KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
MF: Super zpráva. Ale otázka je co se do nich namontuje? Jde ještě sehnat progres?
MM: Provozů je hned několik... Praha, Brno, Ostrava, Košice. Ty všechny mají nějakou verzi NP kachen.
pawel: Jak by napsal demon. DPP ještě ušetří tím, že 14T nebudou v provozu, takže ani není důvod cokoli nárokovat .
Navíc jestli tahle pojistka opravdu existuji, tak výrobci jako Siemens, Bombardier ji mají určitě taky... Moc bych se nedivil, kdyby v jiných tendrech tahle pojistka byla povinná... Takže není důvod Škodě zakázku nedat...
MM: Provozů je hned několik... Praha, Brno, Ostrava, Košice. Ty všechny mají nějakou verzi NP kachen.
pawel: Jak by napsal demon. DPP ještě ušetří tím, že 14T nebudou v provozu, takže ani není důvod cokoli nárokovat .
Navíc jestli tahle pojistka opravdu existuji, tak výrobci jako Siemens, Bombardier ji mají určitě taky... Moc bych se nedivil, kdyby v jiných tendrech tahle pojistka byla povinná... Takže není důvod Škodě zakázku nedat...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Prý má Škoda nějakou pojistku u Kooperativy
znamena to, ze opravy hradi vyrobce? uprimne receno, pokud si chce skoda s takovymhle megaprusvihem (konstrukcni chyba) zachovat tvar a reputaci, mela by hradit veskere naklady vcetne skod zpusobenych stazenim vozu z provozu. jinak bych necekal, ze jeste na nove tramvaje kdy dostane nejakou zakazku, zejmena v zahranici.
znamena to, ze opravy hradi vyrobce? uprimne receno, pokud si chce skoda s takovymhle megaprusvihem (konstrukcni chyba) zachovat tvar a reputaci, mela by hradit veskere naklady vcetne skod zpusobenych stazenim vozu z provozu. jinak bych necekal, ze jeste na nove tramvaje kdy dostane nejakou zakazku, zejmena v zahranici.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
40 mil je účetní stav za jednu 14T.thriller2 píše:Mám to chápat jako, že 40 milionů bude stát oprava vozu? Ne, dělám si srandu samozřejmě.MF píše:Tak 14T má zbytkovou hodnotu kolem 40 milionů... takže prodej fakt ne.
Co vím je to že zatím všechny prohlídnutý vozy mají závady a lze předpokládat, že zbytek je bude mít také. Škoda prý má technologii jak na to a má se udělat jeden vůz, který se pak bude testovat a pak se uvidí, jestli ta technologie je dostatečná a podle toho se budou dělat další vozy. Prý má Škoda nějakou pojistku u Kooperativy, která kupodivu nemá problém tyto opravy hradit. Otázkou je kde se bude první vůz dělat. Počítám odvoz do Plzně a poté dlouhý testovací provoz....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Taky doufam, jen houst
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak ono moc zájemců potencionálně nebude, jde o staré vysokopodlažní vozy vhodné tak k modernizaci, takže myslím že reálně lze uvažovat o prodeji pouze pro Prahu nebo Brno, které je už mají a umějí si je opravit do kloudného stavu, takže doufejme že to vyjde, já osobně bych to uvítal.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Mám to chápat jako, že 40 milionů bude stát oprava vozu? Ne, dělám si srandu samozřejmě.MF píše:Tak 14T má zbytkovou hodnotu kolem 40 milionů... takže prodej fakt ne.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
No a asi 6 KT si chtějí v Miškovci nechat, zbytek je na prodej.thriller2 píše:MF: Podle maďarské wiki mají prý 18 KT. Jen aby to ale nebyla povídačka jako prodej 14T..
O Praze jsem nic neslyšel, ale proč ne... Nicméně povídaček už tu bylo, nejen o 14T
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak 14T má zbytkovou hodnotu kolem 40 milionů... takže prodej fakt ne.thriller2 píše:MF: Podle maďarské wiki mají prý 18 KT. Jen aby to ale nebyla povídačka jako prodej 14T..
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
MF: Podle maďarské wiki mají prý 18 KT. Jen aby to ale nebyla povídačka jako prodej 14T..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Za mne
a klidně jen tak dál (byť nevím odkud a jak číslovat po naplnění uvedené řady), protože si pořád myslím, že až 100 obousměrných KTN by nebylo pro Prahu vůbec k zahození.
a klidně jen tak dál (byť nevím odkud a jak číslovat po naplnění uvedené řady), protože si pořád myslím, že až 100 obousměrných KTN by nebylo pro Prahu vůbec k zahození.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Dozvěděl jsem se, že se plánuje koupě 12 ks KT8 z Miskolce. S těmi dalšími dvěmi KT8 ze Strausbergu by to mělo pak dát celkem 60 ks. Mimochodem, nevíte kolik těch KT v tom Miskolci vlastně mají?
EDIT: tak mě napadlo, že číselná řada by měla být pak obsazena od 9051 do 9110
EDIT: tak mě napadlo, že číselná řada by měla být pak obsazena od 9051 do 9110
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Safra, kdybych byl býval věděl, že oním vozem pro vlakotramvaj je 9080, kterou jsem viděl dopoledne u Pštrosáku, víc bych se za ním hnal s fotákem...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nic tajného Románku: http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2012040801romanek763 píše:Jak je to s tím vozem 22?? nebo se o tom nesmí mluvit?
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jak je to s tím vozem 22?? nebo se o tom nesmí mluvit?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Motolské kachny dnes na 7/6., 10/10., 10/13, 10/17.,14/2., 20/1., 20/3., 20/6., 20/7. a 20/13.