KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Kdo by se ptal na 9030, tak dnes spatřena na Bulovce (myslim, že linka 25, nevím jistě, viděno ve zpětném zrcátku)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Lisonku, Lisonku, řídil ses heslem: "Když nemůžu ukrást cedule, tak jí alespoň počmárám?"T3_6892 píše:Dneska jsem jel KT8D5.RN2P 9054 a co jsem neviděl.Už je ze strany počmáraná nějakým černým nápisem.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Dneska jsem jel KT8D5.RN2P 9054 a co jsem neviděl.Už je ze strany počmáraná nějakým černým nápisem.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
No, tak zajisté ta (ty) KT mohla(y) odjet zpět (po nesprávné koleji) na Palačák, ale pak by se musely někam odklánět, aby se tam nehromadily.Martin Šubrt píše: skutečně už prostě vycouvat nešlo, jak píše MM, neb v zádech byla již první KT na lince 4.
Tedy jasně, protočit zbloudilou RP zpětným pohybem bylo určitě mnohem vhodnější.
Jinak v té pohádce je to líčeno tak sugestivně "ale tahle s číslem 8520 byla zdaleka nejzlobivější. Nic nedala na přemlouvání od svého řidiče,... " tak se nedivte, že jsem se nechal zmást
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
jendelin.i: Dispečeři na místě odvedli skvělou práci a přesně věděli, co chtějí a mají udělat. Než přijeli, skutečně už prostě vycouvat nešlo, jak píše MM, neb v zádech byla již první KT na lince 4.
Re: KT8D5
Ahoj,Petr píše:Něco "málo", ale spíš více, než je zdrávo na skladě máme. Stránka bude... Kdy? Jo, to je ve hvězdách. Nechcete mi, prosím, někdo věnovat chvíli svého volného času, abych ho měl více?Jakub píše:Neví zde někdo o nějakých fotografiích z nehody vozu 9006? Propátral jsem důkladně internet a našel jen jednu fotografii v hodně malém rozlišení, ze které toho není moc patrné, rád bych se podíval na okolnosti a následky nehody.
v souvislosti s nehodou 9036 jsem si vzpomněl na vyřazenou 9006. Co jsem hledal, tak o tom není na internetu skoro nic... Archiv tram-fóra dostupný není, kde se to údajně řešilo, a za dva roky jsem narail jenom na 4 fotky s 9006.
Je nějak v plánu zmiňovaný článek v citaci, nebo to padlo.. Příapděn špatně hledám?
Děkuju
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Dispečeři si na Palačáku nic nedrbali - než viník/zbloudilec ohlásil svou chybu, tak byla za ním ne jedna, ale snad i dvě KT = zvolené řešení dvojího přejezdu Kaliforňana onou zbloudilou soupravou RP bylo nejlepším řešením pro zachování obsluhy dočasné zastávky Anděl v Lidické.jendelin.i píše:Martin Šubrt píše:Na to máme zpracovanou už dva roky i pohádku
Ještě mi prozraď (jestli to tedy není tajný ), to už se rozhodlo na začátku, že je lepší tu 8520+1 znovu protočit přes Palačák zpětným pohybem, než odklánět linku 4, nebo skutečně začali dispečeři drbat hlavu až na tom Palačáku?
Jinak fotograficky zachycená souprava RP byla až druhou, jež si tu anabázi odbyla při tehdejší výluce (první jela na l.7 hned první den výluky).
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Martin Šubrt píše:Na to máme zpracovanou už dva roky i pohádku
Ještě mi prozraď (jestli to tedy není tajný ), to už se rozhodlo na začátku, že je lepší tu 8520+1 znovu protočit přes Palačák zpětným pohybem, než odklánět linku 4, nebo skutečně začali dispečeři drbat hlavu až na tom Palačáku?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Brejšín: Děkuji za odpověď!
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Zajímalo by mně, pokud se sešrotuje poškozený článek 9036, zda se ponechá skříň článku na druhé straně vozu jako náhradní díl? Nechci nic přivolávat, ale je poměrně dost pravděpodobné, že v budoucnu dojde v provozu k větší nehodě nízkého KT a pak by se náhradní článek hodil.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Každý z oboru ti potvrdí, že je 1000krát jednodušší a bezpečnější, když to odjede vlastní silou. Než tvořit 70 metrové vláčky s 35 tunami neovladatelné hmoty, kde se obslužné povely přenáší akusticky z vozu do vozu. A 9036 by stejně do léta dojezdila km do GO, takže při případné GO nebo šrotaci to už je úplně jedno. Úplně stejně odjela i 9165 z Kotlářky.JirkaR píše:Mě by jakožto laika docela zajímalo, proč se vůbec s tou 9036 jelo vlastní silou se vším elektrickým rizikem dalšího poškození, když už v tom průvodu stejně jela i ta 9020 připravená k případnému odtahu. To už se pak neušetřilo a nezjednodušilo skoro nic, ne?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jo přesně tak, šlo o to aby nevjížděla do dvora, neb původně jsme tam měli být ještě v době zátahů, Nicméně díky čekání na zatahující 24 z Kubáně přes Krejcárek se to o 30 minut protáhlo a tak nakonec i ta 9020 jela skrze kruh ve vozovně.jendelin.i píše:Takže jsi 9020 posílal do smyčky ve standardním směru Loudovou ulicí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Na to máme zpracovanou už dva roky i pohádku http://subrt.blog.idnes.cz/c/145407/Poh ... hadka.htmljendelin.i píše:Zrovna jsem si tím lámal hlavu, proč to dělají tak složitě, a teprve mi došlo, že jednosměrná souprava, postavená na nesprávné koleji, se na správnou kolej na běžné síti prostě nedostane Můžu na křižovatkách manévrovat jak chci, včetně couvání, ale kolej s jednosměrnou TRAM prostě nezměním. Jedině na kolejovém přejezdu nebo ve vozovně.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Takže jsi 9020 posílal do smyčky ve standardním směru Loudovou ulicí? No, u zdravý kačeny to nevadí, ta se přesměruje kdekoliv, třeba přímo na Koněvce, leda že by čekání na 9036 zdržovalo pravidelnou linku. Nebo nakonec 9020 včas odbočila do ul. Na Vápence (po nesprávné koleji) a zajela do smyčky v Biskupcově ul?Brejšín píše: já jsem tu 9020 posílal do smyčky Vápenka a vůbec mi nevadilo, že to jaksi z té levé koleje nejde.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Mě by jakožto laika docela zajímalo, proč se vůbec s tou 9036 jelo vlastní silou se vším elektrickým rizikem dalšího poškození, když už v tom průvodu stejně jela i ta 9020 připravená k případnému odtahu. To už se pak neušetřilo a nezjednodušilo skoro nic, ne?