KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3014
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 02.10.2012 22:33

Viz zde:
viewtopic.php?f=14&t=543&p=104278&hilit=+9056#p104278

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od T3_6892 » 02.10.2012 21:25

Budeme se někdy moc setkat s KT8N2 9056????

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: KT8D5

Příspěvek od Encore » 28.9.2012 10:23

Venca Boček píše:...9011 - nehoda s náklaďákem, objednán nový článek B, mezitím nehoda 9018 - poškozen článek A. Ke zprovoznění využit odstavený článek A z vozu 9011. Takže tramvaj 9011 po zprovoznění měla: článek A - opravený původní 9018 a článek B - nový. Tolik nový články.

...Vůz 9006 byl po nehodě zrušen a jeho části použity pro dlouhodobě odstavený a vybrakovaný vůz 9012.
Vytáhl jsem pár zajímavostí z tohoto tématu, zapadlé kdesi o 4 roky zpátky :-)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karotka » 28.9.2012 0:19

Pepa píše:Kdo by hledal 9011 tak v pondělí šla na GO
Tam toho z prapůvodní 9011 moc nezbude - jestli se nepletu, tak oba krajní články jsou "nevlastní" povyměňované po nehodách, a teď přijde i o ten prostřední. :)

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Encore » 27.9.2012 22:36

Já jsem při hledání našel tyto 4 fotky, víc jich nemam. Fotky mam uložené na disku ve složce, jakmile jsem na nějakou narazil, tak jsem stahoval. Proto se omlouvám, ale nemam k fotkám odkazy na zdroje, ani žádné podrobnosti. Pokud nějaké zobrazení fotky bude v rozporu s vůlí autora, stačí napsat, fotku odtud umažu, případně to můžete editovat :-)

ObrázekObrázekObrázekObrázek

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od koci » 27.9.2012 10:05

jaluh píše:
9001 píše:Ještě poslední 3 má Brno, ale tam je horizont nejspíš totožný...
Už tam jsou jen 2 a to: 1724 a 1736. 1722 typuji, že je na GO.
1722 je na GO už někdy od května. Zbylé dvě by snad měly minimálně do zimy vydržet.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 900
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 26.9.2012 22:35

malesak píše:Na třetí fotce odspoda je co? Odbočení do smyčky Zahradní Město?
Ano, je to tam napsané 8-)

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od malesak » 26.9.2012 22:26

Na třetí fotce odspoda je co? Odbočení do smyčky Zahradní Město?

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 26.9.2012 22:21

Petrpes píše:0018 a 0019 nebyly vozy DP, jedna z nich snad byla nabořena a vyřazena, druhá je OVA 1500.
Ať dopní větší znalci :]
0019 skončila v Ostravě jako 1500
0018 se přes Moskvu dostala do Volgogradu

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od gabuliatko » 26.9.2012 21:30

Když se tu řeší 9006, našel jsem tohle úžasné foto
http://tf1.mosfont.ru/photo/03/40/83/340830.jpg

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od majkrosoft918 » 26.9.2012 14:30

trainzjohny píše:
Petrpes píše:Štraussberg má KT 2ks, jedno jim snad zaplápolalo a obousměrnou T6, která asi nejezdí. Ale na noční 51 Zvonařka-Radhošťská by byla dobrá :]
Za A) nemá 2ks KT, ale 3 a všechny tři jsou aktuálně provozní a vypravované. Dvě z nich jsou údajně už podepsané pro Prahu, čeká se na příchod nových vozů.
za B) T6 je po generálce v Lipsku,je pojízdná, ale nejezdí, dost pochybuju že by jí pustili.

Info zcela aktuální a reálně ověřené v minulém týdnu expedicí Innotras, týmy A i B.
OO takové pěkné informace .
Před rokem jsme na ně šli kouknout a byli viděny 3 ,2 ve vozovně a 1 v jezdila .Vozovna byla otevřená ale žádný lidi :-) tam se o ně nikdo nebojí.Původně jestli se nepletu tak jsou z Košic.
T6C5 nedají z ruky :-D ta už patří mezi jejich muzejní kousky.
Vozovna a T6C5 její místo a ztrhající šotouš :-D https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 6792_n.jpg

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od jaluh » 26.9.2012 12:39

9001 píše:Ještě poslední 3 má Brno, ale tam je horizont nejspíš totožný...
Už tam jsou jen 2 a to: 1724 a 1736. 1722 typuji, že je na GO.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2883
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 26.9.2012 12:34

Petrpes píše:Štraussberg má KT 2ks, jedno jim snad zaplápolalo a obousměrnou T6, která asi nejezdí. Ale na noční 51 Zvonařka-Radhošťská by byla dobrá :]
Za A) nemá 2ks KT, ale 3 a všechny tři jsou aktuálně provozní a vypravované. Dvě z nich jsou údajně už podepsané pro Prahu, čeká se na příchod nových vozů.
za B) T6 je po generálce v Lipsku,je pojízdná, ale nejezdí, dost pochybuju že by jí pustili.

Info zcela aktuální a reálně ověřené v minulém týdnu expedicí Innotras, týmy A i B.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Encore » 26.9.2012 12:24

Když se tu rozjely ty počty KT8D5 a byla zmíněná 9006, rád bych se znovu zeptal na nějaké podrobnosti, fotky, prostě co se kolem toho odehrálo. Na netu jsem našel jenom málo fotek, informací ještě míň, většinou úplně stejné.. Zmínka také byla o plánovaném článku zde, ale plánuje se už pár let a pořád nic. Klidně i něco přes SZ :-) Protože je to vpodstatě jediný zrušený kus za celou historii (ani nevíte, jak se mi oddechlo, když se "zachránila" 9036), tak je to o to zajímavější. O zrušené T6, následně 14T se něco zjistit dá, ale KT8D5 byla v době, kdy internet na tom nebyl jako teď, foťáky to samý, takže sám nemam možnost, jak se k tomu dostat. Nehledě na to, že v době nehody mi byly 4 roky :D

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od willyjeff » 26.9.2012 11:46

"...Jen bych rád doplnil, že příští rok by měla být dokončena rekonstrukce vozů KT8N2. Mělo by být hotových všech 47 vozů, které jsou v inventárním stavu..."
Pavel Uhlík, vedoucí depa HL pro DP-kont@kt září 2012, str. 19.

To jen k tomu výhledu.

Odpovědět