Trochu se nám tu už odkryly, ale pořád to vypadá hůř a hůř.
1)Wany, NP kachny stop.
2)hodně osekaný počet VP kachen na údržbu
3) STOP PO pro T3,T3SUCS je tu dávno.
Ted už jenom zbývá otázka jak to vypadá s 15T, jestli se během přístího roku dočkáme v provozu.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: KT8D5

Příspěvek od Jabberwocky » 10.12.2009 17:23

demon píše:Trošku si je šetřete, příští rok bude jen 9 vysokým kačenám prodloužen život pomocí další PÚ.
Nic víc, dílny se totiž díky propuštění dostávají cca 40 lidí pod stav (auditováno)...
To znamená, že se budou vysoké KT případně vyřazovat a odprodávat/šrotovat? To by byl podle mě velký nerozum…

krysarr
Uživatel
Příspěvky: 452
Registrován: 18.2.2009 22:45
Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od krysarr » 10.12.2009 16:45

Ach jo :(

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 10.12.2009 16:40

Štěpán píše:Tak teď jsem teda silně rozpolcen. Jsem rád, že zůstanou 9042, 9044 a 9048, ale představa, že zůstanou i 9008, 9013 a 9036 je pro mne dost hrozná.
Trošku si je šetřete, příští rok bude jen 9 vysokým kačenám prodloužen život pomocí další PÚ.
Nic víc, dílny se totiž díky propuštění dostávají cca 40 lidí pod stav (auditováno)...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5

Příspěvek od Absolut » 10.12.2009 14:50

Jakub: Ty mřížky jsou po bývalém vysavači vší pro kaštany.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5

Příspěvek od pawel » 09.12.2009 23:10

taky madla u kloubů (vertikální) jsou jiná - trošku delší a jinak zahnutá.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: KT8D5

Příspěvek od Jakub » 09.12.2009 23:10

Tak kdyby se měla řešit i kabina, tak u prototypů je tam toho jinak povícero. Kupříkladu je v podstatě celý pult řešený jinak (prototyp má na každé straně od tacha 5 tlačítek, kdežto série jen 4) a ten ampérmetr s voltmetrem jsou větší než u série, přičemž ampérmetr je tam jeden narozdíl od série, která má ampérmetry 2.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od willyjeff » 09.12.2009 22:49

HoFi píše:Možná to tu již padlo, ale mám dotaz: čím se v interiéru liší 9004 od ostatník KT8? Dík za odpověď
Interiér jako salón? No pro řidiče se liší na první pohled tím, že má opačně Voltmetr a Ampérmetr. Takže ji nemám rád z tohohle důvodu, protože si notama proudy schovám a čumim na napětí v baterii což je taky důležitý vidět, ale ta nehybná ručička mě vždycky znervózňuje :D

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: KT8D5

Příspěvek od Jakub » 09.12.2009 22:25

V interiéru vím jenom o jakýchsi větracích mřížkách na stropě vždy před kloubem a pak je snad jinak řešené větrání i na bocích. Znalejší mě jistě doplní a případně opraví.

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od HoFi » 09.12.2009 22:16

Možná to tu již padlo, ale mám dotaz: čím se v interiéru liší 9004 od ostatník KT8? Dík za odpověď

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od willyjeff » 28.11.2009 16:11

HCS Martin píše: Jezdí stále za Motol?
Dneska na 17. devítce.

HCS Martin
Uživatel
Příspěvky: 64
Registrován: 15.11.2008 13:36

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od HCS Martin » 28.11.2009 14:27

Tommy82 píše:Tak včera jsem měl možnost se povozit s 9088 - moje postřehy ohledně sedaček - na cca 1/3 z nich začínají být vidět škrábance,ale naopak čmáranice ani jedna. Najeto cca 12 tis. km, jako řidič si ji chválím, velice příjemné svezení.
Jezdí stále za Motol?

Odpovědět