KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Toto je ale lepší nápad, je tam větší rezerva.XSC píše:A proč ne 900X?, tam už je opět volno a KT tam byly.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jojo, je to na FB. Jen tak dál7001 píše:Do ÚD na tahači dnes přijelo KT z Maďarska. Tuším že číslo 200.
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Do ÚD na tahači dnes přijelo KT z Maďarska. Tuším že číslo 200.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Já myslím, že není důvod. Řada může navazovat. Když přišly 14T, tak se číslovaly od 9111 kvůli obsazené řadě vozy RT6. Ty jsou dnes vyřazené a nejsou na svá bývalá čísla ani "registrovaná" někde po úřadech (v Pl je jim nějaká naše neregistrace u ), tedy není důvod je znovu nepoužít. Výhledově by mělo být až 12 nových KT, takže to vyjde přesně od 9099-9110.XSC píše:A proč ne 900X?, tam už je opět volno a KT tam byly.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
OK, ale pokud by vznikla KT8N 9101, tak by to bylo prvně, co bychom měly dva standatní (ne zkušbení, ne testovací) vozy o stejném ev.č....
9051 - Prototyp RT6 a KT8N
8201 - T3 a TV a ? (....nechám se poníženě podat )
9051 - Prototyp RT6 a KT8N
8201 - T3 a TV a ? (....nechám se poníženě podat )
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9051 taky byla použita dvakrát ve velmi krátkém časovém období... 8201 to samé.fricoolinek2 píše:Já bych tradici zkrátka neporušoval. 9105-9110 a pak v krajním případě 9171 a dále.
A možná nejlépe po 9099/9100 jít na 918x
Vůbec není tu nějaký ten časový limit pro vozy stejných ev. č. - jako je u busů? Případná 9101 by vznikla jen cca dekádu potom, co se v Praze proháněla na ZJ nešťasná 9101....
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A proč ne 900X?, tam už je opět volno a KT tam byly.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Já bych tradici zkrátka neporušoval. 9105-9110 a pak v krajním případě 9171 a dále.
A možná nejlépe po 9099/9100 jít na 918x
Vůbec není tu nějaký ten časový limit pro vozy stejných ev. č. - jako je u busů? Případná 9101 by vznikla jen cca dekádu potom, co se v Praze proháněla na ZJ nešťasná 9101....
A možná nejlépe po 9099/9100 jít na 918x
Vůbec není tu nějaký ten časový limit pro vozy stejných ev. č. - jako je u busů? Případná 9101 by vznikla jen cca dekádu potom, co se v Praze proháněla na ZJ nešťasná 9101....
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Při tom žhavém tempu, jakým se modernizují ty tři, bychom na přetečení počitadla evidenčních čísel čekali ještě hodně dlouho...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Říkalo se, že možná až 12, ale ani musí zbýt i na Kima.Syrda píše:prý se bude z Maďarska kupovat sedm kačen, tedy 9099 - 9105
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
prý se bude z Maďarska kupovat sedm kačen, tedy 9099 - 9105
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Může být nakonec KT8N více než 50 ks? A pokud ano, byl by překročen "rubikon" a vznikla by 9101/II nebo spíše 9105?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2013011301
No, je to zajímavé, že příběh, jenž se zdál být dávno uzavřen, bude pokračovat.
Ale tedy to bylo "štěstí". Mobil v roce 1994.
https://www.youtube.com/watch?v=KZY9pHQQO1k
Nicméně zajímavé, že se neuvažovalo o výměně skříně (nemyslím modernizaci), když se podobná věc aplikovala v té době na DVC....
No, je to zajímavé, že příběh, jenž se zdál být dávno uzavřen, bude pokračovat.
Ale tedy to bylo "štěstí". Mobil v roce 1994.
https://www.youtube.com/watch?v=KZY9pHQQO1k
Nicméně zajímavé, že se neuvažovalo o výměně skříně (nemyslím modernizaci), když se podobná věc aplikovala v té době na DVC....
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Taky by mě zajímalo, jestli se děje něco v otázce odkupu Miškoleckých kachen?modroko píše:Nevíte někdo kdy bude hotová rekonstrukce těch Německých KTček? Přeci jen to první dorazilo do Prahy někdy v prosinci minulého roku pokud mě paměť neklame.