KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Jakub » 03.1.2014 15:17

Neuraz se, ale mám takový pocit, že Silvestra jsi prošvihl a do 1. dubna je ještě daleko.

KT8D5 RN2P
problémový jedinec
Příspěvky: 9
Registrován: 03.1.2014 15:03

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od KT8D5 RN2P » 03.1.2014 15:13

Ahoj lidi nebo šotouši Pražských tramvají:D,vím že se zajímáte o kátéčka vysoká tak i nízká a proto mám pro Vás fintu Z:arrow: KT8D5.RN2P je obousměrné vozidlo a má 2 kabiny pro řidiče takže můžete chodit posledníma dveřma a můžete se dívat do kabiny :).Snad se Vám to bude hodit.Ahoj

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 27.12.2013 6:02

9097 má taky sedačky ve "slušnym" stavu, jestli se to dá omluvit tím, že je ve službě už přes 40 měsíců...

Pro srovnání - jak často se třeba lamináty v T3? Vydrží tam i celou "kariéru" nebo se třeba kompletně vymění při PO?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 22.12.2013 1:20

Kdyz jsme u tech light sensoru, tak v KTN je zjevne sumeni DT06 reseno koncepcne cernymi kulatymi samolepkami...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 21.12.2013 11:20

Ale tak u Fainsy s plastem to snad zvládne depo taky ne? A neříkejte, že ta jedna malá součást oproti celé sedačce ze dřeva je dražší.

f: Když ji budou brousit každý měsíc, tak asi ano, ale jedno dvě broušení to snese.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.12.2013 1:33

m@rtin píše:Tohel se dá zase vybrousit a nalakovat. Plast bude po pár letech vypadat stejně, do něja se dá rýt taky. Pořád si na tohle ale sednu raději než na skvrny bůhví jakého původu nebo na přilepené žvejkačky na Fainsách. Holt, materiál sedadel v MHD se řeší od dob samotného vzniku veřejné dopravy. Jednou jsou tu vlny dřeva, pak laminátu, semiše, koženky a tak se to v pravidelných intervalech opakuje. Pro mě jsou zase nejméně pohodlné laminátové sedačky v T3. Asi mám divnou :zadnice , ale kloužu z nich ještě víc než na dřevě v 15T.
Tak ale při broušení by došlo ke zeslabení toho sedáku, což by mohl být problém, ne?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Absolut » 20.12.2013 15:37

Ta chyba už se odstraňuje.

Uživatelský avatar
JP3035
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 08.5.2010 18:13
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od JP3035 » 20.12.2013 15:00

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2012040801
Tak už se nám na 9048 konečně rýsuje původní nátěr, ale mají tam ještě drobnou chybu.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 20.12.2013 10:10

9001 píše:Vypadají hezky... Zlaté Fainsy... Tam se prohodil sedák a jelo se dál...
No ono u dřeva i laminatu lze celkem snadno prohodit sedák. Furt to jsou nějaké čtyři šrouby...

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od m@rtin » 20.12.2013 10:03

Tohel se dá zase vybrousit a nalakovat. Plast bude po pár letech vypadat stejně, do něja se dá rýt taky. Pořád si na tohle ale sednu raději než na skvrny bůhví jakého původu nebo na přilepené žvejkačky na Fainsách. Holt, materiál sedadel v MHD se řeší od dob samotného vzniku veřejné dopravy. Jednou jsou tu vlny dřeva, pak laminátu, semiše, koženky a tak se to v pravidelných intervalech opakuje. Pro mě jsou zase nejméně pohodlné laminátové sedačky v T3. Asi mám divnou :zadnice , ale kloužu z nich ještě víc než na dřevě v 15T.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 20.12.2013 7:56

Vypadají hezky... Zlaté Fainsy... Tam se prohodil sedák a jelo se dál...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 20.12.2013 7:20

Seš furt nespokojenej, to je zdrsnění proti klouzání. :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.12.2013 3:51

Obrázek
9065, tj. po 2 a 1/4 roku provozu....

Račte se posadit. (-X

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od T3_6892 » 18.12.2013 16:46

Ahoj lidi, líbí se mi oprava 9048 ale ten červený lak je protáhlý až ke dveřím,což by nemělo :)

Uživatelský avatar
8251
Uživatel
Příspěvky: 242
Registrován: 15.7.2007 20:58
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 8251 » 14.12.2013 5:21

Syrda píše:Dnes dopoledne spatřena 9066 na Želivského. Zřejmě přesun z ÚD do Hloubětína.
Potvrzuji, 9066 stojí tuším na 18.kolejí v HL ;)

Odpovědět