KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 02.3.2017 14:43

9056 na 8/108 =P~ =D>
Naposledy upravil(a) Karosák dne 02.3.2017 18:32, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 27.2.2017 12:59

RT6 vozily lidi od samého začátku, co já vím...
I když to asi byl zkušební provoz, ale ne zkušební jízda ;)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 27.2.2017 10:57

Petrpes píše:Ale myslet si, že se jezdilo 5 let JEN zkušebně... :D
RT6 ehm :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 27.2.2017 10:53

Ale myslet si, že se jezdilo 5 let JEN zkušebně... :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.2.2017 16:21

8750 píše:
fricoolinek2 píše:Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.

Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
Ano, první výjezd na linku s cestujícími byl 7. července 1986.

Díky, fakt jsem tohle datum nevěděl (nebo jsi na něj nevzoimněl). A koukám, že zde v topicu se to ani při 30. výročí nevypíchlo. No, takže ŠM11 s KT8 v praze potkaly. :?

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 8750 » 25.2.2017 11:11

XSC píše:Nejezdily občas s lidmi už prototypy?
Úplně to vyloučit nemůžu, ale všechny zdroje (nejen internetové, ale třeba i brožura "Vozovna Hloubětín 1951-2001") uvádějí toto datum.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od XSC » 25.2.2017 10:59

Nejezdily občas s lidmi už prototypy?

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 8750 » 25.2.2017 10:51

fricoolinek2 píše:Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.

Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
Ano, první výjezd na linku s cestujícími byl 7. července 1986.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 24.2.2017 21:12

Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.

Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 24.2.2017 21:07

Frcolínku, najdi si na netu něco o Kachnách... :D
https://youtu.be/hG6lv0Kud74
Kdy byla ověřovací série, kdy prototypy ;)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 24.2.2017 20:15

Bobek píše:Jistěže ironie. Šlo mi hlavně o tu podobu, kdy tu až na výjimky jezdily v podstatě tři typy vozidel (T3*, Karosy 73x a čabajky).
(Možná by se našel i okamžik, kdy KT ještě nebyly (snad prototyp) a ŠM už nebyly?)
Tohle by mne taky zajímalo. ŠM naposledy někdy v roce 1988. Kdy poprvé se ale lidi mohly svézt Kachnou, aspoň v nějakém ověřovacím provozu? Až v roce 1990?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.2.2017 10:58

technický dotaz ke KT8D5.RN2P -
Co znamená blikající žlutá kontrolka(v tlačítku) "uvolnění (dveří)" při zapínání vozidla (po změně PTG)?
- Když se mi to stalo prvně s jednou TRAM bez změny stanoviště (změna PTG ještě před kalifem) = dočasné potřebě tzv. zpětného pohybu z kabiny na druhé straně než je PTG v provozní poloze, tak to signalizovalo uvedené a nechtělo jet, to zůstalo nejen po opětovném stažení/vytažení "zadního" PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače, ale nakonec i po navrácení do provozní polohy pouze toho předního PTG. Rozjelo se to na přední PTG až po uvolnění a následném zavření dveří.
- Až se mi to stalo podruhé s další TRAM po tzv. plné změně směru jízdy (= řízení z kabiny "pod" zvednutým PTG), tak k ukončení blikání uvedeného tlačítka a pro reakci vozu na zadanou jízdu pomohlo pouze stažení PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače a zvednutí PTG.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 24.2.2017 7:56

9097 na ZJ.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 11:02

9056 na ZJ :shock: =D>

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Afterman » 16.2.2017 20:34

fricoolinek2 píše:V Hloubětíně řádí H5N1, že je 9 kachen hospitalizováno v ÚDDP s diagnosou "MO"? :shock:

Do MO se počítá i návštěva brusu či reklamace po PÚ.

Odpovědět