KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin-KT8D5.RN2P

Re: neco spis pro vzkaznik

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 06.1.2006 12:45

radek31 píše:
XSC píše:Dnes jsem ji viděl též, úsek Biskupcova - Želivského. Stále bez čísla, na orientaci linka 1 a služební jízda. Ta 1 je z dálky dost matoucí, mohlo by tam být X.
ani 1 ani X, imho by tam měl být trojúhelník s ! uprostřed - nechci hloubětínské podceňovat, ale možná to zatím s BUSE moc neumí :-)
A co takhle jenom Služební jízda a čau.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: neco spis pro vzkaznik

Příspěvek od radek31 » 06.1.2006 11:25

XSC píše:Dnes jsem ji viděl též, úsek Biskupcova - Želivského. Stále bez čísla, na orientaci linka 1 a služební jízda. Ta 1 je z dálky dost matoucí, mohlo by tam být X.
ani 1 ani X, imho by tam měl být trojúhelník s ! uprostřed - nechci hloubětínské podceňovat, ale možná to zatím s BUSE moc neumí :-)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: neco spis pro vzkaznik

Příspěvek od XSC » 05.1.2006 18:48

Dnes jsem ji viděl též, úsek Biskupcova - Želivského. Stále bez čísla, na orientaci linka 1 a služební jízda. Ta 1 je z dálky dost matoucí, mohlo by tam být X.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.1.2006 18:26

fricoolinek2 píše:Jaký rychloměry měly původně kačeny ?

BTW: Proč některý kačeny mají nyní analogový C.T.M. a některý digitální ? Který se montovaly do kačen dřív ?
Nejdříve byly analog. ale nevím jestli hned už C.T.M Jinak je to dáno tím že ty co mají digi tak zaznamenavají delší dobu jízdy. Starej(většinou žluté čísla) 800m a Nove(červená)1300m. Případně někdo doplní

sersa

neco spis pro vzkaznik

Příspěvek od sersa » 04.1.2006 16:34

dneska sem videl kolem pul ctvrty novou nizkopodlazni KT8 na Vetrniku smerem na petriny, byla na zkusebce a zatim bez cisla

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.1.2006 16:21

Jaký rychloměry měly původně kačeny ?

BTW: Proč některý kačeny mají nyní analogový C.T.M. a některý digitální ? Který se montovaly do kačen dřív ?

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 30.12.2005 11:40

V 10:30 přijela do HL 9072. Samozřejmě ještě bez ev. čísla. (prosolená a špinavá jako prase)

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan » 28.12.2005 23:59

A kde lze tu 9081 potkat zítra?

Yvona

Příspěvek od Yvona » 28.12.2005 23:30

MOp píše:
Yvona píše: 9081-2 jsou v provozu noumál, 9069 bude v provozu, až najezdí 100km zkušebně. |
Ale opravdu dnes mela 9082 nehodu! Zdroj primo ona osudna sejdristka - pí. Otr...
To vím, že měla nehodu i s onou paní řidičkou, jen jsem chtěla konstatovat, že když tramvaj nemá momentálně nehodu, tak nestojí jako tvrdé Y v lodi a jezdí noumálně v provozu.

MOp

Příspěvek od MOp » 28.12.2005 23:25

Yvona píše: 9081-2 jsou v provozu noumál, 9069 bude v provozu, až najezdí 100km zkušebně. |
Ale opravdu dnes mela 9082 nehodu! Zdroj primo ona osudna sejdristka - pí. Otr...

Yvona

Příspěvek od Yvona » 28.12.2005 23:03

Jan píše:
MOp píše:Vuz 9082 mel dnes rano nehodu na Hlavkove moste - protijedouci auto dostalo hodiny a vrazilo do cumaku. Veskere plastove dily na cele vozu jsou v riti. Opravi pry depo samo.

Paklize dnes nekdo nahodou fotil, prosim poslat foto do FZ (fotozurnal(a)prazsketramvaje.cz).
M.
To vysvětluje tu 9046(s řidičkou, která jela 1.den s 9082), která jela odpoledne místo ní, taky tam mohli šoupnout tu 9081 (9069 asi ještě ne). Jezdí vůbec? Pokuď jezdí nějak pravidelně na té 24, znáte někdo voz. jízdní řád. Dík
9081-2 jsou v provozu noumál, 9069 bude v provozu, až najezdí 100km zkušebně.
Jinak dnes jela z Šumperka do Prahy další kachní sestřička, bohužel se stalo, co se stalo, byla nabořena. Nevím přesné podrobnosti, ale byla prostě nabouraná při cestě ze Šumperka (zřejmě sněhové počasí dělá své). Takže nevím nevím. Prostě kachní rodinka měla nějaký smolný den. :|

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan » 28.12.2005 19:05

MOp píše:Vuz 9082 mel dnes rano nehodu na Hlavkove moste - protijedouci auto dostalo hodiny a vrazilo do cumaku. Veskere plastove dily na cele vozu jsou v riti. Opravi pry depo samo.

Paklize dnes nekdo nahodou fotil, prosim poslat foto do FZ (fotozurnal(a)prazsketramvaje.cz).
M.
To vysvětluje tu 9046(s řidičkou, která jela 1.den s 9082), která jela odpoledne místo ní, taky tam mohli šoupnout tu 9081 (9069 asi ještě ne). Jezdí vůbec? Pokuď jezdí nějak pravidelně na té 24, znáte někdo voz. jízdní řád. Dík

MOp

Příspěvek od MOp » 28.12.2005 18:34

Vuz 9082 mel dnes rano nehodu na Hlavkove moste - protijedouci auto dostalo hodiny a vrazilo do cumaku. Veskere plastove dily na cele vozu jsou v riti. Opravi pry depo samo.

Paklize dnes nekdo nahodou fotil, prosim poslat foto do FZ (fotozurnal(a)prazsketramvaje.cz).
M.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.12.2005 16:10

Mno az na to ze bez zpevneni to jezdi uz v mnoha kusech , clanek je vyzkouseny , overeny.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

ad Akribius

Příspěvek od Absolut » 28.12.2005 15:55

ad Akribius: Z toho si nic nedělej. Já tuhle jen tak stojím na Modřanské smyčce a fotím si 5002 a přivalí se 8093+8103 za volantem Yvona a já ji nepoznal. A to ji znám. Takže se určitě za jízdy dobře maskuje :D

Jo ad Pvvs: Prostřední článek je zcela nový. Krajní články se upravují (zpevnění), je to vidět třeba vedle 2. a 4. dveří. Napasovat něco, co je za 15 let zkřivené na něco nového a ještě přitom výškově upravit kloub do mnohem lepší podoby, než byl, je umění. Já bych si vážil toho, že to jezdí.

Odpovědět