KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 21:10

Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.5.2005 23:07

Už jezdí na zkušebních jízdách ?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 22.5.2005 16:41

Ty přední dekly vypadaj jako odmontovaný-vcelku běžná praxe při zkušebních jízdách...jinak sem se chtěl zeptat co má pražská KT8D5.RN2 za sběrače...vypadá to jako Stemman Fb-500 ale uchycení sběrací lišty je jako u typu Fb-800... :?:

Martin

Příspěvek od Martin » 21.5.2005 12:44

6432 píše:Podle té fotky mi připadá, že má hrozně úzké čelo!! To je šok! Je to jenom klam?
Neboj, je to jenom klam... Musel jsem tu fotku dost zmenšovat a opravdu takhle nevypadá ideálně...

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 21.5.2005 12:10

Podle té fotky mi připadá, že má hrozně úzké čelo!! To je šok! Je to jenom klam?

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 19.5.2005 15:03

Tom píše:
Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...
I když se mi napšíklad vzhled tétrojeks odeklovanými podvozky líbí, zde, na kátéčkách mi to příjde, jak kdyby to bylo dělaný na koleně. Celý mi to připadá více než hybridní, ale možná za to z velké části může Pras Šumperk. Takový nedokončený, nedomyšlený, nedom***.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 19.5.2005 1:38

Tom píše:
Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...
Skoro se mi zdá, že vpravo vpředu (před předníma dveřma dole) snad ještě jeden kus bílého plechu chybí. (Pokud ne, :-( )

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 18.5.2005 23:26

Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 22:40

Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Re: 9013

Příspěvek od IGBT » 10.5.2005 12:28

Jonáš píše:Tomuto vozu se nádherně stříbrně lesknou kola z boku. To se kola brousí i na čele?
Nebrousí, jsou nová.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 10.5.2005 12:08

adam_r píše:Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.
no neřekl bych, že DP ti dá povolení řídit T6 po 5 hodinách
podle mě to znamená především odpadnutí závěrečné státní zkoušky (při rozšiřování řidičáku na T6, KT8 a pod.) - to bude výhodné především z časových důvodů, protože se nebude muset čekat na volný termín úředníků

když si řidič odjezdí příslušný počet hodin a odsedí v učebně teorii, tak ho DP klidně pustí na T6 - a ne, že se bude čekat měsíc na termín zkoušek

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 10.5.2005 11:55

MOp píše: Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...
Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 10.5.2005 8:48

V čem by byl problém, aby všechny DP používaly jeden typ oprávnění. Pro takový krok by se mohlo přihlížet k řidičským průkazům jako ke vzoru.

Jonáš

9013

Příspěvek od Jonáš » 10.5.2005 8:20

Tomuto vozu se nádherně stříbrně lesknou kola z boku. To se kola brousí i na čele?

Jonáš

Pár

Příspěvek od Jonáš » 10.5.2005 8:15

MOp píše:Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...
No ono těch papírků k řízení tramvaje v Praze je už teď zapotřebí pár.

Odpovědět