Odstranění zástěn kabiny jsem čekal... Při podrobném průzkumu totiž plexisklo již praskalo, protože nevydrželo tlak ohnutí do obloukuIGBT píše:A ještě jsem zapomněl - relativně brutálním způsobem byly odstraněny kabiny a interiér je částečně rozebraný.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
TV3 by imho byla slepá cesta - podívej se jak je zoufalá situace s náhradníma dílama na TV1 a s TV3 to bude možná brzo stejnéXSC píše:TV3 samotná se nepřehřívá. Jen vzduch z odporníků TV3 byl veden zpět jako topení, a na to to bylo moc. Vlastní odporníky vydrží vyšší teplotu. Koneckonců TV3 je přece i u T6 a ta nemá problém.P_V píše:Ale vždyť se přece zjistilo, že TV3 u KT8 se při sjezdu z Barrandova přehřívá.
Ale vždyť se přece zjistilo, že TV3 u KT8 se při sjezdu z Barrandova přehřívá.izzy píše:...tim ze si nejakej vul vymyslel ze prazska kachna musi mit progress a ze celou reko provedl pras celou vec jen stizilo...kdyby rekonstrukci s TV3 provedl pragoimex mohla mit praha hned po dodani funkcni a odzkousene vozidlo i s kamerkama, buse na poradi apod...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 30
- Registrován: 15.1.2004 14:17
- Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.
Od zítřka se opět bude pravidelně nepravidelně objevovat na zkušebních jízdách!!!
Na otázku, jestli se stihnou do září najezdit povinné kilometry mi bylo odpovězeno pokrčením rameny, potutelným úsměvem a slovy: "Necháme tomu volnej průběh, ju..?".
Na otázku, jestli se stihnou do září najezdit povinné kilometry mi bylo odpovězeno pokrčením rameny, potutelným úsměvem a slovy: "Necháme tomu volnej průběh, ju..?".
Naposledy upravil(a) IGBT dne 04.8.2005 19:23, celkem upraveno 1 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Takže se svezem 9082 asi až příští rok ???!!!!izzy píše:K tomu vykolejeni...pokud si to dobre pamatuju(byl sem u toho)vykolejila K3 na krizeni tratovych koleji z Bohunic a do Modric pricemz mela namireno prave do Modric...vykolejila poslednim podvozkem a k nakolejeni a odtazeni byly zapotrebi dve kaceny...adam_r píše:.....o 2 mesice to take prodlouzilo vykolejeni na sjezdove vyhybce, pri kterem doslo k mirnemu poskozeni vozu....
Jinak prazska kachna je jina nez ostatni i kdyz i ty kosicke, brnenske, ostravske se take lisi i kdyz jen v detailech...napr. odpornikove skrine, nastavby na str. clanku, rucni radic, a v ostrave poloptg Lekov apod...ale hlavni je vyzbroj TV3-u vsech vozu je puvodni...tim ze si nejakej vul vymyslel ze prazska kachna musi mit progress a ze celou reko provedl pras celou vec jen stizilo...kdyby rekonstrukci s TV3 provedl pragoimex mohla mit praha hned po dodani funkcni a odzkousene vozidlo i s kamerkama, buse na poradi apod...je to o lidech "tam nahore" kterym tyhle argumenty nic nerikaji...bohuzel...
K tomu vykolejeni...pokud si to dobre pamatuju(byl sem u toho)vykolejila K3 na krizeni tratovych koleji z Bohunic a do Modric pricemz mela namireno prave do Modric...vykolejila poslednim podvozkem a k nakolejeni a odtazeni byly zapotrebi dve kaceny...adam_r píše:.....o 2 mesice to take prodlouzilo vykolejeni na sjezdove vyhybce, pri kterem doslo k mirnemu poskozeni vozu....
Jinak prazska kachna je jina nez ostatni i kdyz i ty kosicke, brnenske, ostravske se take lisi i kdyz jen v detailech...napr. odpornikove skrine, nastavby na str. clanku, rucni radic, a v ostrave poloptg Lekov apod...ale hlavni je vyzbroj TV3-u vsech vozu je puvodni...tim ze si nejakej vul vymyslel ze prazska kachna musi mit progress a ze celou reko provedl pras celou vec jen stizilo...kdyby rekonstrukci s TV3 provedl pragoimex mohla mit praha hned po dodani funkcni a odzkousene vozidlo i s kamerkama, buse na poradi apod...je to o lidech "tam nahore" kterym tyhle argumenty nic nerikaji...bohuzel...