KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 22.3.2021 18:13

kruťák píše:
21.3.2021 22:15
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.
Na ja, a to tipuješ tak asi kdy ? Pár jako opravdu důsledně dva ?
Jako jo, souvisí to s přesuny kvůli sčítání, ale vzhledem k omezení provozu e stavu dílen bych letos očekával odříznutej Pankrác trochu víc zaplněnej...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4625
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 22.3.2021 16:57

:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3658
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 22.3.2021 12:01

kruťák píše:
21.3.2021 22:15
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.
Ta výluka začíná teď
Teď?! Tvl já teď nemůžu!
Ale ne teď, až v neděli.
Jirko ty mně pleteš! Tak je to teď nebo v neděli?
No v neděli.
Tvl...dyť to už je teď
:D

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3085
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 21.3.2021 22:15

Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 21.3.2021 19:54

Spíš se tam budou navážet kusy co čekají na nějakou opravu nebo prohlídku a v dohledné době se na ně nedostane, stejně jako vloni...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3085
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 21.3.2021 16:36

Různá škatulata proběhla kvůli sčítání cestujících v příštím týdnu. Nejzajímavější mi asi přijde několik 14T ve VO.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1474
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 21.3.2021 16:19

Podle stránky nikoliv.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4117
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 21.3.2021 16:10

4 kachny zaparkovaly na Pankráci. Ono se fakt bude jezdit Voz. Pankrác - Na Veselí - Pankrác :?: #-o #-o

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od DavidD » 21.3.2021 11:41

Karosák píše:
16.3.2021 20:50
Jiná kabina. No, mají třeba chladničku na pití, to bude zajisté třeba vymontovat, to by v Praze nešlo (-X
Jinak ano, plochý panel a původní zástěna. To lze řešit fólií a rozložení ovládacích prvků a diagnostiky seznámením. Určitě netřeba zvláštní oprávnění a překopávat (a soutěžit) kvůli tomu kabiny za statisíce, možná miliony. A dále třeba elektrický OTZ, takže kromě přetahování řízení vás nějaká páka nad hlavou vůbec nezajímá, protože tam není....
Ale zatím nás to nemusí příliš vzrušovat, protože dokud nepřijdou nové Schade, tak Plzeň nepustí ani kolo. Až teprve poté a jestli, si můžeme povídat o tom, v jakém jsou stavu a jaký stupeň údržby budou před zařazením potřebovat Z:idea:
Tady plný souhlas, jiné ovládání vozu, nemá OTZ, nastavení el. výzbroje (proudy, rekuperace atd., bezpečnostní nastavení třeba při výpadku dynamické brzdy, mechanické brzdy, síla kolejnicové brzdy) je toho prostě vážně hodně co může být jiné...

S ledničkami je to obtížné, v létě by se hodila, ale umíš si představit udržení její čistoty a to jak rámci úklidů DPP nebo i hlavně kolegů řidičů.. Zapomenuté plesnivé jídlo, nebo se mu tam za jízdy vyleje borůvkový jogurt.. :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3658
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 16.3.2021 20:50

Jiná kabina. No, mají třeba chladničku na pití, to bude zajisté třeba vymontovat, to by v Praze nešlo (-X
Jinak ano, plochý panel a původní zástěna. To lze řešit fólií a rozložení ovládacích prvků a diagnostiky seznámením. Určitě netřeba zvláštní oprávnění a překopávat (a soutěžit) kvůli tomu kabiny za statisíce, možná miliony. A dále třeba elektrický OTZ, takže kromě přetahování řízení vás nějaká páka nad hlavou vůbec nezajímá, protože tam není....
Ale zatím nás to nemusí příliš vzrušovat, protože dokud nepřijdou nové Schade, tak Plzeň nepustí ani kolo. Až teprve poté a jestli, si můžeme povídat o tom, v jakém jsou stavu a jaký stupeň údržby budou před zařazením potřebovat Z:idea:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 939
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 16.3.2021 14:47

Co třeba kabina, ta je komplet jiná...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9936
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 15.3.2021 21:04

P_V: Tak PO plus repas výzbroje - tipuji... Ono první plzenská kachna je z roku 2007, takže při prodeji bude mít za sebou 17-19 let provozu po GO...

http://www.plzensketramvaje.cz/?page=kt8d5-rn2p.htm

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3820
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 15.3.2021 20:00

https://praha8.pirati.cz/aktuality/prah ... oleji.html
Po fyzické prohlídce vozů přímo v PMDP bylo technickými pracovníky DPP konstatováno, že stav vozů je velmi dobrý. Na základě znalostí rozsahu úprav na obdobných typech vozů byl stanoven kvalifikovaný odhad nákladů na základní úpravu vozů do pražské podoby na deset milionů korun.
Domníval jsem se, že díky tomu, že plzeňské vozy už mají "novou" výzbroj, bude rozsah úprav minimální. Úprava OIS a polep, možná plenty na podvozky. Tech 10M vypadá na generálku.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2453
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.11.2020 22:14

Na čas 1/200 (který je v tomto případě příliš dlouhý) bude tramvaj máznutá při jakékoliv světelnosti objevktivu. Co se při různé světelnosti bude lišit, je a) hloubka ostrosti b) správnost expozice (nebo) c) míra zrninosti z důvodu užití vysokého ISO....

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3085
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od kruťák » 08.11.2020 20:44

P_V píše:
08.11.2020 16:13
Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Pokud myslíš fotky v článku, tak ty jsem fotil zrcadlovkou na nastavený čas 1/200, což je dost dlouhý čas na to, aby se nerozsypal displej. Ale bohužel moc dlouhý čas na to, aby při světelnosti objektivu nebylo vozidlo v pohybu máznuté. Třeba zrovna ta úvodní, kde kachna vyjíždí z tunelu na Chapliňák, lehce máznutá byla, ale při zmenšení na web to není tak znát. Zbylé fotky jsou většinou při stání v zastávce. Zas taková věda to není :D

Odpovědět