KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
MM: A co je na kachnách nepůvodního? Většina interieru je původní, panely taky. Možná tam dát historická tlačíka pro řidiče...
Polomáčený lak se hodí až bude čas.
Polomáčený lak se hodí až bude čas.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
o tomto se i tu opakovaně mluvilo, alo s dovědkem ve smyslu "zůstane-li opravdu naprosto posledním provozním původním KT" = jestli zrovna třeba hned zejtra nebude tak moc zbořena, že oprava do původního stavu je nesmyslné plýtvání financí!marek kubík píše:Na k-reportu se na podzim minulého roku objevila zpráva že by se údajně jako muzejní měla zachovat KT8D5 ev.č.9048. Viz odkaz: http://www.k-report.net/discus/messages ... 1330164455 Tak jsem zvědavý jak to všechno nakonec dopadne. Muzejní Kačena by se určitě líbila a další pro pravidelný provoz by se určitě hodily.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Na k-reportu se na podzim minulého roku objevila zpráva že by se údajně jako muzejní měla zachovat KT8D5 ev.č.9048. Viz odkaz: http://www.k-report.net/discus/messages ... 1330164455 Tak jsem zvědavý jak to všechno nakonec dopadne. Muzejní Kačena by se určitě líbila a další pro pravidelný provoz by se určitě hodily.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ono by možná stačilo, kdyby se jeden třeba i odstrojený střední VP článek schoval někde v depozitáři. A i kdyby ne, ta myslím, že by určitě byla možná zpětná rekonstrukce, příp. novostavba.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tehdy šlo však ještě navíc o nedostatek NP TRAM - bylo přání šotoušů zachovat jednu z první 4 vozové ověřovací série, ale to se z uvedených důvodů nepodařilo prosadit a při "dobíhajících km" šla i poslední z nich na REKO. Ovšem už tehdy byl šotouší sen, že teda než doběhnou reko všech KT, tak bude dost NP díky dodávkám 15T a poslední provozní KT se nechá pro muzeum. No a aby nebylo místo někdejších původních 48 ks vysokých KT jen 46 KTN, tak se začalo uvažovat, že "za babku" se seženou v zahraničí vyřazované KT (včetně "papírů") a ty si DPP ZREKO (jako svých původních 46 ks) na KTN. Zprávy jsou (i zde na TF již uváděné), že ve Strausbergu jsou domluveny (podepsána smlouva o smlouvě budoucí?) 2 ks = DPP má zajištěn finální počet 48KTN totožný s někdejším starých KT, ale to se furt zdá málo = jsou snahy dojednat s Miskolcem odkup dalších dvou kusů = uzavřít řadu KTN DPP na 50ti kusech!thriller2 píše:...jednu kačenu nechat jako muzejní, to by byla skvělá zpráva. Ale moc tomu nevěřím. Kdysy (pár roků nazpět) se někdo ze zdejších ptal dopravního podniku, zda bude muzejní KT8, a bylo mu odpovězeno, že ne, protože obousměrné nízkopodlažní tramvaje jsou natolik cenné, že si DPP nemůže dovolit jich mít o jednu míň.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
49 ješťastné číslo, to je lepší než kulatejch 50.fricoolinek2 píše:A jak vlastně kompletní? KT8D5 bylo 48 ks, jedna zrušená v půlce 90. let při nehodě, tedy jich bylo dále 47, když přijdou dvě, tak to bude 49, ne kulatých 50 ks, takže je v úmyslu jednu nechat jako muzejní a k tomu mít 48 ks KT8D5.RN2P (46x Praha + 2 koupené)
Jestli DPP chce opravdu jednu kačenu nechat jako muzejní, to by byla skvělá zpráva. Ale moc tomu nevěřím. Kdysy (pár roků nazpět) se někdo ze zdejších ptal dopravního podniku, zda bude muzejní KT8, a bylo mu odpovězeno, že ne, protože obousměrné nízkopodlažní tramvaje jsou natolik cenné, že si DPP nemůže dovolit jich mít o jednu míň.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ne není, čeká na obživu jako 9086.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Není ta po nehodě z Florence taky na odpis?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A jak vlastně kompletní? KT8D5 bylo 48 ks, jedna zrušená v půlce 90. let při nehodě, tedy jich bylo dále 47, když přijdou dvě, tak to bude 49, ne kulatých 50 ks, takže je v úmyslu jednu nechat jako muzejní a k tomu mít 48 ks KT8D5.RN2P (46x Praha + 2 koupené)
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Takže už se zase podnik snaží dílnám sehnat práci a ne furt přesvědčovat, jak jsou zbyteční?MOp píše:Obousmernych vozu neni nikdy dost. Navic proc je nevzit, kdyz jsou skoro za babku a navic podporis dilny v cinnosti..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Obousmernych vozu neni nikdy dost. Navic proc je nevzit, kdyz jsou skoro za babku a navic podporis dilny v cinnosti..
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Mohu se zeptat, jaký je k tomu důvod? Ne že by mi to nějak vadilo, naopak, ale napadá mě snad jeden jediný důvod - někdo chce mít kompletní řadu po původních 48 kachnách a navíc jeden musejní kousek. Nebo snad Praha trpí akutním nedostatkem obousměrných vozů?Absolut píše:Nespekulujte.
Ano, pokud nenastanou nějaké mimořádné okolnosti typu nehody, pak je další na řadě 9030.
Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů KT8D5 v roce 2014, ale není to ještě nijak uzavřené.
Před rokem se vyjednávalo o tom, že by 10-15 kusů z 250 15T mělo být obousměrných. Je to stále ještě aktuální?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tohle je jeden z mála šotovýmyslů co má opravdu efekt. Snad se to dotáhne do konce.P_V píše:No totok, já se domníval že je to zdejší šotovýmysl těch, kdo by chtěli mít kompletní řaduAbsolut píše:Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
No totok, já se domníval že je to zdejší šotovýmysl těch, kdo by chtěli mít kompletní řaduAbsolut píše:Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nespekulujte.
Ano, pokud nenastanou nějaké mimořádné okolnosti typu nehody, pak je další na řadě 9030.
Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů KT8D5 v roce 2014, ale není to ještě nijak uzavřené.
Ano, pokud nenastanou nějaké mimořádné okolnosti typu nehody, pak je další na řadě 9030.
Ano, je v jednání nákup dvou ojetých kusů KT8D5 v roce 2014, ale není to ještě nijak uzavřené.