KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 29.5.2005 13:13

U T6A5 slo o indikaci prehrato motoru a pripadne vypnuti suntovani . U KT8 si nekdo vymyslel ze jedina moznost jak neoflambovat lidem hlavy je dat novou vyzbroj. Pricemz se staci podivat v Brne/Ostrave/Kosicich . Na strechu se daly odporniky podobne jako u T6A5 a v interieru se dalo podsedakovy topeni a je po problemech .

Mira

T6

Příspěvek od Mira » 29.5.2005 12:39

Pokud T6 nerekuperuje, tak by mne zajimalo, zda mi muze nekdo vysvetlit, proc se upravovala vyzbroj u KT8 a T6 pred otevrenim trati na Barrandov, a proc tedy na Barrandov nejsou posilany pouze progressy, ktere by mohli setrit energii na jedine casti prazske site, kde je mozno rekuperaci vyuzit.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Re: Progress

Příspěvek od Gagarin » 29.5.2005 12:27

slimman píše:
Marek píše: Ten odhad úspory Progress proti TV3 (50%) se mi zdá hodně nadsazený.
Aha, asi jsem se špatně vyjádřil, myslel jsem oproti zrychlovači. :oops:
U TV3 jsem četl o úspoře 30%.
Ono jde taky určitě o to, že oprava Progressu je dnes (nemluvě v budoucnu) možná lehčí než TV3. Podobně je to dnes s náhradními díly na TV1.
U tv3 jsem slyšel o 20%. A u Progressu mi říkal jeden vedoucí vozovny, radši nejmenovaný, až 50%. Ale jen u průměru, jde o to, jesli je rekuperovaná energie využita, nebo jestli skončí v odpornících...

Je taková výzbroj úspornější i tehdy, když bereme v úvahu, že není NIJAK využívaná tato rekuperovaná energie? Oproti TV3 a TV1.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Progress

Příspěvek od slimman » 28.5.2005 21:07

Marek píše: Ten odhad úspory Progress proti TV3 (50%) se mi zdá hodně nadsazený.
Aha, asi jsem se špatně vyjádřil, myslel jsem oproti zrychlovači. :oops:
U TV3 jsem četl o úspoře 30%.
Ono jde taky určitě o to, že oprava Progressu je dnes (nemluvě v budoucnu) možná lehčí než TV3. Podobně je to dnes s náhradními díly na TV1.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Progress

Příspěvek od Marek » 28.5.2005 20:58

Anonymous píše:
slimman píše: No Progress umí rekuperovat, TV3 ne. Ta úspora u Progressu může být snad až 50%, ale reálně to asi tolik nebude.
To znamená, že rekuperovat neumí ani T6A5, která také používá TV3?
Ano, T6A5 má tyristorovou výzboroj TV3, která neumožňuje rekuperovat.

Ten odhad úspory Progress proti TV3 (50%) se mi zdá hodně nadsazený.

Návštěvník

Re: Progress

Příspěvek od Návštěvník » 28.5.2005 19:00

slimman píše:
XSC píše:Když už jsme u toho. Dá se říct o kolik je Progress úspornější než TV3. Jestli se ta výměna výzbroje v tomto případě vyplatí.
No Progress umí rekuperovat, TV3 ne. Ta úspora u Progressu může být snad až 50%, ale reálně to asi tolik nebude.
To znamená, že rekuperovat neumí ani T6A5, která také používá TV3?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Progress

Příspěvek od slimman » 28.5.2005 18:44

XSC píše:Když už jsme u toho. Dá se říct o kolik je Progress úspornější než TV3. Jestli se ta výměna výzbroje v tomto případě vyplatí.
No Progress umí rekuperovat, TV3 ne. Ta úspora u Progressu může být snad až 50%, ale reálně to asi tolik nebude.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Progress

Příspěvek od XSC » 28.5.2005 9:34

Když už jsme u toho. Dá se říct o kolik je Progress úspornější než TV3. Jestli se ta výměna výzbroje v tomto případě vyplatí.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 28.5.2005 6:38

Jestli se nepletu, tak je to první pražská tramvaj s Cekommem. A to už asi taková sranda není. Čím víc elektroniky, tím hůř. :)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 22:07

Tonda Ježek píše:
Tom píše: No nový druh :roll: vždyť je to vlastně to samé :lol:
Ukaž mi v Praze kloubovou tramvaj s Progresem...
Tak to si někdy holt budeme muset postát... já zkusím na nějakou ukázat a uvidíme... :lol:
Podle mně co na tom tak můžou oživovat, snad je to jednou vyrobeno (dobře předpokládám) tak to funguje.... nebo pražská síť je v něčem specifická?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 27.5.2005 22:03

A jakej je rozdil mezi kloubem se 2 vyzbrojema a dvojcetem ? Rizeni je stejny, pouze tam chybi kabina.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 27.5.2005 21:55

Tom píše: No nový druh :roll: vždyť je to vlastně to samé :lol:
Ukaž mi v Praze kloubovou tramvaj s Progresem...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 27.5.2005 21:53

No ozivovani . Vymenovala se vyzbroj za progress a jinak vcelku nic novyho. Ale myslim ze v Zumperku asi maji trochu problemy s Progressem. Kdyz ozivovali K3, tak taky to dost trvalo ......

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 21:51

Tonda Ježek píše:
Tom píše:Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu :)
Proč ostudu? Oživování není nic jednoduchýho a zvlášť když je to nový druh tramvaje...a podle toho, že ještě nemá ev. č., tak to možná znamená, že ji ještě DP nepřevzal...
No nový druh :roll: vždyť je to vlastně to samé :lol:

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 27.5.2005 21:45

Tom píše:Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu :)
Proč ostudu? Oživování není nic jednoduchýho a zvlášť když je to nový druh tramvaje...a podle toho, že ještě nemá ev. č., tak to možná znamená, že ji ještě DP nepřevzal...

Odpovědět