KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
9025 má oba polo ptg a 9010 má jeden normální a jeden polo ptg. Ostatní mají normální ptg.Phabbey píše:Jak je to v Praze s poloptg u kačen? Měl jsem za to, že jenom jedna má jeden poloptg a jeden pantograf, ale dneska jsem viděl 9025 s dvěma polopantografy...
Pro rejpaly: bavíme se o KT8D5 a ne o KT8D5R.N2 proto jsem ji neuvedl (ta má oba polo ptg)
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: BUSE do KT8D5?
Problém je, že nikdo neví v jakém pořadí kačeny na šumperizaci půjdouMarek píše:Pokud jde o čas, který zbývá do rekonstrukce KT8D5, určitě je delší, než čas, který zbývá mnohým autobusům vybaveným BUSE panely do vyřazení. Takže tenhle argument bych nebral.
Navíc si myslím, že DPP nemá zájem se složitě dohadovat s Cegelecem, případně Parsem, kdo dodá panely použité při rekonstrukci. Kdo zaplatí demontáž před rekonstrukcí, kdo bude mít za funkčnost BUSE odpovědnost, atd. Musely by se měnit smlouvy, apod. Bohužel náš dopravní podnik je byrokratický moloch, který do nečeho takového nepůjde.
BUSE do KT8D5?
Já nevidím žádný problém dát do tramvají KT8D5 BUSE panely, pokud by o to byl zájem, a tyto panely následně po rekonstrukci použít i do KT8D5RN2 z kátéček vzniklých. Spíš to vypadá, že o to zájem není (tím nemyslím ze strany uživatelů tram-fora) a že stávající informační systém stačí.
Pokud jde o čas, který zbývá do rekonstrukce KT8D5, určitě je delší, než čas, který zbývá mnohým autobusům vybaveným BUSE panely do vyřazení. Takže tenhle argument bych nebral.
Pokud jde o čas, který zbývá do rekonstrukce KT8D5, určitě je delší, než čas, který zbývá mnohým autobusům vybaveným BUSE panely do vyřazení. Takže tenhle argument bych nebral.
Re: Pravda
V Brně půjde na KT8D5.RN2 všech zbývajících 24 vozů(dva jsou teď v dílnách+5 v provozu)...a taky mají buse! Který bude při rekonstrukci zachováno!Honzík píše:Byly by to vyhozené peníze, dávat někam buse, když se vědělo o přestavbě.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Montáž BUSE do pražských KT8 byla před pár lety (v době kdy 9030 dostala BUSE) v plánu, pak ale někdo zjistil, že nová plátna v budníkách pocházejí teprve z druhé poloviny 90. let, a že by bylo škoda je vyhazovat.
A nyní se BUSE nemontuje z toho důvodu, protože se neví, které vozy půjdou na šumperizaci nejpozději.
:|
A nyní se BUSE nemontuje z toho důvodu, protože se neví, které vozy půjdou na šumperizaci nejpozději.
:|
Re: budník
S ohledem na planovane tempo rekonstrukci by se to do mnoha KT BUSE namontovat vyplatilo. Mnoho KT bude jeste mnoho let jezdit v soucasne podobe a pak mozna pujde primo do srotu namisto na prestavbu (ale to je jen spekulace).fricoolinek2 píše:No teď se už žádný BUSE do KT8D5 dávat nebudou, když se maj všici rekonstruovat !Anonymous píše:A není to trochu krok zpátky? je rok 2005 a v Brně má buse všech 38 vozů...
Navic BUSE se pri prestavbe nemusi vyhodit, ale da se ve voze ponechat ...