KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Prukl
Uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: 11.11.2010 18:42

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Prukl » 07.2.2013 16:02

Mayk píše:Tak tohle KT si za plného provozu nějaký řidič vyfotil za Malostranským náměstí v pozadí se sv. Mikulášem. :D :D :D Když jsem jel kolem něj v protisměru, tak jsem nechápal. :D
To mohlo být i proto, že KT na Malostranské náměstí mohou jen přes příkaz PD, kvůli splítce ;-)

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Mayk » 06.2.2013 21:38

Tak tohle KT si za plného provozu nějaký řidič vyfotil za Malostranským náměstí v pozadí se sv. Mikulášem. :D :D :D Když jsem jel kolem něj v protisměru, tak jsem nechápal. :D

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.2.2013 18:33

Cedule říkala Manipulační jízda, pragotron Služební jízda.

Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Honza » 06.2.2013 18:31

thriller2 píše:Nevíte někdo, kam jela 9048 po skončení raního šejdru?
Pokud se nepletu, tak na cvičku. Nebo jestli to byla jenom šotojízda s transparentama cvičky? ;)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.2.2013 17:16


Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 04.1.2013 15:18

Na nově udělané trati bude i KTN nepochybně tišší. Tím nezpochybňuji vaše tvrzení, že je hlučnější než 14T, což sice nemohu posoudit ač s tím jezdím ale nedivil bych se tomu :devilsmokin

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od pawel » 04.1.2013 11:19

presne tak, kachna vresti - a jak. o bkv to podle me take neni. kazdopadne subjektivne je slyset nejvice, hlavne kdyz to rozpali ze sumavske zc. proste dabluv stroj! :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 04.1.2013 11:06

DG7021 píše:Něco na tom je, já bydlím 2x za rohem od trati a v létě jsem jízdu KT8 na 11 běžně slýchal v obýváku, zatímco běžný provoz T3/15T ke mně dolehne jen občas.
A není to spíš než o síle zvuku o frekvenci? Totiž, že v decibelech to vyjde podobně, ale kachna "vřeští" výš a tedy jí člověk postřehne snáze? Z:idea: 8-[
Uznávám, že 15T bude asi tišší tak jako tak.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 04.1.2013 10:35

To byl Renault, či co. Je to pozůstatek...

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od matti » 04.1.2013 9:43

http://transphoto.ru/photo/557285/ lidová tvořivost či pozůstatek po reklamě?

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od DG7021 » 03.1.2013 23:46

Něco na tom je, já bydlím 2x za rohem od trati a v létě jsem jízdu KT8 na 11 běžně slýchal v obýváku, zatímco běžný provoz T3/15T ke mně dolehne jen občas.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 03.1.2013 22:49

Hlavní průser Korunní nejsou KTN ani 14T ale trať z BKV. Samozřejmě T3 se s tímto materiálem popasují asi nejtiššeji? Nebo snad 15T??
Nebydlím u tramvaje, bydlím u rybníka :]

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od pawel » 03.1.2013 22:02

KT8(N) jsou fajn, ale od té doby, co mi jezdí pod okny na 16, je úplně nemusím. rámus je překvapivě větší než z 14T (korunní = rovná trať bez křížení).

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od cwapa » 23.12.2012 12:55

romanek763 píše:Dne 18.4.2012 ve vozovně v Pisárkách uvedl PRAGOIMEX a.s. společně s vedením DPMB, a.s. slavnostně do provozu stou modernizovanou tramvaj KT8D5 realizovanou na území České republiky. Modernizace spočívá především ve vložení středního nízkopodlažního článku.

http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128
To je úžasně "čerstvá" zpráva. gratuluji. =D>

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od romanek763 » 23.12.2012 12:41

Dne 18.4.2012 ve vozovně v Pisárkách uvedl PRAGOIMEX a.s. společně s vedením DPMB, a.s. slavnostně do provozu stou modernizovanou tramvaj KT8D5 realizovanou na území České republiky. Modernizace spočívá především ve vložení středního nízkopodlažního článku.

http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128

Odpovědět