KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 16.4.2012 22:54

Motala se tam i 8079. Že by odtah?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MOp » 16.4.2012 22:38

V prubehu vecera melo dojit k narovnani pomoci jerabu, aby nevybocovalo. Zda se povedlo netusim. Doporucoval jsem prejezd po vlastni ose v protismeru karlinem mezi nockama. Jak to ve skutecnosti dopadlo nevim. Znalejsi doplni.

Tomaseq
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 29.3.2010 22:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Tomaseq » 16.4.2012 22:26

Jakým způsobem došlo k odtažení do vozovny? Byly očesány nějaké plechy? Poškozená část značně vybočuje mimo průjezdný profil ...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 16.4.2012 20:15

http://praha.idnes.cz/Clanek.aspx?r=pra ... _praha_jpl

Nehoda z února 2004. Stejné místo... Historie se opakuje...

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 7080 » 16.4.2012 19:22

PvvS píše:Co ridic, prezil to ? Vypada to hodne hnusne..
Řidič má sešitou hlavu a otlučené ruce a kolena, ale jinak v rámci možností pohodě.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 16.4.2012 18:55

Tohle je víc podle mě než palačák, ale neměl by snad být takový problém udělat novostavbu článku. Přece jenom jako NP má docela budoucnost.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od PvvS » 16.4.2012 17:22

Co ridic, prezil to ? Vypada to hodne hnusne..

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 16.4.2012 15:52

m@rtin píše:Nejsem si úplně jistý, jestli na té 36 bude co opravovat. Moc rád bych se mýlil, ale podle mě ji čeká osud 9006. :(
Tehdejší banánek z Palačáku taky dnes vesele brázdí jako nízkoplech, o to bych strach neměl.

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od T3_6892 » 16.4.2012 14:56

m@rtin píše:Nejsem si úplně jistý, jestli na té 36 bude co opravovat. Moc rád bych se mýlil, ale podle mě ji čeká osud 9006. :(
Taky si myslim.Ale naštěstí mám fotky ještě před nehodou.Foceno mobilem s blbou kvalitou ale furt lepší než nic kdyby měl někdo zájem at mi napíše.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od m@rtin » 16.4.2012 14:29

Nejsem si úplně jistý, jestli na té 36 bude co opravovat. Moc rád bych se mýlil, ale podle mě ji čeká osud 9006. :(

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od T3_6892 » 16.4.2012 14:27

Tak 9030 a 9036 jdou ASI na GO ne obě po nehodě viz foto 9036

http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... 113448.jpg

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Absolut » 14.4.2012 22:10

Na kachnách se zkoušelo leccos. Třeba pantografy byly atypické (postupně několik různých !!!) na 9010 a 9025.

matejbrozek
ovocnář
Příspěvky: 128
Registrován: 20.9.2010 15:34

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od matejbrozek » 14.4.2012 22:09

Na FB (citibus.cz) se objevila fotka vozu 9010 z roku 1994 a vůz má pantografovou lištu jako dnes v Mostě. Kolik kachen tedy vlastně bylo atipckých??

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Absolut » 24.3.2012 11:11

Proboha na co tahat KT8 z KLDR? Co je to za nesmysl? Umíte si vůbec představit, kolik stojí jen doprava tramvaje lodí z KLDR do Evropy? :lol: Mimochodem, pokud by někdo chtěl koupit KT8 v Evropě, tak je několik možností, přičemž ve Strausbegu a Miškolci budou kupovat nové vozy a v Sarajevu by jistě rádi vyměnili některou z nepojízdných za cokoli provozuschopného.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od PvvS » 24.3.2012 11:11

Zanechte sotofantazii. Zadnej dopravce si nemuze nechat odstavit takto kapacitni a potrebny vuz.

Odpovědět