KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5
Doufám, že když už by ty kachny končily kvůli penězům, tak že je alespoň nechají odstavené třeba 2-3 roky, než finance budou k dispozici a že je neprodají či hned nezačnou šrotit. Byl by to dost velký omyl se těchto vozů zbavovat. I když jednu výhodu by to možná mělo - jedna by mohla skončit v muzeu a další výhoda by do budoucna byla ta, že by podnik zřejmě musel zakoupit jiné obousměrné tramvaje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: KT8D5
15t příští rok jezdit musí. Kdyby nejezdila, stálo by to nemálo křesílek
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Jaké jsou plány oprav a údržby vozového parku tramvají na rok 2010? Trochu se nám tu už odkryly, ale pořád to vypadá hůř a hůř.
1)Wany, NP kachny stop.
2)hodně osekaný počet VP kachen na údržbu
3) STOP PO pro T3,T3SUCS je tu dávno.
Ted už jenom zbývá otázka jak to vypadá s 15T, jestli se během přístího roku dočkáme v provozu.
1)Wany, NP kachny stop.
2)hodně osekaný počet VP kachen na údržbu
3) STOP PO pro T3,T3SUCS je tu dávno.
Ted už jenom zbývá otázka jak to vypadá s 15T, jestli se během přístího roku dočkáme v provozu.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: KT8D5
To znamená, že se budou vysoké KT případně vyřazovat a odprodávat/šrotovat? To by byl podle mě velký nerozum…demon píše:Trošku si je šetřete, příští rok bude jen 9 vysokým kačenám prodloužen život pomocí další PÚ.
Nic víc, dílny se totiž díky propuštění dostávají cca 40 lidí pod stav (auditováno)...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Trošku si je šetřete, příští rok bude jen 9 vysokým kačenám prodloužen život pomocí další PÚ.Štěpán píše:Tak teď jsem teda silně rozpolcen. Jsem rád, že zůstanou 9042, 9044 a 9048, ale představa, že zůstanou i 9008, 9013 a 9036 je pro mne dost hrozná.
Nic víc, dílny se totiž díky propuštění dostávají cca 40 lidí pod stav (auditováno)...
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5
Tak kdyby se měla řešit i kabina, tak u prototypů je tam toho jinak povícero. Kupříkladu je v podstatě celý pult řešený jinak (prototyp má na každé straně od tacha 5 tlačítek, kdežto série jen 4) a ten ampérmetr s voltmetrem jsou větší než u série, přičemž ampérmetr je tam jeden narozdíl od série, která má ampérmetry 2.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Interiér jako salón? No pro řidiče se liší na první pohled tím, že má opačně Voltmetr a Ampérmetr. Takže ji nemám rád z tohohle důvodu, protože si notama proudy schovám a čumim na napětí v baterii což je taky důležitý vidět, ale ta nehybná ručička mě vždycky znervózňujeHoFi píše:Možná to tu již padlo, ale mám dotaz: čím se v interiéru liší 9004 od ostatník KT8? Dík za odpověď
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5
V interiéru vím jenom o jakýchsi větracích mřížkách na stropě vždy před kloubem a pak je snad jinak řešené větrání i na bocích. Znalejší mě jistě doplní a případně opraví.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Dneska na 17. devítce.HCS Martin píše: Jezdí stále za Motol?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15.11.2008 13:36
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Jezdí stále za Motol?Tommy82 píše:Tak včera jsem měl možnost se povozit s 9088 - moje postřehy ohledně sedaček - na cca 1/3 z nich začínají být vidět škrábance,ale naopak čmáranice ani jedna. Najeto cca 12 tis. km, jako řidič si ji chválím, velice příjemné svezení.