KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 25.9.2014 20:24

MF: Super zpráva. Ale otázka je co se do nich namontuje? Jde ještě sehnat progres?

MM: Provozů je hned několik... Praha, Brno, Ostrava, Košice. Ty všechny mají nějakou verzi NP kachen.

pawel: Jak by napsal demon. DPP ještě ušetří tím, že 14T nebudou v provozu, takže ani není důvod cokoli nárokovat :lol: .

Navíc jestli tahle pojistka opravdu existuji, tak výrobci jako Siemens, Bombardier ji mají určitě taky... Moc bych se nedivil, kdyby v jiných tendrech tahle pojistka byla povinná... Takže není důvod Škodě zakázku nedat...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od pawel » 25.9.2014 16:15

Prý má Škoda nějakou pojistku u Kooperativy
znamena to, ze opravy hradi vyrobce? uprimne receno, pokud si chce skoda s takovymhle megaprusvihem (konstrukcni chyba) zachovat tvar a reputaci, mela by hradit veskere naklady vcetne skod zpusobenych stazenim vozu z provozu. jinak bych necekal, ze jeste na nove tramvaje kdy dostane nejakou zakazku, zejmena v zahranici.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 25.9.2014 15:52

thriller2 píše:
MF píše:Tak 14T má zbytkovou hodnotu kolem 40 milionů... takže prodej fakt ne.
Mám to chápat jako, že 40 milionů bude stát oprava vozu? Ne, dělám si srandu samozřejmě.
40 mil je účetní stav za jednu 14T.
Co vím je to že zatím všechny prohlídnutý vozy mají závady a lze předpokládat, že zbytek je bude mít také. Škoda prý má technologii jak na to a má se udělat jeden vůz, který se pak bude testovat a pak se uvidí, jestli ta technologie je dostatečná a podle toho se budou dělat další vozy. Prý má Škoda nějakou pojistku u Kooperativy, která kupodivu nemá problém tyto opravy hradit. Otázkou je kde se bude první vůz dělat. Počítám odvoz do Plzně a poté dlouhý testovací provoz....

krysarr
Uživatel
Příspěvky: 452
Registrován: 18.2.2009 22:45
Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od krysarr » 25.9.2014 14:41

Taky doufam, jen houst :)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 25.9.2014 14:06

Tak ono moc zájemců potencionálně nebude, jde o staré vysokopodlažní vozy vhodné tak k modernizaci, takže myslím že reálně lze uvažovat o prodeji pouze pro Prahu nebo Brno, které je už mají a umějí si je opravit do kloudného stavu, takže doufejme že to vyjde, já osobně bych to uvítal.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 25.9.2014 12:34

MF píše:Tak 14T má zbytkovou hodnotu kolem 40 milionů... takže prodej fakt ne.
Mám to chápat jako, že 40 milionů bude stát oprava vozu? Ne, dělám si srandu samozřejmě.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 25.9.2014 11:14

thriller2 píše:MF: Podle maďarské wiki mají prý 18 KT. Jen aby to ale nebyla povídačka jako prodej 14T.. (-X
No a asi 6 KT si chtějí v Miškovci nechat, zbytek je na prodej.
O Praze jsem nic neslyšel, ale proč ne... Nicméně povídaček už tu bylo, nejen o 14T :D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 25.9.2014 11:03

thriller2 píše:MF: Podle maďarské wiki mají prý 18 KT. Jen aby to ale nebyla povídačka jako prodej 14T.. (-X
Tak 14T má zbytkovou hodnotu kolem 40 milionů... takže prodej fakt ne.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 25.9.2014 10:55

MF: Podle maďarské wiki mají prý 18 KT. Jen aby to ale nebyla povídačka jako prodej 14T.. (-X

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.9.2014 10:45

Za mne =D>
a klidně jen tak dál (byť nevím odkud a jak číslovat po naplnění uvedené řady), protože si pořád myslím, že až 100 obousměrných KTN by nebylo pro Prahu vůbec k zahození.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 25.9.2014 10:39

Dozvěděl jsem se, že se plánuje koupě 12 ks KT8 z Miskolce. S těmi dalšími dvěmi KT8 ze Strausbergu by to mělo pak dát celkem 60 ks. Mimochodem, nevíte kolik těch KT v tom Miskolci vlastně mají?

EDIT: tak mě napadlo, že číselná řada by měla být pak obsazena od 9051 do 9110 :)

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od HOnzula » 16.9.2014 17:20

Safra, kdybych byl býval věděl, že oním vozem pro vlakotramvaj je 9080, kterou jsem viděl dopoledne u Pštrosáku, víc bych se za ním hnal s fotákem... :(

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 17.8.2014 15:26

romanek763 píše:Jak je to s tím vozem 22?? nebo se o tom nesmí mluvit?
Nic tajného Románku: http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2012040801

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od romanek763 » 17.8.2014 14:41

Jak je to s tím vozem 22?? nebo se o tom nesmí mluvit?

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 06.8.2014 9:29

Motolské kachny dnes na 7/6., 10/10., 10/13, 10/17.,14/2., 20/1., 20/3., 20/6., 20/7. a 20/13.

Odpovědět