Pak pokud se neplatu mají jinak panely řidiče, například mají místo dvou ampérmetrů pro motorový skupiny A-B a C-D jen jeden. Tedy 9004 je jediná pražská tramvaj s kiloampérmetrem.willyjeff píše:viewtopic.php?p=120145#p120145DG7021 píše:Škoda, že to nebylo před třemi týdny. Ale stejně, vyjma toho, že je z tzv. "první série", mohl by někdo znalejší interiéru KT8 naznačit, v čem se 9004 tak výrazně liší od, namátkou, 9042 či 9048 ?
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
viewtopic.php?p=120145#p120145DG7021 píše:Škoda, že to nebylo před třemi týdny. Ale stejně, vyjma toho, že je z tzv. "první série", mohl by někdo znalejší interiéru KT8 naznačit, v čem se 9004 tak výrazně liší od, namátkou, 9042 či 9048 ?
Re: KT8D5
Škoda, že to nebylo před třemi týdny. Ale stejně, vyjma toho, že je z tzv. "první série", mohl by někdo znalejší interiéru KT8 naznačit, v čem se 9004 tak výrazně liší od, namátkou, 9042 či 9048 ?demon píše:Zamáčkněte slzu, šotosen o muzeálním kousku končí. 9004 zítra na GO.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Co si budeme povídat. Co je na 6102, 6149 a prakticky jakémkoli vozu co je na něm kroma kastle původního. Takže jak to napsal MOp při zachování pár dílů se dá udělat a bude mít naprosto stejnou hodnotu jako současné historické vozy.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Vůz 9004 byl v mnohych detailech vyjimecny, presto si myslim bude uspechem, pokud zustane zachovan jakykoliv vysokopodlazni vuz KT8 pro ucely muzea!
Doufam, ze i muzeum zareaguje a uschova si treba dily ke stresni nastavbe pod pantografem na nejakou historickou repliku alespon pro jeden z krajnich clanku...
Doufam, ze i muzeum zareaguje a uschova si treba dily ke stresni nastavbe pod pantografem na nejakou historickou repliku alespon pro jeden z krajnich clanku...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: KT8D5
Petře a Mr. Crossi, neházejte to na T3! Myslím, že muzejní výběr T3 v počtu 4 ks je jistě reprezentativní a vzhledem k počtu téměř 1300 ks dodaných vozů tohoto typu je zcela jistě správný. Vozů KT8 bylo 48, bude fajn případně zachovat jednu a pořád to bude mnohem větší podíl z původního počtu, než ty čtyři T3. Ale rozhodně bych netrval na prototypu 9004, myslím že je celkem jedno který vůz to bude. Zpětně se mi nejeví jako zcela šťastné třeba duplicitní zachování dvou stováků (jeden na komerci, druhý v muzeu), ale to jsme v roce 1996 nemohli vědět, že se nám pěti a šestistováky tak rychle rozplynou...
Za dva roky s bude mnohem líp obhajovat, že se zrovna tenhle krám nemusí znízkopodlažňovat, když už bude mnohem víc 15T. Sice nám pak třeba zůstane nějaký kočkopes typu 9014, ale to je celkem fuk. Samozřejmě bych byl za 9004 rád, ale jsem ochoten smířit se s jakoukoliv vysokou kachnou...
Za dva roky s bude mnohem líp obhajovat, že se zrovna tenhle krám nemusí znízkopodlažňovat, když už bude mnohem víc 15T. Sice nám pak třeba zůstane nějaký kočkopes typu 9014, ale to je celkem fuk. Samozřejmě bych byl za 9004 rád, ale jsem ochoten smířit se s jakoukoliv vysokou kachnou...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Hlavně že budeme mít v muzeu 150x T3 a vždycky jinakMr.Cross píše:DEMONE PROBOHA ZASTAVTE TU REKONSTRUKCI 9004 ,BUDEME TOHO ZA PÁR LET STRAŠNĚ LITOVAT!! TO JE TAK OBROVSKÁ CHYBA ŽE TO NEMÁ OBDOBY!! DOHÁJE O JEDNU KACHNU MÍN VŽDYT SE TO ZTRATÍ!! ACH JO,VIDÍM ŽE TADY SE FAKT NIC NEZMĚNÍ
Re: KT8D5
demon píše:Zamáčkněte slzu, šotosen o muzeálním kousku končí. 9004 zítra na GO.
DEMONE PROBOHA ZASTAVTE TU REKONSTRUKCI 9004 ,BUDEME TOHO ZA PÁR LET STRAŠNĚ LITOVAT!! TO JE TAK OBROVSKÁ CHYBA ŽE TO NEMÁ OBDOBY!! DOHÁJE O JEDNU KACHNU MÍN VŽDYT SE TO ZTRATÍ!! ACH JO,VIDÍM ŽE TADY SE FAKT NIC NEZMĚNÍ
Hlavně že si necháme do muzea "150" variant vozu T3 ale na tramvaj která byla 25 let tváří tohodle města a své místo si zde určitě našla,tak před ní si jen odpplivneme je mi z toho smutno.. Už vidím jak to za 20 let bude někdo horko těžko vracet do původního stavu...
Naposledy upravil(a) Mr.Cross dne 21.4.2011 12:54, celkem upraveno 1 x.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Dnes na 1/101 zářící vůz 9073 po GO. Není to dokonce poprvé?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Protože si spoustu věcí představuješ jako Hurvínek válku.9001 píše:Proč tak útočně? To je snad správě nechat obousměrný vůz "zjednosměrnit" kvůli jednomu oknu zvlášt když máme jednu úvrat v provozu...
Správně je takový postup, který je provozně přijatelný, co nejméně komplikovaný a co nejlevnější.
Takže pokud mám dostatek obousměrných vozů, klidně obětuju jeden vůz, tím spíš, pokud ho nutně nepotřebuju, údržba má jiné důležitější povinnosti a potřebné náhradní díly nejsou na skladě.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Proč tak útočně? To je snad správě nechat obousměrný vůz "zjednosměrnit" kvůli jednomu oknu zvlášt když máme jednu úvrat v provozu...demon píše:Rozhoduje depo.9001 píše:Kdo vlastně o tomhle rozhoduje? Sklo je práce max na 2 hodky?
Okno vyměněno, spokojen ?
Re: KT8D5
Nesmíte dát na pankráčáka když se píše o KT8D5.