KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2435
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.11.2020 22:14

Na čas 1/200 (který je v tomto případě příliš dlouhý) bude tramvaj máznutá při jakékoliv světelnosti objevktivu. Co se při různé světelnosti bude lišit, je a) hloubka ostrosti b) správnost expozice (nebo) c) míra zrninosti z důvodu užití vysokého ISO....

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3070
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 08.11.2020 20:44

P_V píše:
08.11.2020 16:13
Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Pokud myslíš fotky v článku, tak ty jsem fotil zrcadlovkou na nastavený čas 1/200, což je dost dlouhý čas na to, aby se nerozsypal displej. Ale bohužel moc dlouhý čas na to, aby při světelnosti objektivu nebylo vozidlo v pohybu máznuté. Třeba zrovna ta úvodní, kde kachna vyjíždí z tunelu na Chapliňák, lehce máznutá byla, ale při zmenšení na web to není tak znát. Zbylé fotky jsou většinou při stání v zastávce. Zas taková věda to není :D

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Ústečák » 08.11.2020 17:08

P_V píše:
08.11.2020 16:13
Ty fotky jsou pozoruhodné z jednoho důvodu: že nápis na displeji je vidět celý. Tyhle LED displeje rychle blikají a při focení se většinou vyfotí jen aktuálně svítící část. Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Obecně záleží na světelných podmínkách, resp. obnovovací frekvenci displeje a expozici foťáku. Čili i s běžným mobilem se dá vyfotit ledkový displej bez deformací, ale musí k tomu být podmínky.
20200808_164304.jpg
20201001_181119.jpg
20201108_165515.jpg
20201022_125405.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od mart337 » 08.11.2020 16:21

Podle mne kdyby to držel déle, tak pak pohybující se předmět bude rozmazaný.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3771
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 08.11.2020 16:13

Ty fotky jsou pozoruhodné z jednoho důvodu: že nápis na displeji je vidět celý. Tyhle LED displeje rychle blikají a při focení se většinou vyfotí jen aktuálně svítící část. Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3070
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 08.11.2020 14:35

Celý týden se nové kačence dařilo, zdá se, že problém s OISem je jen na jednom stanovišti...

https://dopravacek.eu/2020/11/08/praha- ... epsi-casy/

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9883
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 06.11.2020 21:27

Pepa z Vinohrad: Nech to spát :D To je tu v jiné sekci evergreen ;-)

Pepa z Vinohrad
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 28.4.2020 11:42

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Pepa z Vinohrad » 06.11.2020 18:58

mart337 píše:
22.10.2020 5:43
Před patnácti dvaceti lety bylo na ruční řazení v Praze pouze T6
V Liberci už tou dobou byly modernizované T3 s ručním řízením. Nikdy tam nebyly vozy T6A5. A řidiči si nestěžovali. Naopak, hned najeli na ruční řízení a tradá. V Praze musí být vše pozadu.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6299
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 02.11.2020 20:20

fricoolinek2 píše:
31.10.2020 6:01
Tak mne napadá - nenajezdily toho kachny jako 9082 či 9081 už více, než najezdily s čísly o "50" nižšími?
Žádná rekonstrukce ještě nemá víc než nejmíň ojetej originál.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2435
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 31.10.2020 6:01

Tak mne napadá - nenajezdily toho kachny jako 9082 či 9081 už více, než najezdily s čísly o "50" nižšími?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9883
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 30.10.2020 23:50

Že jim radši nedali jiná ev.č. Tyhle jsou evidentně prokletá...

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 220
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od S_M_Lomoz » 30.10.2020 21:52

9102: A pořád to není dobrý...
Obrázek

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4040
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 22.10.2020 16:06

Mám řešení: předělat to na ceduláky. Rychlé, levné, retro a šotouši budou šílet. 8-) Navrch retrolak místo nemístného připomínání T6, které nemáme rádi, a je to. :smt041

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3070
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 22.10.2020 15:45


P_V
Uživatel
Příspěvky: 3771
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 22.10.2020 10:00

možná to číslo 910x přináší smůlu :)

Odpovědět