KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Aťsi ty stěrače jsou klidně dva, ale umístěné tak, že se v klidové poloze sklopí k dolní hraně skla, jako u autobusu. Ne že se šmejkají ze strany na stranu, hrnou vodu doprostřed skla a jsou furt vidět. Takové stěrače měly důvod při skle děleném uprostřed, kdy to přes tu dělicí lištu nešlo.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Kdyby to bylo na ruku, nepřekáží řadič zásuvce a zásuvka stěrači...
Holt tady je asi vedení DP řidič uplně ukradenej, když se dělají rekonstrukce s životností 20 let a výbava odpovídá pomalu roku 1962
Ono už jenom to, že jsme asi jako jediní v bývalé ČSSR dokázali mít na T3xx stěrače bez dojezdové polohy, tak jak to bylo už na 6101 až do roku 2017 je celkem unikát
Na to že jsme hlavní město, největší provoz, nakupujeme patnáctky, tak co se týká řady T3 jsme vskutku pozadu
Holt tady je asi vedení DP řidič uplně ukradenej, když se dělají rekonstrukce s životností 20 let a výbava odpovídá pomalu roku 1962
Ono už jenom to, že jsme asi jako jediní v bývalé ČSSR dokázali mít na T3xx stěrače bez dojezdové polohy, tak jak to bylo už na 6101 až do roku 2017 je celkem unikát
Na to že jsme hlavní město, největší provoz, nakupujeme patnáctky, tak co se týká řady T3 jsme vskutku pozadu
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A delší stěrač, aby pokryl celý okno?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nešla, je tam řadič..trainzjohny píše:Nejsem žádný odborník, ale nešla by dát ta zásuvka o kus níž ?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Chápu, že PeSovi noha nevadí, ho ji potřebuje k věčnému drbání a zvedani při ochcávání sloupků, ale že by byla tak výhodná na řízení?...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nejsem žádný odborník, ale nešla by dát ta zásuvka o kus níž ? Ano, kdyby to tak dlouho jezdilo, ošoupal by se kablík o spřáhla, ale to u wany není na pořadu dne a na nějaký odtah nebo tak by to stačilo a stěrač by byl nad tím...
Vlk by se nažral a koza, tedy wana, zůstala celá
Vlk by se nažral a koza, tedy wana, zůstala celá
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Obecně RP výbava je hrozná prohra na to, jak je to spolehlivá tramvaj. Alespoň Wana by ten stěrač klidně mohla mít za cenu absence přední (stejně na houby) obrovské zásuvky.demon píše:Nepotřebuju cokoliv překrucovat.
Wana je lowcost, nikdy jsem netvrdil opak. Že je na nohu mi nevadí, střední stěrač bych uvítal, ale neslo by to sebou nutnost změny zásuvky, kabelů, atd., takže další atypy.
S Libercem i Plzní je Praha výbavou srovnatelná, technickým provedením mnohem lepší.
Ruku by to mít mělo, noha mi sice extra nevadí, ale proč kurňa máme tak tvrdé pedály, když jinde nemají skoro žádný odpor? Plzeň je OK, Liberec má sice vozy vybavené, ale neudržované... jezdí dokud se nerozpadnou...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nepotřebuju cokoliv překrucovat.
Wana je lowcost, nikdy jsem netvrdil opak. Že je na nohu mi nevadí, střední stěrač bych uvítal, ale neslo by to sebou nutnost změny zásuvky, kabelů, atd., takže další atypy.
S Libercem i Plzní je Praha výbavou srovnatelná, technickým provedením mnohem lepší.
Wana je lowcost, nikdy jsem netvrdil opak. Že je na nohu mi nevadí, střední stěrač bych uvítal, ale neslo by to sebou nutnost změny zásuvky, kabelů, atd., takže další atypy.
S Libercem i Plzní je Praha výbavou srovnatelná, technickým provedením mnohem lepší.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Demon: Ale no tak;-) Nepřekrucuj něco co není pravda Uznej, že současná wana je ultrasocko verze...
Navíc, že noha nevadí vůbec neznamená, že ruka není lepší . Taky mi spousta věcí nevadí, ale dal bych přednost jiným.
Petrpes: I Liberec v rámci lowcost reko má jeden stěrač
Navíc, že noha nevadí vůbec neznamená, že ruka není lepší . Taky mi spousta věcí nevadí, ale dal bych přednost jiným.
Petrpes: I Liberec v rámci lowcost reko má jeden stěrač
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nohu zvládám taky, ale že tomu neumíme v roce 2017 setřít celé okno jedním stěračem je opravdu ostuda...
Vždyť už to měly T6, všechny T3 v Bratislavě, atd... Ale v našem ÚDu si to jedou v matlačích, aby si je mohli dávat k sobě asi
Vždyť už to měly T6, všechny T3 v Bratislavě, atd... Ale v našem ÚDu si to jedou v matlačích, aby si je mohli dávat k sobě asi
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To štve jen neřidiče, protože v tom vidí T3 a to je nemoderní fuj... ??
Osobně nic proti noze nemam.
Osobně nic proti noze nemam.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A ono na nohu je to taková hanba? Já znám třeba dost lidí, kteří maj radši nožní ovládání
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
modroko: Nejsme ve při .
Vzhledem k tomu, že současná parta ve vedení DP bude nechávat dělat wany r.v. 2017 v takové výbavě jaké budou, tak bych opravdu byl rád, že kachna bude mít ruční řadič
P.S. Třeba Plzen nejspíš bude prvním městem v ČR, kde je všechno na ruku , protože doplnují ruční řadiče i do "starých" vozů.
Vzhledem k tomu, že současná parta ve vedení DP bude nechávat dělat wany r.v. 2017 v takové výbavě jaké budou, tak bych opravdu byl rád, že kachna bude mít ruční řadič
P.S. Třeba Plzen nejspíš bude prvním městem v ČR, kde je všechno na ruku , protože doplnují ruční řadiče i do "starých" vozů.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9001: Na tomdle postřehu něco bude Otázka jestli by bylo dobré ty nové vozy nějak extra lišit přeci jen jsou tu lidé co sotva poznají rozdíl mezi jednotlivými vozy natož kdyby stejný typ vozu měl ještě nějaké větší odlišnosti, to by pro některé mohla být klinická smrt Ale stejnak si myslím že taková malá brzda by se doopravdy občas hodila, viz.klesání z Barrandova
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Bud rád, že vůbec má ruční řadičmodroko píše:Když jsme u těch KTček, včera jsem si všiml že 9067 přišla o ten zkušební ptg, nevěděl by někdo proč? Jestli jen skončila doba zkušebního provozu, nebo zda se neosvědčil? Jinak z pohledu řidiče bych u nových kačen uvítal o něco silnější výzbroj a pak aspoň nějakou možnost omezovače( z kopce dolu něco jako malá brzda na 15T a pak držení rychlosti třeba při vrácení řadiče do 1.polohy apod. )