KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Vidíš a ve vlaku ti to vadí... metr a půll na metr... Já jezdim nejčastěji autem, ale ty středy mi spíš do auta nevycházely, tak jsem jel sockou. No furt chcete podporovat tenhle druh dopravy, tak jsem ji využíval. A tohle není občasné zpoždění, ale na denním (středečním) pořádkuMapl píše:Chudáci lidi v tramvaji, když se jim tam rveš s taškou o rozměrech dva krát dva metry.
Prostě se s tím občasným zpožděním nedá nic dělat. A aby sis ve všední den v tramvaji sednul, tak jestli ti jde o to, tak na to rovnou zapomeň ikdyž pojedou tramvaje dle jízdního řádu.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
DJ LA DÉFENSE píše:Taky, že jo... Já se táhnu na trénink s vobrovskou taškou hokejkama v ruce a pak mi přijede narvaná desítka, potěšilo by tě to?? Mě to teda sere a je mi jedno jestli za to může neschopnej švec a nebo, že byla někde bouračka... A tady ten příklad?? Z Vinohradské vodárny jsem po páté hodině zažil tedy velice vzácně, že by jely ty tramvaje na čas, jak řikám většinou jedou sjetý k sobě a k mé nelibosti ještě tak, že desítka jede první natřískaná.
Chudáci lidi v tramvaji, když se jim tam rveš s taškou o rozměrech dva krát dva metry.
Prostě se s tím občasným zpožděním nedá nic dělat. A aby sis ve všední den v tramvaji sednul, tak jestli ti jde o to, tak na to rovnou zapomeň ikdyž pojedou tramvaje dle jízdního řádu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Taky, že jo... Já se táhnu na trénink s vobrovskou taškou hokejkama v ruce a pak mi přijede narvaná desítka, potěšilo by tě to?? Mě to teda sere a je mi jedno jestli za to může neschopnej švec a nebo, že byla někde bouračka... A tady ten příklad?? Z Vinohradské vodárny jsem po páté hodině zažil tedy velice vzácně, že by jely ty tramvaje na čas, jak řikám většinou jedou sjetý k sobě a k mé nelibosti ještě tak, že desítka jede první natřískaná.Mapl píše:Hele DJ! Ty teda perlíš. Ono se občas pozdě jezdí, ale řidiči za to prostě nemůžou, kolikrát pak dohánějí zpoždění!!
Přijde mi, že mluvíš jak "starší dáma", která když tramvaj nejede jak má hned nadává a stěžuje si na ostrůvku ostatním lidem!!!!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Co to kecáš... Když odpoledne občas jedu na trénink z Vinohradský vodárny tak 10 a 16 směrem Želivksého jezdí pravidelně spolu v rozmezí zhruba 30 vteřin a to mají jet asi 3 minuty po sobě... Tak jako jakýpak copak. Buď jedno z toho jede dřív a nebo druhá pozdě, ale nejčastěji úplně mimo jízdní řád. To jest, že ani jedna nejede na svůj čas, ale nejedou spolu zároveň ani na čas desítky a ani šestnáctky, to se mi zdá, že nastává nejčastěji... A nevymlouvej mi to jezdil jsem takhle celej podzim na středeční tréninky...radek31 píše:ad "jezdíte pozdě" - to jako na l. 10?
možná chvilku ráno, když je mrtvá Zenklova a Lidická, ale většinu dne se 10 jezdí načas (s rezervou)
16 to samé (kromě rána kvůli vypnuté dynamice palačáku)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Kostky na silnici neeeee!! Ale takhle by to klidně mohlo být, to je celekm dobrá myšlenka, když máme ke Korunní alternativu v podobě Slezké, ale ještě by se muselo upravit Parkování ve Slezské, protože kolikrát to tam je tak zhruba deset čísel na každou stranu od zrcátka...Absolut píše:Desítka a příšerný stav kolejí ... Radku31, jak se nad tím zamýšlím, tak je to vlastně skoro fakt, desítka je vymeták nejhorších BKV Plzeňská, Palackého most, Korunní, Zenklova.... ještě do sbírky chybí Libeňský most
Korunní bych si uměl představit jako krásnou jednosměrku, auta pouze z.c., na jižní straně šikmé parkování, osa celé trati posunutá o cca 1,0 m směrem severně, zastávky d.c. hned u obrubníku, zastávky z.c. velké ostrůvky, protože by se v jejich místě přerušila ta šikmá stání a auta by objížděla esíčkem ostrůvek šířky 3,5m (na kterém by byly kromě zastávky také malé stromky v mřížích, jako na pěší zóně Anděl). Na zastávkách "historizující" zábradlí a v něm ty malé nízké lampičky, jako jsou na starém městě, k tomu barevně a tvarově upravený přístřešek Decaux... trať v klasice zakrytá velkou dlažbou, v místě pžechodů pro chodce změna krytu na malou žulovou dlažbu, vozovka (ten jeden pruh nahoru) nechaná živice, zastávky a chodníky šedobílá mozaika... Jízdní pruh IAD oddělený bobíkama v celé déle ulice, pouze lokální přerušení v místě vjezdů apod... jsem snílek...
Utopie
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Nějak ti ujíždí nervy... Klíd, ať ot s tebou nelupne... A já ti píšu, že když tam byly odkloněny 24 v kačenách, 3 v kačenách, tak to nikomu nevadilo?? Tak roztáhnout jízdní dobu, aby se to zpoždění dalo minimalizovat, ale skutečně tvrdit, že 4 pořadí jsou problém je k smíchu, když už se tam jezdilo...radek31 píše:ty už jsi fakt *****, čteš vůbec co ti píšu? je tam potkávačka KT/T a ne KT/KT!!! takže KT s čímkoliv
a 10 se tam s 10 nebo 16 potkává téměř vždy
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Desítka a příšerný stav kolejí ... Radku31, jak se nad tím zamýšlím, tak je to vlastně skoro fakt, desítka je vymeták nejhorších BKV Plzeňská, Palackého most, Korunní, Zenklova.... ještě do sbírky chybí Libeňský most
Korunní bych si uměl představit jako krásnou jednosměrku, auta pouze z.c., na jižní straně šikmé parkování, osa celé trati posunutá o cca 1,0 m směrem severně, zastávky d.c. hned u obrubníku, zastávky z.c. velké ostrůvky, protože by se v jejich místě přerušila ta šikmá stání a auta by objížděla esíčkem ostrůvek šířky 3,5m (na kterém by byly kromě zastávky také malé stromky v mřížích, jako na pěší zóně Anděl). Na zastávkách "historizující" zábradlí a v něm ty malé nízké lampičky, jako jsou na starém městě, k tomu barevně a tvarově upravený přístřešek Decaux... trať v klasice zakrytá velkou dlažbou, v místě pžechodů pro chodce změna krytu na malou žulovou dlažbu, vozovka (ten jeden pruh nahoru) nechaná živice, zastávky a chodníky šedobílá mozaika... Jízdní pruh IAD oddělený bobíkama v celé déle ulice, pouze lokální přerušení v místě vjezdů apod... jsem snílek...
Utopie
Korunní bych si uměl představit jako krásnou jednosměrku, auta pouze z.c., na jižní straně šikmé parkování, osa celé trati posunutá o cca 1,0 m směrem severně, zastávky d.c. hned u obrubníku, zastávky z.c. velké ostrůvky, protože by se v jejich místě přerušila ta šikmá stání a auta by objížděla esíčkem ostrůvek šířky 3,5m (na kterém by byly kromě zastávky také malé stromky v mřížích, jako na pěší zóně Anděl). Na zastávkách "historizující" zábradlí a v něm ty malé nízké lampičky, jako jsou na starém městě, k tomu barevně a tvarově upravený přístřešek Decaux... trať v klasice zakrytá velkou dlažbou, v místě pžechodů pro chodce změna krytu na malou žulovou dlažbu, vozovka (ten jeden pruh nahoru) nechaná živice, zastávky a chodníky šedobílá mozaika... Jízdní pruh IAD oddělený bobíkama v celé déle ulice, pouze lokální přerušení v místě vjezdů apod... jsem snílek...
Utopie
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
DJ LA DÉFENSE píše:Ale jedeou všechny úsek Jindřišssá - Lazarská, tudíž 3, 10 a 24 by byly asi nejvhodnější.
Ale ta desítka..... V celé trase příšerný stav kolejí a další argument yjiž na fóru zmíněné.
Já bych navrhoval 3, 22 a 24. Sice TT na 22 taky není v bůhvíjak skvělém stavu, ale to by pak nemohly vyjet nikam. Ale nezlob se - desítka je blbost.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
DJ!! A ty si myslíš, že za to mohou řidiči tramvají? Tak to ale není!DJ LA DÉFENSE píše:Tudíž pouze neschopnost udělat grafikon tak, aby se tam 4 za jedno kolo nepotkaly kačeny??? To je trochu chudej argument... Kačeny tam byly odkloněny ixkrát už, a nikdy nebyl žádnej dramatičtější problém, kromě toho pozdě jezdíte skoro furt... Takže by se to tam i ztratilo. Skutečně tohle neni argument, jen trapná výmluva...
Většinou za to může stav TT, neohleduplnost automobilů k VHD a hlavně kolony a nízká preference.
Řidiči za to mohou, ale POUZE v malé části případů... Z tvých úst to vyznělo, jako kdyby bylioni jedinými viníky.