KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 25.3.2017 22:28

Aťsi ty stěrače jsou klidně dva, ale umístěné tak, že se v klidové poloze sklopí k dolní hraně skla, jako u autobusu. Ne že se šmejkají ze strany na stranu, hrnou vodu doprostřed skla a jsou furt vidět. Takové stěrače měly důvod při skle děleném uprostřed, kdy to přes tu dělicí lištu nešlo.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 25.3.2017 21:57

Kdyby to bylo na ruku, nepřekáží řadič zásuvce a zásuvka stěrači...
Holt tady je asi vedení DP řidič uplně ukradenej, když se dělají rekonstrukce s životností 20 let a výbava odpovídá pomalu roku 1962 :lol:
Ono už jenom to, že jsme asi jako jediní v bývalé ČSSR dokázali mít na T3xx stěrače bez dojezdové polohy, tak jak to bylo už na 6101 až do roku 2017 je celkem unikát :D
Na to že jsme hlavní město, největší provoz, nakupujeme patnáctky, tak co se týká řady T3 jsme vskutku pozadu [-o<

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 25.3.2017 21:26

A delší stěrač, aby pokryl celý okno?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 25.3.2017 20:28

trainzjohny píše:Nejsem žádný odborník, ale nešla by dát ta zásuvka o kus níž ?
Nešla, je tam řadič..

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 25.3.2017 12:08

Chápu, že PeSovi noha nevadí, ho ji potřebuje k věčnému drbání a zvedani při ochcávání sloupků, ale že by byla tak výhodná na řízení?... 8-[

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 25.3.2017 9:53

Nejsem žádný odborník, ale nešla by dát ta zásuvka o kus níž ? Ano, kdyby to tak dlouho jezdilo, ošoupal by se kablík o spřáhla, ale to u wany není na pořadu dne a na nějaký odtah nebo tak by to stačilo a stěrač by byl nad tím...

Vlk by se nažral a koza, tedy wana, zůstala celá :)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 25.3.2017 8:49

demon píše:Nepotřebuju cokoliv překrucovat.
Wana je lowcost, nikdy jsem netvrdil opak. Že je na nohu mi nevadí, střední stěrač bych uvítal, ale neslo by to sebou nutnost změny zásuvky, kabelů, atd., takže další atypy.
S Libercem i Plzní je Praha výbavou srovnatelná, technickým provedením mnohem lepší.
Obecně RP výbava je hrozná prohra na to, jak je to spolehlivá tramvaj. Alespoň Wana by ten stěrač klidně mohla mít za cenu absence přední (stejně na houby) obrovské zásuvky.

Ruku by to mít mělo, noha mi sice extra nevadí, ale proč kurňa máme tak tvrdé pedály, když jinde nemají skoro žádný odpor? Plzeň je OK, Liberec má sice vozy vybavené, ale neudržované... jezdí dokud se nerozpadnou...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 24.3.2017 23:50

Nepotřebuju cokoliv překrucovat.
Wana je lowcost, nikdy jsem netvrdil opak. Že je na nohu mi nevadí, střední stěrač bych uvítal, ale neslo by to sebou nutnost změny zásuvky, kabelů, atd., takže další atypy.
S Libercem i Plzní je Praha výbavou srovnatelná, technickým provedením mnohem lepší.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 24.3.2017 22:41

Demon: Ale no tak;-) Nepřekrucuj něco co není pravda :wink: Uznej, že současná wana je ultrasocko verze...
Navíc, že noha nevadí vůbec neznamená, že ruka není lepší ;-). Taky mi spousta věcí nevadí, ale dal bych přednost jiným.

Petrpes: I Liberec v rámci lowcost reko má jeden stěrač :devilsmokin

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 24.3.2017 22:03

Nohu zvládám taky, ale že tomu neumíme v roce 2017 setřít celé okno jedním stěračem je opravdu ostuda...
Vždyť už to měly T6, všechny T3 v Bratislavě, atd... Ale v našem ÚDu si to jedou v matlačích, aby si je mohli dávat k sobě asi :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 24.3.2017 21:49

To štve jen neřidiče, protože v tom vidí T3 a to je nemoderní fuj... ??
Osobně nic proti noze nemam.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 24.3.2017 20:12

A ono na nohu je to taková hanba? Já znám třeba dost lidí, kteří maj radši nožní ovládání :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 24.3.2017 9:51

modroko: Nejsme ve při ;-).

Vzhledem k tomu, že současná parta ve vedení DP bude nechávat dělat wany r.v. 2017 v takové výbavě jaké budou, tak bych opravdu byl rád, že kachna bude mít ruční řadič :devilsmokin

P.S. Třeba Plzen nejspíš bude prvním městem v ČR, kde je všechno na ruku :wink: , protože doplnují ruční řadiče i do "starých" vozů.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od modroko » 24.3.2017 9:47

9001: Na tomdle postřehu něco bude :-D Otázka jestli by bylo dobré ty nové vozy nějak extra lišit přeci jen jsou tu lidé co sotva poznají rozdíl mezi jednotlivými vozy natož kdyby stejný typ vozu měl ještě nějaké větší odlišnosti, to by pro některé mohla být klinická smrt :-D Ale stejnak si myslím že taková malá brzda by se doopravdy občas hodila, viz.klesání z Barrandova

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 23.3.2017 13:33

modroko píše:Když jsme u těch KTček, včera jsem si všiml že 9067 přišla o ten zkušební ptg, nevěděl by někdo proč? Jestli jen skončila doba zkušebního provozu, nebo zda se neosvědčil? Jinak z pohledu řidiče bych u nových kačen uvítal o něco silnější výzbroj a pak aspoň nějakou možnost omezovače( z kopce dolu něco jako malá brzda na 15T a pak držení rychlosti třeba při vrácení řadiče do 1.polohy apod. )
Bud rád, že vůbec má ruční řadič :lol:

Odpovědět