KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 23.3.2017 11:47

modroko píše:Když jsme u těch KTček, včera jsem si všiml že 9067 přišla o ten zkušební ptg, nevěděl by někdo proč? Jestli jen skončila doba zkušebního provozu, nebo zda se neosvědčil? Jinak z pohledu řidiče bych u nových kačen uvítal o něco silnější výzbroj a pak aspoň nějakou možnost omezovače( z kopce dolu něco jako malá brzda na 15T a pak držení rychlosti třeba při vrácení řadiče do 1.polohy apod. )
Ukončení zkušebního provozu.
Něco jako 15T - jen to ne. Ještě aby se pak chovaly tak klackovitě jako 15T...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 23.3.2017 11:33

Zkušební instalace ptg Sécheron je na 9054 a ta o ně dosud nepřišla.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od modroko » 23.3.2017 10:45

Když jsme u těch KTček, včera jsem si všiml že 9067 přišla o ten zkušební ptg, nevěděl by někdo proč? Jestli jen skončila doba zkušebního provozu, nebo zda se neosvědčil? Jinak z pohledu řidiče bych u nových kačen uvítal o něco silnější výzbroj a pak aspoň nějakou možnost omezovače( z kopce dolu něco jako malá brzda na 15T a pak držení rychlosti třeba při vrácení řadiče do 1.polohy apod. )

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 23.3.2017 9:08

fricoolinek2 píše:A budou mít 9102 a 9103 zelenou barvu? :)
To nelze, přenesla by se na ně i kletba poruchovosti. :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.3.2017 8:19

MM-Mikulovsky píše:tak barva bude snad stejná s již DPP provozovanými TRAM (jen je otázka jestli těmi typu KT či např. "faselift" 14T), ale slyšel jsem, že se tam "tlačily" nějaké rozdílné = modernější úpravy:
- snad se mělo uvažovat i instalaci automatického zavírání dveří - šlo by to s původním způsobem zavírání/typu dveří "skládací" či by s tím "dostaly" předsuvné dveře (jako 14T a 15T) #-o

Může někdo něco sdělit :?:
Věřím, že jiní pochopí můj dotaz lépe. :wink:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 23.3.2017 7:58

Všechno je tajný, nic se nesmí říkat, jako bys mi neznal :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.3.2017 7:44

tak barva bude snad stejná s již DPP provozovanými TRAM (jen je otázka jestli těmi typu KT či např. "faselift" 14T), ale slyšel jsem, že se tam "tlačily" nějaké rozdílné = modernější úpravy:
- snad se mělo uvažovat i instalaci automatického zavírání dveří - šlo by to s původním způsobem zavírání/typu dveří "skládací" či by s tím "dostaly" předsuvné dveře (jako 14T a 15T) #-o

Může někdo něco sdělit :?:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.3.2017 2:02

A budou mít 9102 a 9103 zelenou barvu? :)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 22.3.2017 22:10

P_V píše:Jak to vypadá s rekonstrukcemi KT8?
200,204 přišly počátkem roku 2016 a dle okénka do dílen se na nich začalo dělat. V létě přišly 214,215,217 a všech pět tramvají se přesunulo do kolonky "odstaveno". A teď přišla z Krnova komplet nová kastle na 9102. To znamená že jsou všechny zralé na šrot? (9102 by číselně vycházelo na 215)
No začalo dělat...
Mělo se začít dělat, ale přednost dostaly exterky, takže se zase hezky odstavily.
Komplet nová kastle nepřišla, je to ex Miškolc, novostavba bude jako vždy jen střední článek, takže na šrot nic zralé není.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 22.3.2017 21:00

Jak to vypadá s rekonstrukcemi KT8?
200,204 přišly počátkem roku 2016 a dle okénka do dílen se na nich začalo dělat. V létě přišly 214,215,217 a všech pět tramvají se přesunulo do kolonky "odstaveno". A teď přišla z Krnova komplet nová kastle na 9102. To znamená že jsou všechny zralé na šrot? (9102 by číselně vycházelo na 215)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 16.3.2017 6:24

T6 je oproti KT8 výrazně víc orubaná na regulátoru, takže tolik hřát nebude, její motor je v podstatě motor T3 s ventilátorem, zatímco KT mají od základu nepříliš podařený motůrky jak ze sekačky, no a ta váha samozřejmě hraje taky svou roli...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 15.3.2017 16:53

demon píše:Hlavně motory KT mají na rozdíl od T3 vlastní chlazení a při rychlosti 35 je ten proud vzduchu asi malej na uchlazení.
Tak T6 je má taky samodujný a jezdí tam, ale to KT bude těžší.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 14.3.2017 12:30

Hlavně motory KT mají na rozdíl od T3 vlastní chlazení a při rychlosti 35 je ten proud vzduchu asi malej na uchlazení.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 14.3.2017 8:53

Bobik píše:
MF píše:A také nesmějí jezdit pendl Hlubočepy - Barrandov, resp. obráceně na základě omezení v technické způsobilosti. Vždy by měly jet navazující úsek....
Taky kvůli chlazení?
Nevím, no asi kvůli zátěži motorů. Přecijen to KT je dost těžký.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 13.3.2017 22:31

MF píše:A také nesmějí jezdit pendl Hlubočepy - Barrandov, resp. obráceně na základě omezení v technické způsobilosti. Vždy by měly jet navazující úsek....
Taky kvůli chlazení?

Odpovědět