KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca » 09.3.2007 18:22

Nevím jestli už to tady někdo náhodou nepsal, ale myslím, že ne.
Dneska jsem viděl 9072 na 17/3 a všimnul jsem si, že má také zakryty střední podvozky, jako je tomu u 9085.

Foto bohužel nemám jelikož jsem neměl s sebou foťák.
Jsem to ale špatný šotouš :lol:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.3.2007 12:11

Mapl píše:Chudáci lidi v tramvaji, když se jim tam rveš s taškou o rozměrech dva krát dva metry. :lol: :lol:
Prostě se s tím občasným zpožděním nedá nic dělat. A aby sis ve všední den v tramvaji sednul, tak jestli ti jde o to, tak na to rovnou zapomeň ikdyž pojedou tramvaje dle jízdního řádu. :wink:
Vidíš a ve vlaku ti to vadí... :lol: :lol: metr a půll na metr... Já jezdim nejčastěji autem, ale ty středy mi spíš do auta nevycházely, tak jsem jel sockou. No furt chcete podporovat tenhle druh dopravy, tak jsem ji využíval. :D A tohle není občasné zpoždění, ale na denním (středečním) pořádku

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 07.3.2007 12:07

DJ LA DÉFENSE píše:Taky, že jo... Já se táhnu na trénink s vobrovskou taškou hokejkama v ruce a pak mi přijede narvaná desítka, potěšilo by tě to?? Mě to teda sere a je mi jedno jestli za to může neschopnej švec a nebo, že byla někde bouračka... A tady ten příklad?? Z Vinohradské vodárny jsem po páté hodině zažil tedy velice vzácně, že by jely ty tramvaje na čas, jak řikám většinou jedou sjetý k sobě a k mé nelibosti ještě tak, že desítka jede první natřískaná. :(

Chudáci lidi v tramvaji, když se jim tam rveš s taškou o rozměrech dva krát dva metry. :lol: :lol:
Prostě se s tím občasným zpožděním nedá nic dělat. A aby sis ve všední den v tramvaji sednul, tak jestli ti jde o to, tak na to rovnou zapomeň ikdyž pojedou tramvaje dle jízdního řádu. :wink:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.3.2007 12:04

Mapl píše:Hele DJ! Ty teda perlíš. Ono se občas pozdě jezdí, ale řidiči za to prostě nemůžou, kolikrát pak dohánějí zpoždění!! :? :wink:
Přijde mi, že mluvíš jak "starší dáma", která když tramvaj nejede jak má hned nadává a stěžuje si na ostrůvku ostatním lidem!!!! :roll:
Taky, že jo... Já se táhnu na trénink s vobrovskou taškou hokejkama v ruce a pak mi přijede narvaná desítka, potěšilo by tě to?? Mě to teda sere a je mi jedno jestli za to může neschopnej švec a nebo, že byla někde bouračka... A tady ten příklad?? Z Vinohradské vodárny jsem po páté hodině zažil tedy velice vzácně, že by jely ty tramvaje na čas, jak řikám většinou jedou sjetý k sobě a k mé nelibosti ještě tak, že desítka jede první natřískaná. :(

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 07.3.2007 11:54

Hele DJ! Ty teda perlíš. Ono se občas pozdě jezdí, ale řidiči za to prostě nemůžou, kolikrát pak dohánějí zpoždění!! :? :wink:
Přijde mi, že mluvíš jak "starší dáma", která když tramvaj nejede jak má hned nadává a stěžuje si na ostrůvku ostatním lidem!!!! :roll:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.3.2007 11:51

Absolut píše:Čti pořádně, kostky na silnici tam nejsou.
Představu uspořádání Slezské mám taky.
Sorry blbě jsem si to vysvětlil... :oops: Už to vidim...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.3.2007 11:50

radek31 píše:ad "jezdíte pozdě" - to jako na l. 10?
možná chvilku ráno, když je mrtvá Zenklova a Lidická, ale většinu dne se 10 jezdí načas (s rezervou)
16 to samé (kromě rána kvůli vypnuté dynamice palačáku)
Co to kecáš... Když odpoledne občas jedu na trénink z Vinohradský vodárny tak 10 a 16 směrem Želivksého jezdí pravidelně spolu v rozmezí zhruba 30 vteřin a to mají jet asi 3 minuty po sobě... Tak jako jakýpak copak. Buď jedno z toho jede dřív a nebo druhá pozdě, ale nejčastěji úplně mimo jízdní řád. To jest, že ani jedna nejede na svůj čas, ale nejedou spolu zároveň ani na čas desítky a ani šestnáctky, to se mi zdá, že nastává nejčastěji... A nevymlouvej mi to jezdil jsem takhle celej podzim na středeční tréninky...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 07.3.2007 11:49

Čti pořádně, kostky na silnici tam nejsou.
Představu uspořádání Slezské mám taky.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.3.2007 11:46

Absolut píše:Desítka a příšerný stav kolejí ... Radku31, jak se nad tím zamýšlím, tak je to vlastně skoro fakt, desítka je vymeták nejhorších BKV :-) Plzeňská, Palackého most, Korunní, Zenklova.... ještě do sbírky chybí Libeňský most :-)

Korunní bych si uměl představit jako krásnou jednosměrku, auta pouze z.c., na jižní straně šikmé parkování, osa celé trati posunutá o cca 1,0 m směrem severně, zastávky d.c. hned u obrubníku, zastávky z.c. velké ostrůvky, protože by se v jejich místě přerušila ta šikmá stání a auta by objížděla esíčkem ostrůvek šířky 3,5m (na kterém by byly kromě zastávky také malé stromky v mřížích, jako na pěší zóně Anděl). Na zastávkách "historizující" zábradlí a v něm ty malé nízké lampičky, jako jsou na starém městě, k tomu barevně a tvarově upravený přístřešek Decaux... trať v klasice zakrytá velkou dlažbou, v místě pžechodů pro chodce změna krytu na malou žulovou dlažbu, vozovka (ten jeden pruh nahoru) nechaná živice, zastávky a chodníky šedobílá mozaika... Jízdní pruh IAD oddělený bobíkama v celé déle ulice, pouze lokální přerušení v místě vjezdů apod... jsem snílek...

Utopie :(
Kostky na silnici neeeee!! Ale takhle by to klidně mohlo být, to je celekm dobrá myšlenka, když máme ke Korunní alternativu v podobě Slezké, ale ještě by se muselo upravit Parkování ve Slezské, protože kolikrát to tam je tak zhruba deset čísel na každou stranu od zrcátka... :(

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 07.3.2007 11:45

ad "jezdíte pozdě" - to jako na l. 10?
možná chvilku ráno, když je mrtvá Zenklova a Lidická, ale většinu dne se 10 jezdí načas (s rezervou)
16 to samé (kromě rána kvůli vypnuté dynamice palačáku)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 07.3.2007 11:44

radek31 píše:ty už jsi fakt *****, čteš vůbec co ti píšu? je tam potkávačka KT/T a ne KT/KT!!! takže KT s čímkoliv

a 10 se tam s 10 nebo 16 potkává téměř vždy
Nějak ti ujíždí nervy... Klíd, ať ot s tebou nelupne... A já ti píšu, že když tam byly odkloněny 24 v kačenách, 3 v kačenách, tak to nikomu nevadilo?? Tak roztáhnout jízdní dobu, aby se to zpoždění dalo minimalizovat, ale skutečně tvrdit, že 4 pořadí jsou problém je k smíchu, když už se tam jezdilo... :roll:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 07.3.2007 11:43

Desítka a příšerný stav kolejí ... Radku31, jak se nad tím zamýšlím, tak je to vlastně skoro fakt, desítka je vymeták nejhorších BKV :-) Plzeňská, Palackého most, Korunní, Zenklova.... ještě do sbírky chybí Libeňský most :-)

Korunní bych si uměl představit jako krásnou jednosměrku, auta pouze z.c., na jižní straně šikmé parkování, osa celé trati posunutá o cca 1,0 m směrem severně, zastávky d.c. hned u obrubníku, zastávky z.c. velké ostrůvky, protože by se v jejich místě přerušila ta šikmá stání a auta by objížděla esíčkem ostrůvek šířky 3,5m (na kterém by byly kromě zastávky také malé stromky v mřížích, jako na pěší zóně Anděl). Na zastávkách "historizující" zábradlí a v něm ty malé nízké lampičky, jako jsou na starém městě, k tomu barevně a tvarově upravený přístřešek Decaux... trať v klasice zakrytá velkou dlažbou, v místě pžechodů pro chodce změna krytu na malou žulovou dlažbu, vozovka (ten jeden pruh nahoru) nechaná živice, zastávky a chodníky šedobílá mozaika... Jízdní pruh IAD oddělený bobíkama v celé déle ulice, pouze lokální přerušení v místě vjezdů apod... jsem snílek...

Utopie :(

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 07.3.2007 11:39

DJ LA DÉFENSE píše:Tudíž pouze neschopnost udělat grafikon tak, aby se tam 4 za jedno kolo nepotkaly kačeny???
ty už jsi fakt *****, čteš vůbec co ti píšu? je tam potkávačka KT/T a ne KT/KT!!! takže KT s čímkoliv

a 10 se tam s 10 nebo 16 potkává téměř vždy

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 07.3.2007 11:33

DJ LA DÉFENSE píše:Ale jedeou všechny úsek Jindřišssá - Lazarská, tudíž 3, 10 a 24 by byly asi nejvhodnější.

Ale ta desítka..... V celé trase příšerný stav kolejí a další argument yjiž na fóru zmíněné.
Já bych navrhoval 3, 22 a 24. Sice TT na 22 taky není v bůhvíjak skvělém stavu, ale to by pak nemohly vyjet nikam. Ale nezlob se - desítka je blbost. :oops:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 07.3.2007 11:32

DJ LA DÉFENSE píše:Tudíž pouze neschopnost udělat grafikon tak, aby se tam 4 za jedno kolo nepotkaly kačeny??? To je trochu chudej argument... Kačeny tam byly odkloněny ixkrát už, a nikdy nebyl žádnej dramatičtější problém, kromě toho pozdě jezdíte skoro furt... Takže by se to tam i ztratilo. Skutečně tohle neni argument, jen trapná výmluva...
DJ!! A ty si myslíš, že za to mohou řidiči tramvají? Tak to ale není! :idea: Z:idea:
Většinou za to může stav TT, neohleduplnost automobilů k VHD a hlavně kolony a nízká preference. :evil:
Řidiči za to mohou, ale POUZE v malé části případů... Z tvých úst to vyznělo, jako kdyby bylioni jedinými viníky. :wink:

Odpovědět