KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 17.8.2006 10:27

Mimochodem, ví někdo, co se dělá s těmi vymontovanými TV3?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 17.8.2006 10:15

izzy píše:Cely problem tkvi v tom ze DP si zcela malicherne nechava do vozu cpat komplet novou vyzbroj (TV Progress) .....
No tak s tim docela silně nesouhlasim, TV Progress si myslim, že je značně podařená výzbroj. Nemyslim si, že DP do KT malicherně necháva cpát novou výzbroj. TV3 je sice spolehlivá, ale již technicky zastaralá (že by 80-tá léta). TV Progress je dost spolehlivá, mnohem více modernější, má asi o 20% nižší spotřebu a ještě umí rekuperaci. To byli asi důvody proč DP zvolil TV Progress a ne TV3 a zároveň vyřešil tím ty veškeré problémy s topením atd.A ještě takovou jednu poznámku, ještě jsem tu ani nikde jinde neslyšel, že by nějaký reko KT bylo kůli výzbroji odstaveno. Vždy co jsem slyšel tak to bylo kuli podvozkům či tomu vrzání v kloubech či něčemu podobnýmu. :-k

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 17.8.2006 9:49

Jestli je Progress úspornější, tj. vlastně ohleduplnější k životnímu postředí (o tom MHD dle mého mínění taky je), tak mi progressisace připadá jako dobrý nápad. Jinak ruční plošinu jsem viděl několikrát v akci v Mnichově a zdržení bylo minimální.

KT8D5

--------------------

Příspěvek od KT8D5 » 17.8.2006 9:45

Kdy bude jezdit 9090 do provozu s cestujícímy ? Nebo už jezdí ?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 17.8.2006 9:19

Máš se o logice DP Praha ještě co učit

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.8.2006 3:43

Cely problem tkvi v tom ze DP si zcela malicherne nechava do vozu cpat komplet novou vyzbroj (TV Progress) z jeste malichrenejsich duvodu...namisto aby pouzil osvedcene reseni Brno/Ostrava/Praha tedy odpaleni starych odpornikovych skrini autogenem a nahrazeni otevrenymi skrinemi pri uachovani stavajici vyzbroje a predevsim upravil topeni coz je jedna z nejdulezitejsich uprav dal se cestou zprogeresseni coz jak se ukazuje nebyl nejlepsi napad...aneb starou tramvaj novym kouskum nenaucis...stokrat se psaly romany o tom ze pri stalem brzdeni se nadmerne zahrivaji odporniky a tim i salon pro cestujici ale popravde jen s upravou topeni bez odpaleni puvodnich odpornikovek jezdi vsechny kosicke KT8N a brnenske 1737/8...a problem neni...takze staci upravit topeni (pripadne i odpornikovky na otevrene) tot vse namisto megalomanske reko navic s rucni plosinou :lol: :lol: :lol:

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 15.8.2006 17:39

Radek píše:No jestli se podaří zprovoznit "osmdesátky", tak asi ano...
A to nejezdí ani jedna 908x?, v čem spočívá problém?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 15.8.2006 16:21

Tom píše:Do Prahy přijel další reko vůz.
Ano, vítej doma, 9090

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 15.8.2006 12:41

No jestli se podaří zprovoznit "osmdesátky", tak asi ano...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.8.2006 12:29

Tom píše:Do Prahy přijel další reko vůz.
Takže bychom se od září mohli dočkat těch slibovaných garantovaných pořadí na d-3?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 15.8.2006 11:51

Do Prahy přijel další reko vůz.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 07.8.2006 21:29

pawel píše:pěkná fotka! co s nima děláme, to nevím, já s tím nejezdím, snad 2x jsem měl tu čest. a navíc trasování 3 a 24, tedy SV-centrum-J/JV, je ten poslední směr, co kdy využiju..
U mě to je jiná, možná bych mohl psát o cestování s kačenami naučné knížky. Asi rok a půl jsem jezdil s NP kačenou na d-7 denodenně do školy a často i zpátky, tak znám hlavně "starší" kousky téměř dokonale. Ze školního cestování jsem si odnesl ke kačenám tak říkajíc osobní slabost. Ale zůstane to jen mezi námi, moje mladá se o tom nesmí dozvědět, že koukám i po jiných :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 06.8.2006 23:39

pěkná fotka! co s nima děláme, to nevím, já s tím nejezdím, snad 2x jsem měl tu čest. a navíc trasování 3 a 24, tedy SV-centrum-J/JV, je ten poslední směr, co kdy využiju..

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 06.8.2006 21:58

Ech, zapomněl jsem se přihlásit.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 06.8.2006 21:56

DavidD píše:Jak to vypadá s reko KT, jsou všechny v provozu? V poslední době jsem je moc nepotkal. A ještě jednu otázku mam, můžou reko KT na Barrandov?
Co těm kačenám v městě stověžatém proboha děláte ? V Brně ani v Ostravě jezdí bez větších problémů. Třeba u nás v Ostravě je 10 NP kačen, z toho je pravidelně vypravováno 7-8 vozů, 1 vůz je jako záloha ve vozovně a 1512 se opravuje v Martinově po srážce s kamionem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět