KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Demon

Re: to je děs

Příspěvek od Demon » 03.3.2006 6:57

Honzík píše:Takže skončí v roce 2015 s rekonstrukcí KT8D5 když se budou plížit takovou rychlostí. Já doufal, že to bude aspoň 10 tramvají ročně. To je tedy síla. Mě bude přes třicet a oni teprve budou mít rekonstruovaný KT8D5. Doufám, že se dožiju doby, kdy zmizí jakákoliv modofikace T3.
Zkus víc finančně přispět, třeba to půjde rychleji... :lol:

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

to je děs

Příspěvek od Honzík » 02.3.2006 15:53

Takže skončí v roce 2015 s rekonstrukcí KT8D5 když se budou plížit takovou rychlostí. Já doufal, že to bude aspoň 10 tramvají ročně. To je tedy síla. Mě bude přes třicet a oni teprve budou mít rekonstruovaný KT8D5. Doufám, že se dožiju doby, kdy zmizí jakákoliv modofikace T3.

MOp

Příspěvek od MOp » 02.3.2006 12:41

fricoolinek2 píše:Je možný, že by se rekonstrukce KT8 přesunuly z PARSu do ÚDDP, podobně jako u R.P ?
puvodne to tak byt melo. jelikoz vsak T3 + T3M (houfne a jakoby kupodivu nikdo to necekal) dolitavaji km, musi se jim dilny venovat vice. a rekonstruovat co se da. navic od lonskeho roku se pridal fenomen T6 na PU (no jo, uz jsou s nami 10 llet - to to utika :-) ), se kterym take nikdo nepocital..
fricoolinek2 píše:A ještě něco: Existuje nějakej časovej harmonogram rekonstrukcí a dodávek NP-kačen pro rok 2006 ?
5 ročně = kazdé cca 2 mesice jeden vuz + o letnich prazdninach si daji v sumperku take pohov :-)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.3.2006 12:26

Je možný, že by se rekonstrukce KT8 přesunuly z PARSu do ÚDDP, podobně jako u R.P ?

A ještě něco: Existuje nějakej časovej harmonogram rekonstrukcí a dodávek NP-kačen pro rok 2006 ?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 24.2.2006 20:22

Phabbey píše:Podle tohohle obrázku bych skoro řekl, že na lince 1 taky:
http://www.tramfoto.com/images/vozy/kt8 ... r2_092.jpg
pokud teda to na transparentu není jen tak, ale to už by snad v Hloubětíně trochu přeháněli (dávat tam i název konečné).
fakt tam byla já jsem s ní jel na petřiny. Dokonce bych možná mohl někde najít i datum :lol: :lol: kdyby to někoho zajímalo

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 24.2.2006 16:45

Podle tohohle obrázku bych skoro řekl, že na lince 1 taky:
http://www.tramfoto.com/images/vozy/kt8 ... r2_092.jpg
pokud teda to na transparentu není jen tak, ale to už by snad v Hloubětíně trochu přeháněli (dávat tam i název konečné).

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 24.2.2006 15:54

6432 píše:Na kaliforňanech můžeme zažít 3 možnosti sběračů v akci. 1, jede na přední 2, jede na zadní 3, jede na oba. :lol:
Jen bych doplnil:
V pripade, ze jsou oba sberace nahore, tak se proud odebira stejne pouze jednim. V kabine A clanku se pakou odpojovace prepina, ze ktereho sberace sberace se bude brat proud. Mohu bez problemu nastavit, ze se proud ma brat ze sberace, ktery je dole. Pak to ale samozrejme nejede.

Oba jsou nahore v pripade
- ridic zapomnel na konecne stahnout zadni sberac (obcas se stane)
- prednim se odskrabuje namraza na troleji a proud se odebira zadnim (min to jiskri a lepe jede)
- Ridici je lino stahovat sberace, ale kvuli trolejovym kontaktum nelze jet pouze na zadni. (tipnul bych si, ze je to zakazane kvuli zbytecnemu niceni uhlikovych list na pantografu)

Kvuli systemu vyhybek v Praze nelze aplikovat ani jeden z predchozich bodu.
- V pripade, ze se proud bere ze zadniho sberace hrozi podhozeni vyhybky (pokud selze blokovani)
- Dvojiodblokovani vyhybky. Prednim sberacem po sobe, a zadnim pro vuz, co jede za nim.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 24.2.2006 14:42

MOp píše:lenost vymenovat na konecne smetaky..
Na kaliforňanech můžeme zažít 3 možnosti sběračů v akci. 1, jede na přední 2, jede na zadní 3, jede na oba. :lol:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 24.2.2006 5:17

Neral píše:Objeví se NP kačeny i na těchhle linkách? (třeba negarantovaně - a mám samozřejmě na mysli jestli se tam objeví dřív, než budou 3 a 24 celé pokryté NP tramvajemi :wink: )
Pokud vím, na lince 8 už jednou byla, ale to byl náhodný stav (o víkendu je k dispozici jedno NP KT navíc - nejezdí na lince 3). ;-)

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 24.2.2006 5:14

MOp píše:a neni lepsi zacit garantovat dalsi linku? napr. 1 nebo 8?
Objeví se NP kačeny i na těchhle linkách? (třeba negarantovaně - a mám samozřejmě na mysli jestli se tam objeví dřív, než budou 3 a 24 celé pokryté NP tramvajemi :wink: )

i.am.good

Příspěvek od i.am.good » 23.2.2006 21:12

MOp píše:jinak nevis, jak to vypada s tim doplnovanim topnic do drive privezenych kousku? predevcirem jsem jel 9082 a byla tam hnusna zima, kdezto dnes 9081 jiz vypadala o neco tepleji (udajne jiz pridany), ale presto to stale neni optimalni..
Bohužel, o tom nic nevím, jak jsem napsal v jiném fóru, v dílnách se nikday nic neví, často se něcop člověk dozví ráno s tím, že už minulý den se to mělo dělat :/ :D Můžu sloužit jen aktuálním infem z provozů ÚD. .)

A ještě k problémům KT8N - docela zajímavé postřehy jsou na http://www.ospea.cz

i.am.good

Příspěvek od i.am.good » 23.2.2006 21:08

jara píše:To je ale on prej snad existuje nějakej plán kdy co a jak má jít. A jinak to odchazí jen když je po nehodě či hnutej rám či něco takového snad prej
Přesně tak, mají plán, takže se rozebírá ještě možnost, že se při následující rozebírce pro pras vymění Áčkovej článek za tanhle a ten "na reko" se dá na tuhle kačku .) Ale jak je v dílnách naprosto normální..nikdo nic neví :/

MOp

Příspěvek od MOp » 23.2.2006 19:49

Sheep píše:prosim vysvetlite mi preco jazdia plzesnke KTcky na obidva zberace :D
zeby koli vyhybkam? :wink:
lenost vymenovat na konecne smetaky..

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 23.2.2006 19:44

prosim vysvetlite mi preco jazdia plzesnke KTcky na obidva zberace :D
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 295_3.html
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 288_1.html

zeby koli vyhybkam? :wink:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.2.2006 19:26

MOp píše:a neni lepsi zacit garantovat dalsi linku? napr. 1 nebo 8?
To je samozřejmě další alternativa...

Odpovědět