KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No tak s tim docela silně nesouhlasim, TV Progress si myslim, že je značně podařená výzbroj. Nemyslim si, že DP do KT malicherně necháva cpát novou výzbroj. TV3 je sice spolehlivá, ale již technicky zastaralá (že by 80-tá léta). TV Progress je dost spolehlivá, mnohem více modernější, má asi o 20% nižší spotřebu a ještě umí rekuperaci. To byli asi důvody proč DP zvolil TV Progress a ne TV3 a zároveň vyřešil tím ty veškeré problémy s topením atd.A ještě takovou jednu poznámku, ještě jsem tu ani nikde jinde neslyšel, že by nějaký reko KT bylo kůli výzbroji odstaveno. Vždy co jsem slyšel tak to bylo kuli podvozkům či tomu vrzání v kloubech či něčemu podobnýmu.izzy píše:Cely problem tkvi v tom ze DP si zcela malicherne nechava do vozu cpat komplet novou vyzbroj (TV Progress) .....
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Cely problem tkvi v tom ze DP si zcela malicherne nechava do vozu cpat komplet novou vyzbroj (TV Progress) z jeste malichrenejsich duvodu...namisto aby pouzil osvedcene reseni Brno/Ostrava/Praha tedy odpaleni starych odpornikovych skrini autogenem a nahrazeni otevrenymi skrinemi pri uachovani stavajici vyzbroje a predevsim upravil topeni coz je jedna z nejdulezitejsich uprav dal se cestou zprogeresseni coz jak se ukazuje nebyl nejlepsi napad...aneb starou tramvaj novym kouskum nenaucis...stokrat se psaly romany o tom ze pri stalem brzdeni se nadmerne zahrivaji odporniky a tim i salon pro cestujici ale popravde jen s upravou topeni bez odpaleni puvodnich odpornikovek jezdi vsechny kosicke KT8N a brnenske 1737/8...a problem neni...takze staci upravit topeni (pripadne i odpornikovky na otevrene) tot vse namisto megalomanske reko navic s rucni plosinou
U mě to je jiná, možná bych mohl psát o cestování s kačenami naučné knížky. Asi rok a půl jsem jezdil s NP kačenou na d-7 denodenně do školy a často i zpátky, tak znám hlavně "starší" kousky téměř dokonale. Ze školního cestování jsem si odnesl ke kačenám tak říkajíc osobní slabost. Ale zůstane to jen mezi námi, moje mladá se o tom nesmí dozvědět, že koukám i po jinýchpawel píše:pěkná fotka! co s nima děláme, to nevím, já s tím nejezdím, snad 2x jsem měl tu čest. a navíc trasování 3 a 24, tedy SV-centrum-J/JV, je ten poslední směr, co kdy využiju..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Co těm kačenám v městě stověžatém proboha děláte ? V Brně ani v Ostravě jezdí bez větších problémů. Třeba u nás v Ostravě je 10 NP kačen, z toho je pravidelně vypravováno 7-8 vozů, 1 vůz je jako záloha ve vozovně a 1512 se opravuje v Martinově po srážce s kamionem.DavidD píše:Jak to vypadá s reko KT, jsou všechny v provozu? V poslední době jsem je moc nepotkal. A ještě jednu otázku mam, můžou reko KT na Barrandov?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.