KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
no T-F naskakuje cca 1,5 min
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
mizerne? co bych za to pred 15 lety dal! kdo mel tehdy modem 33,6 kbit/s, to byl king! a nektere stranky na tom slapaly i tehda jako vino! to jen dneska kazdy vymysli superkodove hovadiny, ze nekdy ani 4mbit linka nestaci..
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tak se hlásím z 9063 na 101/17 a mohu říci, že připojení je mizerné:
Průměr: 157.14 kbit
stahování: 20 kB
odesílání: 254.95 kbit
Průměr: 157.14 kbit
stahování: 20 kB
odesílání: 254.95 kbit
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tak tohle odpojovač opravdu není, na tuhle krabičku jsem si nevzpomněl - moje chyba. Ale mám pocit, že už jsem tuhle anténku někdy viděl, že není úplně nová, ale to se asi pletu.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tak tahle anténka není PPN. PPN je menší.Jake píše:Ok, pro upřesnění: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6285_n.jpg (foto: IGBT)
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Ok, pro upřesnění: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6285_n.jpg (foto: IGBT)
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Pokud myslíme oba tu samou anténku, jako že ano, tak to je anténka na PPN - přijímač signálu od vysílačky pro nevidomé. Jinak je údajně internet napojen na pojistku OIS.Jake píše:Anténka je jinak v kabině řidiče u termostatu (jestli je termostat ta bílá krabička nad hlavou řidiče).
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Nad hlavou řidiče je v KT8N pokud vím jen odpojovač, ale to je jen detail pro upřesnění.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Je to free wifi, tak nemůžeš prostě čekat, že budeš mít všude 90-100% signál. Podle mě to má poskytnout alespoň nějaké připojení ve vozidle (synchronizace mailů, synchronizace soc. sítí, ...) a tam prostě nepotřebuješ full-speed. Anténka je jinak v kabině řidiče u termostatu (jestli je termostat ta bílá krabička nad hlavou řidiče).
Co se týče blokování torrentů, tak myslím, že k tomu časem dojde, ale porno snad není potřeba blokovat.
Co se týče blokování torrentů, tak myslím, že k tomu časem dojde, ale porno snad není potřeba blokovat.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Nejde o to "s tímto názvem", spíš o to, že nemusí každý vědět, co znamená "DPP, a.s.".Jake píše:Děláš, jakoby po Praze byly stovky sítí s tímto názvem.
Tak jsem to myslel. (I když ne, že by těch wifin bylo v Praze pomálu.) Spíš vyvstává problém, že buď budu podle síly signálu přeskakovat sem tam, nebo bude mít každý vůz svoje SSID, takže se mi zahltí paměť uložených sítí, a pokud přijede vůz, kterým jsem ještě nejel, tak se budu muset připojovat ručně.P_V píše:Stejně se to jednou bude muset rozlišovat, až bude připojení ve více vozidlech, takže ta síť se bude jmenovat např. "TRAM9063".
Bohužel. Jediné informace, co jsem za tu chvilku zjistil (neboť mě jiné nezajímaly) jsou:Oskar píše:Neměl bys ještě informaci o externí IP adrese?
SSID: DPP, a.s.
BSSID:00:0c:42:49:91:91
Kanál: 1
Ping: 2ms až 38ms
Blokování torrentů, porna, warez, velkoobjemového uploadu: ne
zbytek na obrázku:
Právě, že moc silný ten signál nejni, při průchodu vozem mi v nízké části kolísal až na 46% (na tolik chytám domácí wifi venku). Jinak ať jsem byl vpředu nebo vzadu, maximum bylo 83% a nedokázal jsem určit, kde anténa je. Nebo jsou dvě? Pak by dávalo smysl, že na krajích je 80% a uprostřed 40%.Oskar píše:signál uvnitř tramvaje bude poměrně silný
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
V Událostech ČT (čas 15:42) byla o Wifi letmá zmínka, že měla hned první den problémy, načež mluvka odvětila, že se jednalo o zkušební provoz a že technik po nahlášení tramvaj dojel a (zřejmě router) restartoval… No máme se na co těšit.
Osobní zkušenost z autobusu Student Agency mám takovou, že k takovémuto výpadku dochází tak v 50% všech spojů, ta druhá polovička na tom není o mnoho lépe, připojení sice funguje, ale rychlost je mnohdy horší, než EDGE a se 3G spojením se vůbec nedá srovnávat, navíc během cesty několikrát vypadne. Ovšem tady je DPP ve výhodě, tramvaje jezdí na rozdíl od SA autobusů v hustě pokryté oblasti.
Krtinkovo měření ukazuje že se tam zřejmě neprovádí žádná filtrace datového toku od klientů, takže nejspíš stačí, až tam otevře notebook někdo, kdo má na pozadí spuštěný bittorrent, a připojení celé tramvaje půjde do háje... Neměl bys ještě informaci o externí IP adrese?
Různá ESSID pro různé tramvaje asi nebude nutné, signál uvnitř tramvaje bude poměrně silný, takže k handoveru na jiné AP asi často docházet nebude.
Osobní zkušenost z autobusu Student Agency mám takovou, že k takovémuto výpadku dochází tak v 50% všech spojů, ta druhá polovička na tom není o mnoho lépe, připojení sice funguje, ale rychlost je mnohdy horší, než EDGE a se 3G spojením se vůbec nedá srovnávat, navíc během cesty několikrát vypadne. Ovšem tady je DPP ve výhodě, tramvaje jezdí na rozdíl od SA autobusů v hustě pokryté oblasti.
Krtinkovo měření ukazuje že se tam zřejmě neprovádí žádná filtrace datového toku od klientů, takže nejspíš stačí, až tam otevře notebook někdo, kdo má na pozadí spuštěný bittorrent, a připojení celé tramvaje půjde do háje... Neměl bys ještě informaci o externí IP adrese?
Různá ESSID pro různé tramvaje asi nebude nutné, signál uvnitř tramvaje bude poměrně silný, takže k handoveru na jiné AP asi často docházet nebude.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Právě, že se připojí k tramvaji, která pojede kolem a ne k té, co v ní sedíš.Isidor píše:proč rozlišovat? právě naopak, bude-li SSID (název sítě) všude stejné, tak se telefon připojí kdekoliv automaticky, jinak by bylo nutné ručně přidávat každou síť (několik stovek sítí = slušnej bordel v konfiguraci )
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
proč rozlišovat? právě naopak, bude-li SSID (název sítě) všude stejné, tak se telefon připojí kdekoliv automaticky, jinak by bylo nutné ručně přidávat každou síť (několik stovek sítí = slušnej bordel v konfiguraci )
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Stejně se to jednou bude muset rozlišovat, až bude připojení ve více vozidlech, takže ta síť se bude jmenovat např. "TRAM9063".Jake píše:Děláš, jakoby po Praze byly stovky sítí s tímto názvem. To seš takovej šotouš, že potřebuješ v čemkoliv vidět slovo tram?
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Mě tedy přijde pojmenování naprosto v pořádku.