Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 05.4.2017 16:27
JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?
Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?
Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude...
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 05.4.2017 16:23
demon píše:fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let?
Z osmdesátých asi žádné, ale z devadesátých podstatné části.
Komplet skříně "A" + "B", podvozky, zasklení...
Samozřejmě spousta věcí prošla běžnou obnovou, takže nelze vyloučit, že třeba polovina brzdičů nebude z roku 90 a druhá půlka z 16 a podobně je to se vším.
Takže tohle je jen repas?
Zasklení mne celkem překvapuje. Očekával bych, že ty skla budou po desetiletích provozu optřebovaná, zašlá (a neymslím jen záměrné rytí vandalů) a výměna bude na místě.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 05.4.2017 14:54
Řeč byla o ucelené řadě ev.č. Nějaký číslování linek je mi u
.
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 05.4.2017 14:24
P_V píše: Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité..
Až na noční náhradní (6x), noční příměstské (6xx) a školní (55x+).
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 05.4.2017 13:53
thriller2 píše:No jo, ale ucelená číselná řada autobusových linek je vhodnější pro cestující lajckou veřejnost. Zato ucelená číselná řada vozidel je substrátu k ničemu.
Jenže ta bohužel už stejně není tak proč to řešit.... Staré pravidlo 3xx jede do Prahy, 4xx je místní je zrušené...
P_V: Souhlas... Prostě bylo potřeba vykázat činnost...
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 05.4.2017 13:52
K čemu je mi dobré, že denní linka do Zadní Lhoty má číslo 512 a ne 612? Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité. Teď najednou devítkou. 9 není o nic víc nočnější než 5. Jestli měli potřebu to změnit, měli to udělat důkladně a přidat třeba písmeno N, to by aspoň bylo názorné. A nedělat tu změnu honem honem s výmluvou, že IS písmeno neumožňuje. Bylo na přípravu změny hodně dlouho a bude ještě déle, než se vyčerpají zbylé tříciferné řady a začalo by to být opravdu nutné.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 05.4.2017 13:29
No jo, ale ucelená číselná řada autobusových linek je vhodnější pro cestující lajckou veřejnost. Zato ucelená číselná řada vozidel je substrátu k ničemu.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 05.4.2017 13:02
A komu, kromě šotoušů, vadí...
To je přeci nová oficiální doktrína, mít souvislé řady! Vždyť se musely přečíslovat linky tramvají jen proto, aby ladily s autobusy, které se musely přečíslovat jen proto, aby byla řada čísel v příměstě souvislá.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 05.4.2017 12:27
fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let?
Z osmdesátých asi žádné, ale z devadesátých podstatné části.
Komplet skříně "A" + "B", podvozky, zasklení...
Samozřejmě spousta věcí prošla běžnou obnovou, takže nelze vyloučit, že třeba polovina brzdičů nebude z roku 90 a druhá půlka z 16 a podobně je to se vším.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 05.4.2017 12:23
thriller2 píše:A komu, kromě šotoušů, vadí nekompletní řada čísel?
A komu, kromě šotoušů, vadí druhé obsazení čísel ?
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 05.4.2017 11:07
A komu, kromě šotoušů, vadí nekompletní řada čísel?
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 05.4.2017 10:33
JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?
Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Tak vozy, které zdědily číslo po svém předchůdci mnoho nebylo a tak to mělo smysl. To samé DVC. Vždy to bylo vlastně tak, aby byla ucelená řada.
RP a RPV jsou vozy s perspektivou a dnes, kdyby měly čísla původní, tak zase bude nekompletní a nepřehledná řada.
Maďarských kachen je 7.
-
JaHu
- Uživatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 17.5.2006 8:58
Příspěvek
od JaHu » 05.4.2017 10:27
Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?
Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 05.4.2017 7:37
fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let?
Maximálně řidič.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 05.4.2017 0:53
Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let?