KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 04.8.2005 20:59

IGBT píše:A ještě jsem zapomněl - relativně brutálním způsobem byly odstraněny kabiny a interiér je částečně rozebraný.
Odstranění zástěn kabiny jsem čekal... Při podrobném průzkumu totiž plexisklo již praskalo, protože nevydrželo tlak ohnutí do oblouku

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 04.8.2005 20:50

Tak tady jsou ty fotky.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 04.8.2005 20:48

XSC píše:
P_V píše:Ale vždyť se přece zjistilo, že TV3 u KT8 se při sjezdu z Barrandova přehřívá.
TV3 samotná se nepřehřívá. Jen vzduch z odporníků TV3 byl veden zpět jako topení, a na to to bylo moc. Vlastní odporníky vydrží vyšší teplotu. Koneckonců TV3 je přece i u T6 a ta nemá problém.
TV3 by imho byla slepá cesta - podívej se jak je zoufalá situace s náhradníma dílama na TV1 a s TV3 to bude možná brzo stejné

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 04.8.2005 20:31

P_V píše:Ale vždyť se přece zjistilo, že TV3 u KT8 se při sjezdu z Barrandova přehřívá.
TV3 samotná se nepřehřívá. Jen vzduch z odporníků TV3 byl veden zpět jako topení, a na to to bylo moc. Vlastní odporníky vydrží vyšší teplotu. Koneckonců TV3 je přece i u T6 a ta nemá problém.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 04.8.2005 20:21

IGBT píše:Přesně tak... Mam fotku, ale je moc velká a zmenšovat neumim :-(.
Tak mi ji pošli na mail a já ji zmenším a dám ji sem.

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 04.8.2005 20:09

Pepa píše:
Gagarin píše:Tomu nerozumím, jak byly odstraněny kabiny? Jako plenty?
Plenty zůstali o těch řeč nebyla......

Kabiny odstraněny, že tam nejsou...bude to teď stejné jako v 5602 prostě za sedačkou řidiče není žádná přepážka...
Přesně tak... Mam fotku, ale je moc velká a zmenšovat neumim :-(.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 04.8.2005 20:03

Gagarin píše:Tomu nerozumím, jak byly odstraněny kabiny? Jako plenty?
Plenty zůstali o těch řeč nebyla......

Kabiny odstraněny, že tam nejsou...bude to teď stejné jako v 5602 prostě za sedačkou řidiče není žádná přepážka...

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 04.8.2005 20:02

Gagarin píše:
IGBT píše:A ještě jsem zapomněl - relativně brutálním způsobem byly odstraněny kabiny a interiér je částečně rozebraný.
Tomu nerozumím, jak byly odstraněny kabiny? Jako plenty?
Co má řidič za zády.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 04.8.2005 19:55

izzy píše:...tim ze si nejakej vul vymyslel ze prazska kachna musi mit progress a ze celou reko provedl pras celou vec jen stizilo...kdyby rekonstrukci s TV3 provedl pragoimex mohla mit praha hned po dodani funkcni a odzkousene vozidlo i s kamerkama, buse na poradi apod...
Ale vždyť se přece zjistilo, že TV3 u KT8 se při sjezdu z Barrandova přehřívá.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 04.8.2005 19:55

IGBT píše:A ještě jsem zapomněl - relativně brutálním způsobem byly odstraněny kabiny a interiér je částečně rozebraný.
Tomu nerozumím, jak byly odstraněny kabiny? Jako plenty?

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 04.8.2005 19:22

A ještě jsem zapomněl - relativně brutálním způsobem byly odstraněny kabiny a interiér je částečně rozebraný.

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 04.8.2005 19:19

Od zítřka se opět bude pravidelně nepravidelně objevovat na zkušebních jízdách!!!
Na otázku, jestli se stihnou do září najezdit povinné kilometry mi bylo odpovězeno pokrčením rameny, potutelným úsměvem a slovy: "Necháme tomu volnej průběh, ju..?".
Naposledy upravil(a) IGBT dne 04.8.2005 19:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.8.2005 17:07

izzy píše:
adam_r píše:.....o 2 mesice to take prodlouzilo vykolejeni na sjezdove vyhybce, pri kterem doslo k mirnemu poskozeni vozu....
K tomu vykolejeni...pokud si to dobre pamatuju(byl sem u toho)vykolejila K3 na krizeni tratovych koleji z Bohunic a do Modric pricemz mela namireno prave do Modric...vykolejila poslednim podvozkem a k nakolejeni a odtazeni byly zapotrebi dve kaceny...

Jinak prazska kachna je jina nez ostatni i kdyz i ty kosicke, brnenske, ostravske se take lisi i kdyz jen v detailech...napr. odpornikove skrine, nastavby na str. clanku, rucni radic, a v ostrave poloptg Lekov apod...ale hlavni je vyzbroj TV3-u vsech vozu je puvodni...tim ze si nejakej vul vymyslel ze prazska kachna musi mit progress a ze celou reko provedl pras celou vec jen stizilo...kdyby rekonstrukci s TV3 provedl pragoimex mohla mit praha hned po dodani funkcni a odzkousene vozidlo i s kamerkama, buse na poradi apod...je to o lidech "tam nahore" kterym tyhle argumenty nic nerikaji...bohuzel...
Takže se svezem 9082 asi až příští rok ???!!!!

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 03.8.2005 15:22

adam_r píše:.....o 2 mesice to take prodlouzilo vykolejeni na sjezdove vyhybce, pri kterem doslo k mirnemu poskozeni vozu....
K tomu vykolejeni...pokud si to dobre pamatuju(byl sem u toho)vykolejila K3 na krizeni tratovych koleji z Bohunic a do Modric pricemz mela namireno prave do Modric...vykolejila poslednim podvozkem a k nakolejeni a odtazeni byly zapotrebi dve kaceny...

Jinak prazska kachna je jina nez ostatni i kdyz i ty kosicke, brnenske, ostravske se take lisi i kdyz jen v detailech...napr. odpornikove skrine, nastavby na str. clanku, rucni radic, a v ostrave poloptg Lekov apod...ale hlavni je vyzbroj TV3-u vsech vozu je puvodni...tim ze si nejakej vul vymyslel ze prazska kachna musi mit progress a ze celou reko provedl pras celou vec jen stizilo...kdyby rekonstrukci s TV3 provedl pragoimex mohla mit praha hned po dodani funkcni a odzkousene vozidlo i s kamerkama, buse na poradi apod...je to o lidech "tam nahore" kterym tyhle argumenty nic nerikaji...bohuzel...

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 03.8.2005 14:14

9001 píše:Jenže ta K3 byla jedniná svého druhu. Tyhle modernizace jezdí v Brně ,Ostravě a ´Košicích. :wink:
Pokud vim, tak instalace vyzbroje progress zatim neni schvalenou zmenou vozu KT8. Stejne tak pouzite polopantografy.

Odpovědět