KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Pepa » 09.5.2012 20:01

Kdo by se ptal na 9030, tak dnes spatřena na Bulovce (myslim, že linka 25, nevím jistě, viděno ve zpětném zrcátku)

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od chemik » 28.4.2012 8:54

T3_6892 píše:Dneska jsem jel KT8D5.RN2P 9054 a co jsem neviděl.Už je ze strany počmáraná nějakým černým nápisem.
Lisonku, Lisonku, řídil ses heslem: "Když nemůžu ukrást cedule, tak jí alespoň počmárám?"

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od T3_6892 » 27.4.2012 16:55

Dneska jsem jel KT8D5.RN2P 9054 a co jsem neviděl.Už je ze strany počmáraná nějakým černým nápisem.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od jendelin.i » 23.4.2012 0:24

Martin Šubrt píše: skutečně už prostě vycouvat nešlo, jak píše MM, neb v zádech byla již první KT na lince 4.
No, tak zajisté ta (ty) KT mohla(y) odjet zpět (po nesprávné koleji) na Palačák, ale pak by se musely někam odklánět, aby se tam nehromadily.
Tedy jasně, protočit zbloudilou RP zpětným pohybem bylo určitě mnohem vhodnější.

Jinak v té pohádce je to líčeno tak sugestivně "ale tahle s číslem 8520 byla zdaleka nejzlobivější. Nic nedala na přemlouvání od svého řidiče,... :D " tak se nedivte, že jsem se nechal zmást :D

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin Šubrt » 21.4.2012 15:08

jendelin.i: Dispečeři na místě odvedli skvělou práci a přesně věděli, co chtějí a mají udělat. Než přijeli, skutečně už prostě vycouvat nešlo, jak píše MM, neb v zádech byla již první KT na lince 4.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: KT8D5

Příspěvek od Encore » 21.4.2012 12:03

Petr píše:
Jakub píše:Neví zde někdo o nějakých fotografiích z nehody vozu 9006? Propátral jsem důkladně internet a našel jen jednu fotografii v hodně malém rozlišení, ze které toho není moc patrné, rád bych se podíval na okolnosti a následky nehody.
Něco "málo", ale spíš více, než je zdrávo na skladě máme. Stránka bude... Kdy? Jo, to je ve hvězdách. Nechcete mi, prosím, někdo věnovat chvíli svého volného času, abych ho měl více? [-o<
Ahoj,
v souvislosti s nehodou 9036 jsem si vzpomněl na vyřazenou 9006. Co jsem hledal, tak o tom není na internetu skoro nic... Archiv tram-fóra dostupný není, kde se to údajně řešilo, a za dva roky jsem narail jenom na 4 fotky s 9006.

Je nějak v plánu zmiňovaný článek v citaci, nebo to padlo.. Příapděn špatně hledám?
Děkuju :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.4.2012 0:41

jendelin.i píše:
Martin Šubrt píše:Na to máme zpracovanou už dva roky i pohádku
=D>
Ještě mi prozraď (jestli to tedy není tajný :) ), to už se rozhodlo na začátku, že je lepší tu 8520+1 znovu protočit přes Palačák zpětným pohybem, než odklánět linku 4, nebo skutečně začali dispečeři drbat hlavu až na tom Palačáku?
Dispečeři si na Palačáku nic nedrbali - než viník/zbloudilec ohlásil svou chybu, tak byla za ním ne jedna, ale snad i dvě KT = zvolené řešení dvojího přejezdu Kaliforňana onou zbloudilou soupravou RP bylo nejlepším řešením pro zachování obsluhy dočasné zastávky Anděl v Lidické.
Jinak fotograficky zachycená souprava RP byla až druhou, jež si tu anabázi odbyla při tehdejší výluce (první jela na l.7 hned první den výluky).

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od jendelin.i » 18.4.2012 20:06

Martin Šubrt píše:Na to máme zpracovanou už dva roky i pohádku
=D>
Ještě mi prozraď (jestli to tedy není tajný :) ), to už se rozhodlo na začátku, že je lepší tu 8520+1 znovu protočit přes Palačák zpětným pohybem, než odklánět linku 4, nebo skutečně začali dispečeři drbat hlavu až na tom Palačáku?

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 148
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od JirkaR » 17.4.2012 18:16

Brejšín: Děkuji za odpověď!

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 8750 » 17.4.2012 17:48

Zajímalo by mně, pokud se sešrotuje poškozený článek 9036, zda se ponechá skříň článku na druhé straně vozu jako náhradní díl? Nechci nic přivolávat, ale je poměrně dost pravděpodobné, že v budoucnu dojde v provozu k větší nehodě nízkého KT a pak by se náhradní článek hodil.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Brejšín » 17.4.2012 17:31

JirkaR píše:Mě by jakožto laika docela zajímalo, proč se vůbec s tou 9036 jelo vlastní silou se vším elektrickým rizikem dalšího poškození, když už v tom průvodu stejně jela i ta 9020 připravená k případnému odtahu. To už se pak neušetřilo a nezjednodušilo skoro nic, ne?
Každý z oboru ti potvrdí, že je 1000krát jednodušší a bezpečnější, když to odjede vlastní silou. Než tvořit 70 metrové vláčky s 35 tunami neovladatelné hmoty, kde se obslužné povely přenáší akusticky z vozu do vozu. A 9036 by stejně do léta dojezdila km do GO, takže při případné GO nebo šrotaci to už je úplně jedno. Úplně stejně odjela i 9165 z Kotlářky.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Brejšín » 17.4.2012 17:20

jendelin.i píše:Takže jsi 9020 posílal do smyčky ve standardním směru Loudovou ulicí?
Jo přesně tak, šlo o to aby nevjížděla do dvora, neb původně jsme tam měli být ještě v době zátahů, Nicméně díky čekání na zatahující 24 z Kubáně přes Krejcárek se to o 30 minut protáhlo a tak nakonec i ta 9020 jela skrze kruh ve vozovně.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin Šubrt » 17.4.2012 17:01

jendelin.i píše:Zrovna jsem si tím lámal hlavu, proč to dělají tak složitě, a teprve mi došlo, že jednosměrná souprava, postavená na nesprávné koleji, se na správnou kolej na běžné síti prostě nedostane #-o Můžu na křižovatkách manévrovat jak chci, včetně couvání, ale kolej s jednosměrnou TRAM prostě nezměním. Jedině na kolejovém přejezdu nebo ve vozovně.
Na to máme zpracovanou už dva roky i pohádku ;-) http://subrt.blog.idnes.cz/c/145407/Poh ... hadka.html

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od jendelin.i » 17.4.2012 16:12

Brejšín píše: já jsem tu 9020 posílal do smyčky Vápenka a vůbec mi nevadilo, že to jaksi z té levé koleje nejde.
Takže jsi 9020 posílal do smyčky ve standardním směru Loudovou ulicí? No, u zdravý kačeny to nevadí, ta se přesměruje kdekoliv, třeba přímo na Koněvce, leda že by čekání na 9036 zdržovalo pravidelnou linku. Nebo nakonec 9020 včas odbočila do ul. Na Vápence (po nesprávné koleji) a zajela do smyčky v Biskupcově ul?

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 148
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od JirkaR » 17.4.2012 16:10

Mě by jakožto laika docela zajímalo, proč se vůbec s tou 9036 jelo vlastní silou se vším elektrickým rizikem dalšího poškození, když už v tom průvodu stejně jela i ta 9020 připravená k případnému odtahu. To už se pak neušetřilo a nezjednodušilo skoro nic, ne?

Odpovědět