KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 13.3.2017 12:53

demon píše:Na tratě můžou všude, platí pouze omezení na některých kolejích několika vozoven a zůstalo několik potkávaček (napadá mě Bílá hora, Národní divadlo, Muzeum, smyčka Radošovická...)
Kvůli Letenské se zkracovala levá zrcátka.
A také nesmějí jezdit pendl Hlubočepy - Barrandov, resp. obráceně na základě omezení v technické způsobilosti. Vždy by měly jet navazující úsek. O tomto se moc neví, ale když jsme jezdili cvičné jízdy, tak nám to přišlo v mejlu od slunce s tím, že konkrétně na tehdejší pendl linku 32 by vypraveny být nemohly.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 13.3.2017 6:31

Na tratě můžou všude, platí pouze omezení na některých kolejích několika vozoven a zůstalo několik potkávaček (napadá mě Bílá hora, Národní divadlo, Muzeum, smyčka Radošovická...)
Kvůli Letenské se zkracovala levá zrcátka.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 13.3.2017 3:28

Jelikož hledání by byl zřejmě očistec, tak mi odpusťte, že se ptám - kam dnes nemohou vozy KT8N?

A co se muselo udělat, aby mohly Letenskou? Úplně mi to uniklo.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 09.3.2017 11:26

No já vypl salón i kafac ve výstupní, takže se dochlazovalo v salónu, ale i vyfoukávalo v kabině (blikala oranžová kontrolka kaface). Na vině byl tedy nejspíš ten kafac. Ale hlavně já, že jsem to nevypnul dřív. Podobný stav by asi nastal i pri obousměrné 15T. Tam taky dáte shut-down na baterii, ale když nevyfoukate topení včas, tak se taky nevypne, funí dál a píše že "probíhá vypínání tramvaje" a během této doby by asi šlo nahodit hypotetické druhé stanoviště.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 09.3.2017 6:43

Když nevypneš kaloriferoklimatizaci, tak běží dál staťáky. Tramvaj se tváří zapnutě a protože není zapnutá celá, tak to dává najevo kontrolka síť, aby to řidič poznal. Dochlazování topnic na to nemá vliv (nebo aspoň nemívalo).

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 08.3.2017 20:50

Dochlazovaly se topnice, protože jsem je nevypl na Michelské, ale až ve výstupní. Děkuji milý Watsone Z:idea: :wink:

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od modroko » 08.3.2017 20:14

Todle obvykle dělá když si zapneš topení v kabině a i ventilaci a zapomeneš jí vypnout(nebo tam omylem dáš první polohu)a nebo se dochlazovaly topnice v salonu

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 08.3.2017 19:51

Prosím pěkně, technická:
Stalo se mi na kalifu, při změně směru Z:arrow: zastavím, vypnu řízení a spotřebiče na 600V, řadič do 0, stáhnu sběrač, přesvědčím se zvenku, OTZ do 0, okna zavřená, zrcátka sklopená, zamykám kabinu a HLE! Z:arrow: na panelu svítí kontrolka "brzdy" a "síť", funí ventilátory a na horním diag. panelu svítí oba "vyp. LS". Jakoby se vůz nevypnul 8-[ Zkusil jsem ještě jednou a déle podržet "vypnutí řízení", ale nic se nestalo. Šel jsem tedy na druhé stanoviště a tam provedl příšlušné manipulace Z:arrow: OTZ do I, PTG nahoru...ani zde však po zvednutí PTG kontrolka "síť" na hlavním panelu nezhasla ( ikdyž za to nedám ruku do ohně). Ale každopádně to nepískalo. Zatajil jsem tedy dech a stiskl tlačítko "zapnutí řízení". A řízení se normálně přetáhlo, "síť" zhasla, LS cvakly a normálně jsem odjel. Nevzpomínám si, že bych provedl nějakou chybnou, nebo nestandardní manipulaci. Stalo se to již někomu, že vůz "nešel vypnout"? Nebo je to jen náhodný vrtoch v té spoustě elektroniky?? Díky

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.3.2017 0:16

ZXS91 píše:Nebude to spíš narážka na nehodu původní 9006? Mám dojem, že tam nějakej mobilista figuroval

=D> =D> =D>

V tom roce 1994 to fakt byla "klika". Asi měl i fialové sako a mokasíny. =P~

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 02.3.2017 21:34

Karosák píše:Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš strašný haluze. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky 8-[
Mě přijde, že tady posledních pár let v něčem jedou snad úplně všichni... #-o
Karosák píše:9056 na 8/108 =P~ =D>
Už jezdí nějaký ten den/týden...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 02.3.2017 19:26

Nebude to spíš narážka na nehodu původní 9006? Mám dojem, že tam nějakej mobilista figuroval

Karosák: Však v pohoděěě :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 02.3.2017 18:29

Karosák píše:Pardon, viděno z dálky. Ev.č. Jsem dal ale ty pořadovky na boku už ne-e :oops:
Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš hodně divoce. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky 8-[
No jak byly rozdány karty za nehodu 9056 na IPP ? Třeba pak narážka dostane nový rozměr 8-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 02.3.2017 18:26

Pardon, viděno z dálky. Ev.č. Jsem dal ale ty pořadovky na boku už ne-e :oops:
Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš strašný haluze. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky 8-[

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.3.2017 18:11

Tak bacha na nějakýho blba, co by volal z mobilu. :)

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 02.3.2017 17:02

Karosák píše:9056 na 8/102 =P~ =D>
Druhá osmička je vokovická, 9056 je na 8/108 :P

(a tentokrát jsem si to několikrát zkontroloval :D )

Odpovědět