Zkus víc finančně přispět, třeba to půjde rychleji...Honzík píše:Takže skončí v roce 2015 s rekonstrukcí KT8D5 když se budou plížit takovou rychlostí. Já doufal, že to bude aspoň 10 tramvají ročně. To je tedy síla. Mě bude přes třicet a oni teprve budou mít rekonstruovaný KT8D5. Doufám, že se dožiju doby, kdy zmizí jakákoliv modofikace T3.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: to je děs
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
to je děs
Takže skončí v roce 2015 s rekonstrukcí KT8D5 když se budou plížit takovou rychlostí. Já doufal, že to bude aspoň 10 tramvají ročně. To je tedy síla. Mě bude přes třicet a oni teprve budou mít rekonstruovaný KT8D5. Doufám, že se dožiju doby, kdy zmizí jakákoliv modofikace T3.
puvodne to tak byt melo. jelikoz vsak T3 + T3M (houfne a jakoby kupodivu nikdo to necekal) dolitavaji km, musi se jim dilny venovat vice. a rekonstruovat co se da. navic od lonskeho roku se pridal fenomen T6 na PU (no jo, uz jsou s nami 10 llet - to to utika ), se kterym take nikdo nepocital..fricoolinek2 píše:Je možný, že by se rekonstrukce KT8 přesunuly z PARSu do ÚDDP, podobně jako u R.P ?
5 ročně = kazdé cca 2 mesice jeden vuz + o letnich prazdninach si daji v sumperku take pohovfricoolinek2 píše:A ještě něco: Existuje nějakej časovej harmonogram rekonstrukcí a dodávek NP-kačen pro rok 2006 ?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
fakt tam byla já jsem s ní jel na petřiny. Dokonce bych možná mohl někde najít i datum kdyby to někoho zajímaloPhabbey píše:Podle tohohle obrázku bych skoro řekl, že na lince 1 taky:
http://www.tramfoto.com/images/vozy/kt8 ... r2_092.jpg
pokud teda to na transparentu není jen tak, ale to už by snad v Hloubětíně trochu přeháněli (dávat tam i název konečné).
Podle tohohle obrázku bych skoro řekl, že na lince 1 taky:
http://www.tramfoto.com/images/vozy/kt8 ... r2_092.jpg
pokud teda to na transparentu není jen tak, ale to už by snad v Hloubětíně trochu přeháněli (dávat tam i název konečné).
http://www.tramfoto.com/images/vozy/kt8 ... r2_092.jpg
pokud teda to na transparentu není jen tak, ale to už by snad v Hloubětíně trochu přeháněli (dávat tam i název konečné).
Jen bych doplnil:6432 píše:Na kaliforňanech můžeme zažít 3 možnosti sběračů v akci. 1, jede na přední 2, jede na zadní 3, jede na oba.
V pripade, ze jsou oba sberace nahore, tak se proud odebira stejne pouze jednim. V kabine A clanku se pakou odpojovace prepina, ze ktereho sberace sberace se bude brat proud. Mohu bez problemu nastavit, ze se proud ma brat ze sberace, ktery je dole. Pak to ale samozrejme nejede.
Oba jsou nahore v pripade
- ridic zapomnel na konecne stahnout zadni sberac (obcas se stane)
- prednim se odskrabuje namraza na troleji a proud se odebira zadnim (min to jiskri a lepe jede)
- Ridici je lino stahovat sberace, ale kvuli trolejovym kontaktum nelze jet pouze na zadni. (tipnul bych si, ze je to zakazane kvuli zbytecnemu niceni uhlikovych list na pantografu)
Kvuli systemu vyhybek v Praze nelze aplikovat ani jeden z predchozich bodu.
- V pripade, ze se proud bere ze zadniho sberace hrozi podhozeni vyhybky (pokud selze blokovani)
- Dvojiodblokovani vyhybky. Prednim sberacem po sobe, a zadnim pro vuz, co jede za nim.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Pokud vím, na lince 8 už jednou byla, ale to byl náhodný stav (o víkendu je k dispozici jedno NP KT navíc - nejezdí na lince 3).Neral píše:Objeví se NP kačeny i na těchhle linkách? (třeba negarantovaně - a mám samozřejmě na mysli jestli se tam objeví dřív, než budou 3 a 24 celé pokryté NP tramvajemi )
Bohužel, o tom nic nevím, jak jsem napsal v jiném fóru, v dílnách se nikday nic neví, často se něcop člověk dozví ráno s tím, že už minulý den se to mělo dělat :/ Můžu sloužit jen aktuálním infem z provozů ÚD. .)MOp píše:jinak nevis, jak to vypada s tim doplnovanim topnic do drive privezenych kousku? predevcirem jsem jel 9082 a byla tam hnusna zima, kdezto dnes 9081 jiz vypadala o neco tepleji (udajne jiz pridany), ale presto to stale neni optimalni..
A ještě k problémům KT8N - docela zajímavé postřehy jsou na http://www.ospea.cz
Přesně tak, mají plán, takže se rozebírá ještě možnost, že se při následující rozebírce pro pras vymění Áčkovej článek za tanhle a ten "na reko" se dá na tuhle kačku .) Ale jak je v dílnách naprosto normální..nikdo nic neví :/jara píše:To je ale on prej snad existuje nějakej plán kdy co a jak má jít. A jinak to odchazí jen když je po nehodě či hnutej rám či něco takového snad prej
- Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
prosim vysvetlite mi preco jazdia plzesnke KTcky na obidva zberace
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 295_3.html
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 288_1.html
zeby koli vyhybkam?
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 295_3.html
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 288_1.html
zeby koli vyhybkam?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele: