Ale jedeou všechny úsek Jindřišssá - Lazarská, tudíž 3, 10 a 24 by byly asi nejvhodnější.Mapl píše:Já bych dávál NP pořadí na linky, které zabírají co největší území.
Což linky 3, 9 nebo 24 bezpochyby jsou.
Hodně lidí nadává na provozování wany na lince 2 a já se mezi ně taky řadím! Avšak Petřiny a okolí by na tom byly bez dvojky bídně. Takhle je alespoň doveze na metro.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Tudíž pouze neschopnost udělat grafikon tak, aby se tam 4 za jedno kolo nepotkaly kačeny??? To je trochu chudej argument... Kačeny tam byly odkloněny ixkrát už, a nikdy nebyl žádnej dramatičtější problém, kromě toho pozdě jezdíte skoro furt... Takže by se to tam i ztratilo. Skutečně tohle neni argument, jen trapná výmluva...radek31 píše:panebože ty jsi fakt mimo
to je potkávačka KT/T a ne KT/KT!!!
ta 10 se tam s jinou tramvají potká v podstatě pokaždé, vznikalo by tam zpoždění nejen pro tramvaje, ale také pro BUS - protože tam jsou často zaparkovaná auta velmi blízko u kolejí a BUS se tam kolem tramvaje neprotáhne
Letenský tunel sem netahej, tam je super rozhled, spousta času na vyhnutí - to se s Florou nedá srovnat
a prosím neposílej tam 14T, protože linka 10 je celá po TT v neskutečně špatném stavu, nemluvě o tom, že kapacita 14T by nevyhovovala
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
panebože ty jsi fakt mimoDJ LA DÉFENSE píše:Jééééé, ale jednou už tam byly a byl by to problém nacpat na to 4 nízkopodlažní tramvaje??? Tak aby se nemusely potkat na Floře?? Na 8 taky jezdily kačeny i kdžy jely okolo Letenského tunelu, tenhle argument, jak to slušně říct, stojí za hov...o
to je potkávačka KT/T a ne KT/KT!!!
ta 10 se tam s jinou tramvají potká v podstatě pokaždé, vznikalo by tam zpoždění nejen pro tramvaje, ale také pro BUS - protože tam jsou často zaparkovaná auta velmi blízko u kolejí a BUS se tam kolem tramvaje neprotáhne
Letenský tunel sem netahej, tam je super rozhled, spousta času na vyhnutí - to se s Florou nedá srovnat
a prosím neposílej tam 14T, protože linka 10 je celá po TT v neskutečně špatném stavu, nemluvě o tom, že kapacita 14T by nevyhovovala
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Ale jinak to nejde... a nemá cenu. Já bych to taky viděl míň linek, ale vybírat linky, co se nejméně překrývají a vhodnější interval.Absolut píše:Díky za podnětné názory. Svého času jsem byl zde na fóru nebo na Káčku (už nevím) kamenován za názory, jak by bylo vhodné dávat NP vozy na méně linek, ale zato na každý druhý spoj (ve špičce tedy interval NP = 16minut.
Zajímavé.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Samozřejmě, ale dvacet minut se furt dá, než čekat hodinu, i když máš pravdu asi by se mi nechtělo. Interval 24 minut. Bych navrhoval.Radek píše:V situaci, kdy DP omezil z finančních důvodů i nasazeni np busů na pravidelné linky? Kromě toho jednou za půl hodiny stejně problém příliš neřeší, málokdo bude mít chuť čekat třeba 20 minut na zastávce.
A máš pravdu, je to i v tom přístupu k zákazníkovi, místo zkusit rozšířit nabídku, DP jen omezuje...
Další věcí, ale to už sem nepatří, proč dopravní podnik nemá například taxi službu, je to doprava po městě, navíc Praze by to mohlo zvednout reputaci, po zkušensotech s okrádajícími taxikáři a z tohoto zisku, kdyby byl třeba kilometr levnější o deset korun než u konkurence by se daly krýt ztráty například v jiných odvětvích... Třeba tyto nízkopodalžní spoje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Ale to se ta výhoda ztrácí...Mapl píše:Ale alespoň, že je garantovaná v jízdních řádech.
To je taky oproti minulým časům zlepšení.
Příklad, jsi na vozíku, v 11 máš být u lékaře, v 10 hodin ti jede tebou jedno garantované pořadí linky 25 z Hradčanské na Bulovku, to ti ujede, protože se zasekneš ve výtahu (například, náhoda je ***** a stát se může cokoli) přijdeš na zastávku a vidíš, jak tramvaj mizí... No a než se tebou jeden spoj vrátí na Hradčanskou, tak je zhruba 12:15 a to už nestíháš lékaře... Co ti zbyde pojedeš autem, ať už svým, nebo taxikem nebo se známým, ale určitě nebudeš cestovat MHD.
Prostě jedno pořadí je skutečně mizerné číslo, pokud nebude na lince dejme tomu každá 4 tramvaj nízkopodalžní, tak to skutečně nemá význam takovéto cestování.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
V situaci, kdy DP omezil z finančních důvodů i nasazeni np busů na pravidelné linky? Kromě toho jednou za půl hodiny stejně problém příliš neřeší, málokdo bude mít chuť čekat třeba 20 minut na zastávce.DJ LA DÉFENSE píše:proč například dp nezavede na těch nejpostiženějších místech třeba dopoledne, kdy se nejčastěji jezdí k lékařům například nízkopodlažní spoj linky příklad 24 v úseku Kubánské náměstí - Karlovo náměstí, myslím pochopitelně spoj vedený autobusem, když už máme bídu s tramvajemi. Jednou za půl hodiny.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
jedna je nic, to je jako kdyby tam nejezdila žádná...Mapl píše:Jojo. Nusle na tom dobře moc nejsou, avšak není to jediná část Prahy.
Zastávám názor, že spíše než nízkopodlažní busy by se měly kupovat nízkopodlažní tramvaje.
Kdyby do každé části Prahy obsluhované tramvajemi, což je dlouhodobý záměr DP, jezdila alespoň jedna garantovaná NP tramvaj, tak je to moc dobře.
Avšak horlivé nákupy Citybusů a Citelisů v minulých letech byly dost zbytečné. Kdyby se jich koupila polovina, tak by to úplně stačilo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Jééééé, ale jednou už tam byly a byl by to problém nacpat na to 4 nízkopodlažní tramvaje??? Tak aby se nemusely potkat na Floře?? Na 8 taky jezdily kačeny i kdžy jely okolo Letenského tunelu, tenhle argument, jak to slušně říct, stojí za hov...oradek31 píše:proč se KT nedávají na l. 10? to je snad jasné - to bys mohl vědět i ty DDT
napovím - potkávačky na hnusné a velmi frekventované křižovatce
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Hm... A kolik bude imobilních po cestě u štěpánské, v horní části Vinohrad,... Je to všude něco, je blbý, že těch tramvají máme tak šíleně málo...Jabberwocky píše:Nevím jak na jiných úsecích, ale na 24 je místo, kde to bez np tramvaje prostě nejde - Nusle. Vím to, protože tam bydlí má imobilní příbuzná a fakt jí tam vůbec nic np nejezdí, ani autobus. Takže ta bude za np kachnu vděčná, jelikož si bude moci konečně sama dojet na Karlák a odtamtud np busem do nemocnice. Nebo prostě jen tak do centra, třeba do kina...
proč například dp nezavede na těch nejpostiženějších místech třeba dopoledne, kdy se nejčastěji jezdí k lékařům například nízkopodlažní spoj linky příklad 24 v úseku Kubánské náměstí - Karlovo náměstí, myslím pochopitelně spoj vedený autobusem, když už máme bídu s tramvajemi. Jednou za půl hodiny.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Jojo. Nusle na tom dobře moc nejsou, avšak není to jediná část Prahy.Jabberwocky píše:Nevím jak na jiných úsecích, ale na 24 je místo, kde to bez np tramvaje prostě nejde - Nusle. Vím to, protože tam bydlí má imobilní příbuzná a fakt jí tam vůbec nic np nejezdí, ani autobus. Takže ta bude za np kachnu vděčná, jelikož si bude moci konečně sama dojet na Karlák a odtamtud np busem do nemocnice. Nebo prostě jen tak do centra, třeba do kina...
Zastávám názor, že spíše než nízkopodlažní busy by se měly kupovat nízkopodlažní tramvaje.
Kdyby do každé části Prahy obsluhované tramvajemi, což je dlouhodobý záměr DP, jezdila alespoň jedna garantovaná NP tramvaj, tak je to moc dobře.
Avšak horlivé nákupy Citybusů a Citelisů v minulých letech byly dost zbytečné. Kdyby se jich koupila polovina, tak by to úplně stačilo.