KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 05.12.2012 16:43

MM: A co je na kachnách nepůvodního? Většina interieru je původní, panely taky. Možná tam dát historická tlačíka pro řidiče...

Polomáčený lak se hodí až bude čas.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.12.2012 16:12

marek kubík píše:Na k-reportu se na podzim minulého roku objevila zpráva že by se údajně jako muzejní měla zachovat KT8D5 ev.č.9048. Viz odkaz: http://www.k-report.net/discus/messages ... 1330164455 Tak jsem zvědavý jak to všechno nakonec dopadne. Muzejní Kačena by se určitě líbila a další pro pravidelný provoz by se určitě hodily. :wink:
o tomto se i tu opakovaně mluvilo, alo s dovědkem ve smyslu "zůstane-li opravdu naprosto posledním provozním původním KT" = jestli zrovna třeba hned zejtra nebude tak moc zbořena, že oprava do původního stavu je nesmyslné plýtvání financí!

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Marek Kubík » 05.12.2012 15:14

Na k-reportu se na podzim minulého roku objevila zpráva že by se údajně jako muzejní měla zachovat KT8D5 ev.č.9048. Viz odkaz: http://www.k-report.net/discus/messages ... 1330164455 Tak jsem zvědavý jak to všechno nakonec dopadne. Muzejní Kačena by se určitě líbila a další pro pravidelný provoz by se určitě hodily. :wink:

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 05.12.2012 13:32

Ono by možná stačilo, kdyby se jeden třeba i odstrojený střední VP článek schoval někde v depozitáři. A i kdyby ne, ta myslím, že by určitě byla možná zpětná rekonstrukce, příp. novostavba.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.12.2012 10:50

thriller2 píše:...jednu kačenu nechat jako muzejní, to by byla skvělá zpráva. Ale moc tomu nevěřím. Kdysy (pár roků nazpět) se někdo ze zdejších ptal dopravního podniku, zda bude muzejní KT8, a bylo mu odpovězeno, že ne, protože obousměrné nízkopodlažní tramvaje jsou natolik cenné, že si DPP nemůže dovolit jich mít o jednu míň.
Tehdy šlo však ještě navíc o nedostatek NP TRAM - bylo přání šotoušů zachovat jednu z první 4 vozové ověřovací série, ale to se z uvedených důvodů nepodařilo prosadit a při "dobíhajících km" šla i poslední z nich na REKO. Ovšem už tehdy byl šotouší sen, že teda než doběhnou reko všech KT, tak bude dost NP díky dodávkám 15T a poslední provozní KT se nechá pro muzeum. No a aby nebylo místo někdejších původních 48 ks vysokých KT jen 46 KTN, tak se začalo uvažovat, že "za babku" se seženou v zahraničí vyřazované KT (včetně "papírů") a ty si DPP ZREKO (jako svých původních 46 ks) na KTN. Zprávy jsou (i zde na TF již uváděné), že ve Strausbergu jsou domluveny (podepsána smlouva o smlouvě budoucí?) 2 ks = DPP má zajištěn finální počet 48KTN totožný s někdejším starých KT, ale to se furt zdá málo = jsou snahy dojednat s Miskolcem odkup dalších dvou kusů = uzavřít řadu KTN DPP na 50ti kusech!

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 05.12.2012 8:44

fricoolinek2 píše:A jak vlastně kompletní? KT8D5 bylo 48 ks, jedna zrušená v půlce 90. let při nehodě, tedy jich bylo dále 47, když přijdou dvě, tak to bude 49, ne kulatých 50 ks, takže je v úmyslu jednu nechat jako muzejní a k tomu mít 48 ks KT8D5.RN2P (46x Praha + 2 koupené) :?:
49 ješťastné číslo, to je lepší než kulatejch 50.
Jestli DPP chce opravdu jednu kačenu nechat jako muzejní, to by byla skvělá zpráva. Ale moc tomu nevěřím. Kdysy (pár roků nazpět) se někdo ze zdejších ptal dopravního podniku, zda bude muzejní KT8, a bylo mu odpovězeno, že ne, protože obousměrné nízkopodlažní tramvaje jsou natolik cenné, že si DPP nemůže dovolit jich mít o jednu míň.

pepik9111
Uživatel
Příspěvky: 53
Registrován: 14.3.2010 14:48
Bydliště: nedaleko linek 3 a 17

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od pepik9111 » 05.12.2012 8:15

Ne není, čeká na obživu jako 9086.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 05.12.2012 6:57

Není ta po nehodě z Florence taky na odpis?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.12.2012 4:02

A jak vlastně kompletní? KT8D5 bylo 48 ks, jedna zrušená v půlce 90. let při nehodě, tedy jich bylo dále 47, když přijdou dvě, tak to bude 49, ne kulatých 50 ks, takže je v úmyslu jednu nechat jako muzejní a k tomu mít 48 ks KT8D5.RN2P (46x Praha + 2 koupené) :?:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od willyjeff » 03.12.2012 11:48

MOp píše:Obousmernych vozu neni nikdy dost. Navic proc je nevzit, kdyz jsou skoro za babku a navic podporis dilny v cinnosti..
Takže už se zase podnik snaží dílnám sehnat práci a ne furt přesvědčovat, jak jsou zbyteční? :twisted:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MOp » 03.12.2012 11:47

Obousmernych vozu neni nikdy dost. Navic proc je nevzit, kdyz jsou skoro za babku a navic podporis dilny v cinnosti..

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od m@rtin » 03.12.2012 11:00

Absolut píše:Nespekulujte.

Ano, pokud nenastanou nějaké mimořádné okolnosti typu nehody, pak je další na řadě 9030.

Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů KT8D5 v roce 2014, ale není to ještě nijak uzavřené.
Mohu se zeptat, jaký je k tomu důvod? Ne že by mi to nějak vadilo, naopak, ale napadá mě snad jeden jediný důvod - někdo chce mít kompletní řadu po původních 48 kachnách a navíc jeden musejní kousek. Nebo snad Praha trpí akutním nedostatkem obousměrných vozů?

Před rokem se vyjednávalo o tom, že by 10-15 kusů z 250 15T mělo být obousměrných. Je to stále ještě aktuální?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 02.12.2012 23:48

P_V píše:
Absolut píše:Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů...
No totok, já se domníval že je to zdejší šotovýmysl těch, kdo by chtěli mít kompletní řadu :o
Tohle je jeden z mála šotovýmyslů co má opravdu efekt. Snad se to dotáhne do konce. =D>

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 02.12.2012 23:43

Absolut píše:Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů...
No totok, já se domníval že je to zdejší šotovýmysl těch, kdo by chtěli mít kompletní řadu :o

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Absolut » 02.12.2012 20:37

Nespekulujte.

Ano, pokud nenastanou nějaké mimořádné okolnosti typu nehody, pak je další na řadě 9030.

Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů KT8D5 v roce 2014, ale není to ještě nijak uzavřené.

Odpovědět