KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
HCS Martin
Uživatel
Příspěvky: 64
Registrován: 15.11.2008 13:36

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od HCS Martin » 18.12.2009 21:27

demon píše:
HCS Martin píše:Tak co jsem tak zpozoroval v Motole 9051,9052,9053,9062,9079,9082,9083 a 9093..
Podle mě teda 9051, 9052, 9053, 9068, 9076, 9082, 9083, 9087 a 9093...
V Hloubětíně 9111, 9122, 9136, 9140, 9141, 9143, 9144, 9145, 9146, 9148, 9151 a 9154.
Ale bez záruky - pouze opsáno.
Tak to se to muselo dneska zase měnit,včera ještě na devítce byla 9062..jinak souhlasí,tamty jsem zapomněl,ale tak ono se to mění každym dnem,tak to je těžký pak:-)

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od opocenskylukas » 18.12.2009 21:23

demon píše:
HCS Martin píše:Tak co jsem tak zpozoroval v Motole 9051,9052,9053,9062,9079,9082,9083 a 9093..
Podle mě teda 9051, 9052, 9053, 9068, 9076, 9082, 9083, 9087 a 9093...
V Hloubětíně 9111, 9122, 9136, 9140, 9141, 9143, 9144, 9145, 9146, 9148, 9151 a 9154.
Ale bez záruky - pouze opsáno.
Já potrvzuji z dnešního provozu toto:
Hloubětínské 14T:9111 (106/24),9151 (109/12), 9146 (linka 8 pořadí nevím) ,9140 (dnesna cvičné jízdě v 9:54 na Palmovce) ,9144 (113/24)
Motolský KT8D5.RN2P všechny na I.9

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od demon » 18.12.2009 20:41

HCS Martin píše:Tak co jsem tak zpozoroval v Motole 9051,9052,9053,9062,9079,9082,9083 a 9093..
Podle mě teda 9051, 9052, 9053, 9068, 9076, 9082, 9083, 9087 a 9093...
V Hloubětíně 9111, 9122, 9136, 9140, 9141, 9143, 9144, 9145, 9146, 9148, 9151 a 9154.
Ale bez záruky - pouze opsáno.

HCS Martin
Uživatel
Příspěvky: 64
Registrován: 15.11.2008 13:36

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od HCS Martin » 18.12.2009 19:48

HoFi píše:Zdravím, které KT8N jsou moment. v MO a které 14T v HL?
A ještě mám dotaz: sv. 8050+8099 je v SA jen půjčená nebo je tam natrvalo? (vím, že by to spíše mělo být v sekci T3, ale chtěl jsem to mít v jednom příspěvku)
Tak co jsem tak zpozoroval v Motole 9051,9052,9053,9062,9079,9082,9083 a 9093..

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od HoFi » 17.12.2009 22:10

Zdravím, které KT8N jsou moment. v MO a které 14T v HL?
A ještě mám dotaz: sv. 8050+8099 je v SA jen půjčená nebo je tam natrvalo? (vím, že by to spíše mělo být v sekci T3, ale chtěl jsem to mít v jednom příspěvku)

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Štěpán » 17.12.2009 3:36

Ona 9088 je teď používána jako rychlá náhrada pro Motol. Před pár dny nám vrátili pobouchanou 9062 (myslím) a než byla opravena, tak tam na těch pár dnů šla právě 9088.

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od fibou » 17.12.2009 0:51

willyjeff píše:Tak 9096 je zatím v kleci na 21. koleji v depu HL. To nevypadá, že by se s ní nějak často jezdilo :-O Zase nám motoláci ukradli 9088, já si s ní snad nikdy nezajezdim :evil:
Eee, 9088 sem dneska večer viděl stát v hale u nás a byla až v zadu ;)

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od willyjeff » 16.12.2009 22:44

Tak 9096 je zatím v kleci na 21. koleji v depu HL. To nevypadá, že by se s ní nějak často jezdilo :-O Zase nám motoláci ukradli 9088, já si s ní snad nikdy nezajezdim :evil:

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od OMH » 12.12.2009 19:02

opocenskylukas píše:
OMH píše:Dneska byla "z mého pohledu" po dlouhé době vypravená klasická kačena na linku 24.
(P.S. řidič má u mě + za svítící budík:))
Hloubětín má pár navíc klasických poadí k těm 2xnízkopodlažním.
Nízkopodlažní dává Hl 14T a dříve doplněny T3M, jestli se nepletu.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od opocenskylukas » 12.12.2009 18:50

OMH píše:Dneska byla "z mého pohledu" po dlouhé době vypravená klasická kačena na linku 24.
(P.S. řidič má u mě + za svítící budík:))
Hloubětín má pár navíc klasických poadí k těm 2xnízkopodlažním.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od OMH » 12.12.2009 17:59

Dneska byla "z mého pohledu" po dlouhé době vypravená klasická kačena na linku 24.
(P.S. řidič má u mě + za svítící budík:))
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 11.12.2009 21:07

Bobik píše:Hele lidi já jsem asi fakt pitomej, ale proč se teda propouští když se nabírají nový a proč se propouští když jsou zakázky (tedy se ti lidi uživí) a je podstav?
(teda propustit starý s vyšším dlouholetým platem a nabrat nový za nástupní je opravdu "úspora" tomu rozumim)
Už bych se v tom nerad dál hrabal, byly zaúkolovány odbory, kterých se to prioritně týká.
Prostě se propouštělo kvůli snížení nákladů a přijímá se kvůli schopnosti plnění.
Že to není úplně košer je nasnadě...
Pro 9001: Lidi se fakt nehrnou, to co je momentálně DPP schopen nabídnout, je hluboko pod průměrnou mzdou a stravenky+jízdní výhody to kompenzovat nedokážou.

P.S. Poprosil bych moderátory o přesun do adekvátnějšího tématu.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Re: KT8D5

Příspěvek od Akribius » 11.12.2009 20:17

Osobně bych teda řekl,že rozdíl mezi pardálem a nováčkem není nijak velký.Když jsem v r. 2001 začal jezdit,tak po 20 letech praxe byl příplatek 16CZK/hod,což už nějakou kačku udělalo.Ale právě tyto příplatky za praxi se dost snižovaly.Další věcí je to,že mazák samozřejmě spoustu věcí dělá samostatně a nováček potřebuje dohled.Navíc nějaké náklady jsou při hledání a administavě nových lidí a jejich vystrojení a zaučení.
V Oslu máme příplatky za praxi po 3,6 a 9 letech.Činí vždy +600 NOK/měsíc.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5

Příspěvek od Bobik » 11.12.2009 15:25

No nevím, proto jsem to slovo úspora psal v uvozovkách. Protože ano, ušetříš i třeba těch 5tis, ale co ostaní náklady co nejsou vidět? Propustím "pardála" a přijmu "ucho po učňáku" - úspora např 5tis na platu okamžitě - suer, krásné, viditělné, jsem dobrej kolik jsem ušetřil. ALE! - můžu tomu uchu po učňáku svěřit okamžitě tu práci kterou mi ten pardál dělal běžně? A dosáhne takové produktivity jako ten pardál? Atd. Nevím ale zrovna tahle "úspora" mi moc úsporná nepřijde, ba naopak.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5

Příspěvek od MF » 11.12.2009 11:32

9001 píše:Jenže ona to úspora je a nemusí být malá. Nástupní platy můžou být třeba i -5000 oproti "pardálům". A pokud ještě lidi okouzlíš stravenkama, kuponem na MHD, tak se docela pohrnou.
Jenže díky tomuhle už podnik prohrál nejeden spor (osobně vím o dvou). Když někoho vyhazuješ třeba pro nadbytečnost, tak nemůžeš na jeho místo přijmout někoho dalšího. Z obou případnů vím, že to ti lidi nechali ležet a těsně před promlčením to dali k soudu a výsledek byl takový, že jim podnik musel uhradit ušlou mzdu a vzít je zpět. Jeden sedí na vrátnici za plat tramvajáka, protože mu papíry mezitím propadly a druhý se vrátit nechtěl - dělal jinde dávno za víc a tak kromě ušlé mzdy dostal tuším odstupné...

Odpovědět