KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
No u tramvají by mohli (už jsem na zastávkách několikrát slyšel diskuzi kaštanů), to jsou rádi, že něco jede a tak mají čas a chuť kouknout se, co, kdežto u výluky jsou naštvaní, že nic nejede a tudíž jsou na každého okolo jedovatí a nekoukají kolem sebe. Ale pravdou je, že DP Praha by také mohl odstartovat nějakou větší reklamní kampaň ohledně rozlišení nízkopodlažních vozů. Hromady lidí, zvláště těch starších, kterých se to týka téměř nejvíce, moc dobře informovány nejsou.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Naše veřejnost si mnohdy nevšímá podstatnějších věcí... Třeba toho, že tramvajová trať je obsypána dělníky či jejich stroji a bylo by tedy vhodné pídit se po informacích či náhradní dopravě. Odpozorováno během výluk na Karláku a NárodceJakub píše:Ale po několika jízdách by si i veřejnost mohla všimnout toho, že není vepředu vidět černo (ochrana a část podvozku), ale plech laděný do barvy vozu.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Ale po několika jízdách by si i veřejnost mohla všimnout toho, že není vepředu vidět černo (ochrana a část podvozku), ale plech laděný do barvy vozu.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
No, byl bych opatrnější... Myslím, že nešotoušská cestující veřejnost moc plenty neřeší, to už je podle mě lepším rozpoznávacím znakem piktogram vozíčkáře, který by měl být u každé NP tramvaje povinně vepředu nalepený.Jakub píše:Zásadním rozdílem mezi KT8 a KT8N jsou přední plenty u KT8N. Mimochodem, pokud jsi si toho všiml, všechny pražské nízkopodlažní tramvaje mají vpředu plenty (jak KT8N, tak 14T, wany, jediná RT6 je tam nemá, jenže to už je minulost). A to je myslím dost dobře zapamatovelný znak nízkopodlažních tramvají v Praze pro všechny cestující.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
U 14T není problém protože ta je jen nízká. U wany taky není problém ,protože má jinou barvu. Já neříkám ,že jí nepoznám ,ale jsou ještě starší lidi než jsem já a nejen oni ,ale i lidi co sem přijedou na výlet .mají někdy problémy. Ono až budeš třeba jen v mém věku tak budeš mluvit jinak.Jakub píše:Zásadním rozdílem mezi KT8 a KT8N jsou přední plenty u KT8N. Mimochodem, pokud jsi si toho všiml, všechny pražské nízkopodlažní tramvaje mají vpředu plenty (jak KT8N, tak 14T, wany, jediná RT6 je tam nemá, jenže to už je minulost). A to je myslím dost dobře zapamatovelný znak nízkopodlažních tramvají v Praze pro všechny cestující.cwapa píše: No dobře ,ale teď se podívej na novou 9074 a ten tvůj obrázek 9001 . Těch rozdílů tam na první pohled moc není.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Zásadním rozdílem mezi KT8 a KT8N jsou přední plenty u KT8N. Mimochodem, pokud jsi si toho všiml, všechny pražské nízkopodlažní tramvaje mají vpředu plenty (jak KT8N, tak 14T, wany, jediná RT6 je tam nemá, jenže to už je minulost). A to je myslím dost dobře zapamatovelný znak nízkopodlažních tramvají v Praze pro všechny cestující.cwapa píše: No dobře ,ale teď se podívej na novou 9074 a ten tvůj obrázek 9001 . Těch rozdílů tam na první pohled moc není.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
9074 má plenty sundané. Vždycky když jezdí NP kačeny zkušebky mají je sundané. V provozu už je bude hrdě vozit.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
No dobře ,ale teď se podívej na novou 9074 a ten tvůj obrázek 9001 . Těch rozdílů tam na první pohled moc není.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
To se mi nějak nezdá, kde a na čem to bylo?Karel_IV píše:Možná jsem zaspal, ale 9074 již nemá čelní plenty... to je prvek uspoření ?
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Aha, já si dělám kempy jen na vlakyAbsolut píše:Varecka: No to si takhle najdeš nasvícenej flek a kempuješ tam.
Ale vemu teda stan
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Možná jsem zaspal, ale 9074 již nemá čelní plenty... to je prvek uspoření ?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
12, 20 ne-e splitka v LetenskeJosef píše:N to by mohli kacenky jezdit na 12,14,20 (to samozrejme nikdy nebude..)
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
N to by mohli kacenky jezdit na 12,14,20 (to samozrejme nikdy nebude..)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Varecka: No to si takhle najdeš nasvícenej flek a kempuješ tam.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
9074 jezdila celý čtvrtek na cvičných jízdách. A když už pro nízkopodlažní kačenky konečně přestal platit zákaz na Barrandov, tak proč se tam nepodívat, ne?