KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od romanek763 » 10.1.2016 23:26

zajímavý závod KT8 Miscolc


https://www.youtube.com/watch?v=-TYjmaKll_4

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 10.1.2016 12:16

XSC píše:A proč ne 900X?, tam už je opět volno a KT tam byly.
Toto je ale lepší nápad, je tam větší rezerva.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 10.1.2016 10:14

7001 píše:Do ÚD na tahači dnes přijelo KT z Maďarska. Tuším že číslo 200.
Jojo, je to na FB. Jen tak dál :-)

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 7001 » 10.1.2016 10:10

Do ÚD na tahači dnes přijelo KT z Maďarska. Tuším že číslo 200.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 10.1.2016 10:08

XSC píše:A proč ne 900X?, tam už je opět volno a KT tam byly.
Já myslím, že není důvod. Řada může navazovat. Když přišly 14T, tak se číslovaly od 9111 kvůli obsazené řadě vozy RT6. Ty jsou dnes vyřazené a nejsou na svá bývalá čísla ani "registrovaná" někde po úřadech (v Pl je jim nějaká naše neregistrace u :zadnice ), tedy není důvod je znovu nepoužít. Výhledově by mělo být až 12 nových KT, takže to vyjde přesně od 9099-9110.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.1.2016 19:36

OK, ale pokud by vznikla KT8N 9101, tak by to bylo prvně, co bychom měly dva standatní (ne zkušbení, ne testovací) vozy o stejném ev.č....

9051 - Prototyp RT6 a KT8N
8201 - T3 a TV a ? (....nechám se poníženě podat :oops: )

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petr » 09.1.2016 19:15

fricoolinek2 píše:Já bych tradici zkrátka neporušoval. 9105-9110 a pak v krajním případě 9171 a dále.

A možná nejlépe po 9099/9100 jít na 918x

Vůbec není tu nějaký ten časový limit pro vozy stejných ev. č. - jako je u busů? Případná 9101 by vznikla jen cca dekádu potom, co se v Praze proháněla na ZJ nešťasná 9101....
9051 taky byla použita dvakrát ve velmi krátkém časovém období... 8201 to samé.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od XSC » 09.1.2016 19:13

A proč ne 900X?, tam už je opět volno a KT tam byly.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.1.2016 18:49

Já bych tradici zkrátka neporušoval. 9105-9110 a pak v krajním případě 9171 a dále.

A možná nejlépe po 9099/9100 jít na 918x

Vůbec není tu nějaký ten časový limit pro vozy stejných ev. č. - jako je u busů? Případná 9101 by vznikla jen cca dekádu potom, co se v Praze proháněla na ZJ nešťasná 9101....

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 09.1.2016 18:15

Při tom žhavém tempu, jakým se modernizují ty tři, bychom na přetečení počitadla evidenčních čísel čekali ještě hodně dlouho...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 09.1.2016 17:20

Syrda píše:prý se bude z Maďarska kupovat sedm kačen, tedy 9099 - 9105
Říkalo se, že možná až 12, ale ani musí zbýt i na Kima.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Syrda » 09.1.2016 16:47

prý se bude z Maďarska kupovat sedm kačen, tedy 9099 - 9105

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.1.2016 14:13

Může být nakonec KT8N více než 50 ks? A pokud ano, byl by překročen "rubikon" a vznikla by 9101/II nebo spíše 9105? 8-[

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.10.2015 18:43

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2013011301

No, je to zajímavé, že příběh, jenž se zdál být dávno uzavřen, bude pokračovat.

Ale tedy to bylo "štěstí". Mobil v roce 1994. :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=KZY9pHQQO1k

Nicméně zajímavé, že se neuvažovalo o výměně skříně (nemyslím modernizaci), když se podobná věc aplikovala v té době na DVC....

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od m@rtin » 22.6.2015 9:06

modroko píše:Nevíte někdo kdy bude hotová rekonstrukce těch Německých KTček? Přeci jen to první dorazilo do Prahy někdy v prosinci minulého roku pokud mě paměť neklame. :)
Taky by mě zajímalo, jestli se děje něco v otázce odkupu Miškoleckých kachen?

Odpovědět