KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 11.1.2020 9:56

Já bych to hlavně viděl jako kachnu, neboť v citaci tiskové mluvčí je, že chtějí mít další úvrať. Z toho mi vychází větší potřeba obousměrných vozů a navíc je objednávka na 5 kusů, za to nic nevyřadí. Takže žádné další KT pro Prahu z toho asi jen tak nebude.

Ale můžeme je třeba vyměnit za pár let za T6 :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Jirka » 11.1.2020 8:05

A 1729-1735 na 23! Vždyť jsou to originály z ČKD :lol:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 11.1.2020 2:07

P_V píše:
11.1.2020 0:48
Brno hodlá vyřadit své KT8.
[url]... takže stačí jen vyměnit informační systém a jedem :D...
Taky mají jinou polaritu, nezapomínat :!: (-X :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 11.1.2020 0:48

Brno hodlá vyřadit své KT8.
https://zdopravy.cz/nejvetsi-tuzemska-t ... del-40052/
Co myslíte, odkoupí je DPP? Už jsou NP, a "pražský" nátěr mají taky, takže stačí jen vyměnit informační systém a jedem :D . Mohlo by to být výhodnější, než přestavba dožilých vozů z různých koutů světa.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 27.11.2019 1:22

9089 dnes... :prase
Obrázek

Jsou to aspoň ty původní z r. 2012?

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 10.10.2019 12:17

Mělo by to být snad dokonce míň než 20 mil. Kč za vůz. Ve starších ročenkách se píše, kolik peněz vynaložili na rekonstrukce tramvají a v letech 2014, 2015 a 2016 to bylo 21 mil., 21 mil. a 10 mil. Kč, přičemž v těchto letech z dílen vylezly jen tři kačeny. Celkově pak od roku 2000 do 2016 vynaložil DPP podle ročenek 3195 mil. Kč na rekonstrukce tramvají, přičemž vzniklo 383 T3 a 48 kačen. eR.Péčka byly za necelých pět milionů, takže na kačeny vychází nějaká miliarda neboli asi 20 mil. Kč za vůz. Jinak dle dostupné literatury nový článek ML8LF prý stojí 7,26 mil Kč a celá rekonstrukce kačeny vyjde dokonce jen na zhruba 8,5 mil Kč odkaz.
9082 byla první kachna, "prototyp", takže proto ta vyšší cena..

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.10.2019 9:05

Na kolik vlastně reko jedné nízkokachny vyjde? Kdysi v souvislosti s 9082 jsem se dočetl částku 25 mil. To by mohlo být i nyní?

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od JaHu » 08.9.2019 19:15

P_V píše:
07.9.2019 11:51
Tramvaj 216, která právě dorazila, byla poslední? Někde jsem četl že jich v Miskolci prodají 15.
15 kusů už do Prahy bylo dodáno, 7 ks v r. 2016, 8 ks letos - viz:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... ntyp=KT8D5

Podle stejného zdroje zbývají v Miskolci poslední 3 ks:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... ntyp=KT8D5

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 07.9.2019 11:51

Tramvaj 216, která právě dorazila, byla poslední? Někde jsem četl že jich v Miskolci prodají 15.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 31.5.2019 6:29

9001 píše: fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...
A třetí může být prodloužení na Barrandově...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 30.5.2019 23:32

fricoolinek2: Byl bych naprosto v klidu :D Jakékoli rozšíření tramvajové sítě je spíš utopie než realita a zůstane to jako vždy u řečí...

Jinak 40 let starý "křáp" je lepší než 60 let starý recyklovaný křáp :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.5.2019 23:25

9001 píše:
fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác...
No, to bude krásný progres na 18-tce. Od linky, kde jezdily prakticky jen 15T budou za 5 (nebo kolik) let v té době 40 let staré krabice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 30.5.2019 22:05

MKzB: Což je docela smutný ne? Plzen si pořídí nové vozy a 30 let staré vozy půjdou do Prahy? :roll:

fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 30.5.2019 19:47

fricoolinek2 píše:https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...
Proč se asi rekonstruují tak pomalu, jak se dělají ? Právě proto, že by se jinak něco muselo zastavit místo toho.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.5.2019 19:00

MKzB píše:Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
Probůh, tak na to snad těch současných 52 (nebo kolik) kachen musí stačit. I kdyby byla na Kaliforňanu třeba devítka...

Nehledě na to, že obousměrnost snižuje kapacitu (čtyři dveřní prostory v krajních VP článcích + koncové stanoviště řidiče).

Odpovědět