KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Syrda » 12.12.2013 21:18

Dnes dopoledne spatřena 9066 na Želivského. Zřejmě přesun z ÚD do Hloubětína.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od DG7021 » 11.12.2013 15:51

9061 jsem dnes viděl na zkušební jízdě s hloubětínskou pořadovkou, ale jelikož již pár měsíců jezdí na linkách, asi to s tím nesouvisí.

manta
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 03.3.2011 20:17
Bydliště: kus cesty od dílen

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od manta » 11.12.2013 10:22

Kam se, po poslední auktualizaci stavu vozoven, poděly Hloubětínské 9061 (předána z dílen v týdnu od 27.5.) a 9086 (předána v týdnu od 11.3.)? V tabulce stavu chybí.
Krom toho počet říká 41 vozů, ale v tabulce je jich 42 (a mělo by být 44, pokud se najdou ty dva chybějící).

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od martin8211 » 15.11.2013 21:51

Jo mimochodem, když už je řeč o těch sedačkách - plastové Fainsy v 8407 jsou to nejlepší, co jsem kdy seděl v MHD. Opravdu, za cestu 32 jsem i důchodce zaslechl jak jsou hezky lesklé a dobře se do nich zapadne.
Opravdu =D>

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od majkrosoft918 » 15.11.2013 17:42

Mám taky jednu extra jetou, taky mě zarazilo v jakým je stavu .Bohužel s bleskem ale jinak byla hněda jak ..... hold patina . 9088 https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hph ... 8730_n.jpg

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.11.2013 16:15

Obrázek

Hm, bohužel jsem si nezaznamenal ev. č. tý kachny (takže nevím po kolika je to letech / měsících provozu), nicméně tohle vypadá skutečně "pěkně". A tedy, co se s tím dá dělat? Dalo by se to brousit a znova lakovat? Pokud se má zdrsňovat ten povrch, tak se vinou intenzivnějšího tření může povrch odírat ještě více. Není tu šance, že by toto mohlo přimět DPP k změně sedaček? Řekl bych, že plastové Fainsy by vydržely věčnost...

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Marek Kubík » 14.11.2013 11:11

fricoolinek2 píše:(Nj, ideálně se mohlo pro busy/trolejbusy udělat zvláštní muzeum v Dejvíckých garáží - nebyly tyto úvahy?)
Údajně byly, v tomto článku o využití dejvických garáží jako pobočky střešovickému muzea píší: http://www.autobusy.org/clanky/dejvice_repy/ Jinak údajně o jednu skladištní T3 ze Střešovic má zájem NTM.

Uživatelský avatar
8251
Uživatel
Příspěvky: 242
Registrován: 15.7.2007 20:58
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 8251 » 14.11.2013 3:35

Přemýšlím proč se pod touto skupinou píše o autobusech :roll:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Fořtík » 14.11.2013 1:30

Ano, jmenované typy busů budou vystaveny hned vedle mouky před chlaďákem s jogurty. :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 14.11.2013 0:07

A vlastně tedy výhledově by se z depozitáře měla stát součást expozičních prostor Muzea? Jak je na tom nyní s (volnou / uvolnitelnou) kapacitou? Ta funebrácká T3 apod. tám stále je? Resp. by tam šlo dát třeba 5 busů (E-91, B 741, B 941, B 931, Citybus...), příp. někde v halách garáží místo není...

(Nj, ideálně se mohlo pro busy/trolejbusy udělat zvláštní muzeum v Dejvíckých garáží - nebyly tyto úvahy?)

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Marek Kubík » 13.11.2013 17:40

Uvažovalo se o zachování Karosy B 741 ev.č.6001, jenže došlo k jejímu sešrotování. Poté ji měla nahradit Karosa B 741 ev.č.6008, nakonec měla ale bohužel stejný osud a dnes se uvažuje o zachování některé Karosy B 941E. Všechny tramvaje T3 určené původně jako muzejní, také bohužel ve Střešovicích neskončily. Cvička ev.č.5501 skončila ve šrotu a ve Střešovicích mohla být i prototypová RT6N1. Jinak bych měl velkou radost, kdyby se zachoval prototypový Citybus ev.č.3004. :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 13.11.2013 8:44

7080 píše:
9001 píše:F: Osobně Neoplanu škoda není. Spíš bych kvitoval B741 a nebo aspon B941 jako zástupce kloubů, ale kdyby Střešovice nebyly tramvajofilové, tak by mohly být všechny... Samozřejmě by to chtělo uchránit i nějaký Citybus z první série.
Je otázkou, kterým směrem se chce nebo může muzeum vydat, buď bude hlavně tramvajové nebo bude prostě o celé MHD. Druhou věcí je přístup podniku k tomuto a tím i přísun peněz na provoz.
Muzeum se prezentuje jako Muzeum MHD. Pokud tam může být T3 několikrát, tak by tam měla být i Karosa jako zastupce další legendy ve službách Prahy.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 7080 » 13.11.2013 7:19

9001 píše:F: Osobně Neoplanu škoda není. Spíš bych kvitoval B741 a nebo aspon B941 jako zástupce kloubů, ale kdyby Střešovice nebyly tramvajofilové, tak by mohly být všechny... Samozřejmě by to chtělo uchránit i nějaký Citybus z první série.
Je otázkou, kterým směrem se chce nebo může muzeum vydat, buď bude hlavně tramvajové nebo bude prostě o celé MHD. Druhou věcí je přístup podniku k tomuto a tím i přísun peněz na provoz.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Láďa » 13.11.2013 0:32

Neoplanu škoda je, protože to byl první nízkopodlažní autobus v majetku tuzemského subjektu. Celkově první np vůz v ČR byl Den Oudsten B90.

O B941(E) se nějaké úvahy objevily, tak se nechme překvapit. Každopádně, pokud to dobře dopadne, můžeme se přeci jen nakonec radovat z něčeho malého, naftového... :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.11.2013 22:33

Tak rozšířit muzeum i do prostoru depozitáře....

..případně dát pár busů do toho depozitáře umísit...

Nj, ono by se toho mělo zachovat.... Šotouš by byl rád za 3004 (protože je to jedinečnej prototyp), pak za normální CityBus (protože to je typický pražský bus 2000's), pak by nepohrdl Citybusem 18M, B 931, B 941, B 951E (jako zástupce B 95x řady)...

No, DPP má ještě "second chance" třeba s 6067 nebo 6070 (mají klasické koženkové sedačky)

Odpovědět