KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.4.2012 15:56

Osobně bych při variantě Bulovka držel raději zdravé čelo "nahoře"= vyjet zdravím čumákem do kopce nesprávným směrem, přejel kaliforňana, zcouval nesprávným směrem z kopce na Palmovku - tak jako tak jedna jízda by tud byla mrtvým čelem vpřed = nejbezpečněji pomocí navigace vysílačkou z doprovodného vozu před ním (pokud jen auta, tak nikoliv doslovně, ale po vedlejší koleji). A na Palmě by se poté směr srovnal na běžném křížení/trojúhelníku.

Mrtvé a hlavně pokroucené čelo bych raději do kopce táhl (jak bylo provedeno do Krejcárku) a z kopce odzadu brzdil než opačně.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Brejšín » 17.4.2012 15:48

MOp píše:Bulovka by ti nepomohla, leda ze bys sunul z Palmy az na Bulovku mrtvym celem napred.
Jo s tím se počítalo.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od jendelin.i » 17.4.2012 15:45

MOp píše:Bulovka by ti nepomohla, leda ze bys sunul z Palmy az na Bulovku mrtvym celem napred.
Nebo až zpět z Bulovky na Palmu :wink:
Z kopce poslepu by to byl větší odvaz :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MOp » 17.4.2012 15:41

Bulovka by ti nepomohla, leda ze bys sunul z Palmy az na Bulovku mrtvym celem napred.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Brejšín » 17.4.2012 15:37

jendelin.i píše:Zrovna jsem si tím lámal hlavu, proč to dělají tak složitě, a teprve mi došlo, že jednosměrná souprava, postavená na nesprávné koleji, se na správnou kolej na běžné síti prostě nedostane #-o Můžu na křižovatkách manévrovat jak chci, včetně couvání, ale kolej s jednosměrnou TRAM prostě nezměním. Jedině na kolejovém přejezdu nebo ve vozovně.
Takže po správné koleji by se musela buď táhnout za to bourané spřáhlo nebo couvat poslepu.
Omlouvám se těm, kterým výše uvedené vývody připadají samozřejmé :wink:
Z toho si nic nedělej, já jsem tu 9020 posílal do smyčky Vápenka a vůbec mi nevadilo, že to jaksi z té levé koleje nejde. Naštěstí se vždy najde někdo kdo tě ohlídá. Jinak jedna z variant, bylo srovnání na Bulovce (díky absenci nočního provozu).

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od jendelin.i » 17.4.2012 15:30

MM-Mikulovsky píše: z Ohrady na ŽI, aby tam přejeli do správného směru TT?
Zrovna jsem si tím lámal hlavu, proč to dělají tak složitě, a teprve mi došlo, že jednosměrná souprava, postavená na nesprávné koleji, se na správnou kolej na běžné síti prostě nedostane #-o Můžu na křižovatkách manévrovat jak chci, včetně couvání, ale kolej s jednosměrnou TRAM prostě nezměním. Jedině na kolejovém přejezdu nebo ve vozovně.
Takže po správné koleji by se musela buď táhnout za to bourané spřáhlo nebo couvat poslepu.

Omlouvám se těm, kterým výše uvedené vývody připadají samozřejmé :wink:

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Brejšín » 17.4.2012 15:29

9020 jela samozřejmě před 9036 po stejné koleji a ještě úplně samozřejměji jela před, aby se případně vleklo přes zdravé čelníky a podélníky. Celou dobu hrozila elektrická smrt na 9036 díky poškozeným izolacím či přímo celým vodičům na deformovaném stanovišti. Ono to sunout přes nosníky, které byly násilně ohnuty o 70 stupňů a zpět není moc ideální stav navíc s prasklinami v hlavních svarech. Jinak správně uhodl MMM otočení přes ŽI na správnou stranu jízdy.

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 17.4.2012 15:25

Krásně chápu, proč jela 9020 před 9036. Pokud Jeli z Florence na Palmovku a pak se vydali po nesprávné koleji směr Krejcárek, tak 9020 byle jako případná brzd při podjetí.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.4.2012 15:13

chemik píše:To je docela kovbojka, táhnout to v protisměru (teda pokud jsem to dobře pochopil)
Tak ona se ta 9036 v protisměru netáhla, ale jela jím (dle OMH) sama na "zdravou" (před MU zadní) kabinu A.
Stále jsem však nepochopil kde jela ta druhá 9020 - také po levé koleji (či nepochopitelně) vedle po pravé? Jela-li po levé, tak jaký mělo význam, že byla (dle Syrdy) před poškozenou 9036 - nebyla by potřebnější pro možné jištění (ve směru jízdy) zadní poškozené části?
Ještě mne napadá, nezajeli s tím vším náhodou (jako bych udělal já) z Ohrady na ŽI, aby tam přejeli do správného směru TT?

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od chemik » 17.4.2012 12:28

To je docela kovbojka, táhnout to v protisměru (teda pokud jsem to dobře pochopil)

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Syrda » 17.4.2012 12:20

v noci z 55 (směr Vysočany), cca v 1.20 jsem na horní Palmovce (zast. ZC) spatřil zmiňované KT8 (blíž ke křiž. l. 7). Po našem průjezdu do křižovatky najelo dispečerské auto s majákem. Zřejmě se chystal rovnou přetah směr UD, v nesprávném směru. Na Ohradě, u vrcholu ke krejcárku, stalo další dispečerské auto.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od modroko » 17.4.2012 11:53

Jediné co jsem viděl já, bylo že ve 23:46 přijelo KT 9020 ze směru od Florence, 9036 měla nabouranou kabinu pod plachtou a byla pod proudem měla zvedlé ptg. Bohužel jsem byl jen na cigárku s kolegyní(pracuji v hotelu naproti metru) a tudíž jsem musel zpátky do práce a nemohl jsem čekat co dál... P.S. co mě pobavilo že KT 9020 mělo vepředu orientaci jako 25 a v zadu jako 7 :D No a abych dodal bohužel jsem sebou neměl ani mobil na zdokumentování a když jsme se pak byli znova podívat cca kolem 1 ráno smyčka už byla prázdná...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.4.2012 11:26

OMH píše:9036 odjela z Florence vlastní silou. K ruce byla po cestě 9020.
Trochu blíže popsat (či dokonce dodat foto/video) nejde -
zejména uvést čas provedení a uvést kolej (levá/pravá) po níž ty vozy jely?
Předem děkuji za odpovědi na otázky, jež zajímají jistě hromadu dalších lidí zde.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od OMH » 17.4.2012 2:29

9036 odjela z Florence vlastní silou. K ruce byla po cestě 9020.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 7080 » 17.4.2012 1:04

ZXS91 píše:Motala se tam i 8079. Že by odtah?
8079 tam stála a bylo v ní střežení vlaku. Podle řidiče to z druhé kabiny jelo, tak proč to neodtáhnout vlastní silou.
Jeřáb narovnával ještě odpoledne, kolem půl šesté už stála v podstatně srovnanějším stavu.

Odpovědět