KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 09.5.2005 22:35

Žádný ev. č. na ní není!!! Jinak dneska byla na zkušební jízdě na Palmovce - zkoušeli, jestli byla odstraněná závada nebo ne. (DP chtěl zakrytovat podvozky plechem 1,5mm, ale Pars dal 1mm. Při jízdě rezonovaly a vydávaly příšerný zvuky, což je přesnej opak původně zamýšlenýho významu. Aby se nemuseli dělat nový, tak tyhle minulej tejden sundali a nastříkali nějakym speciálnim sajrajtem... ...a při tý příležitosti se dodělali i ty kousky na prostředek.)
Naposledy upravil(a) IGBT dne 09.5.2005 22:42, celkem upraveno 1 x.

MOp

Příspěvek od MOp » 09.5.2005 21:56

9001 píše:To sice ano,ale DP si asi udělá vlastní vyhlášku´.
original citace jenkiho na k-repu píše:- Pravděpodobně od 1.7. t.r. odpadá - chystaná novela
vyhlášky (číslo jsem zapomněl ) nechává rozsah přeškolení na jiný typ na
provozovateli drážní dopravy. "Řidičáky" budou pouze tyto : tramvaj,
trolejbus, lanofka, vlak parní, vlak elektrický a vlak motorový
Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 09.5.2005 20:54

adam_r píše:Dle informace Jenkiho na k-report.net (sekce tramvaje v Olomouci) od 1.7. vstupuje v platnost nova vyhlaska drazniho uradu, a nebudou se jiz dale rozlisovat ridicske prukazy pro konkretni typ vozu.

=> Z pohledu drazniho zakona budou moci s NP kachnou jezdit vsichni, kdo maji opravne ni ridit tramvaj v CR.
To sice ano,ale DP si asi udělá vlastní vyhlášku´.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 09.5.2005 19:26

Nevim, kam to napsat, ale sem to taky vpodstate patri, nebot se to v souvistlosti s NP kachnou resilo.

Dle informace Jenkiho na k-report.net (sekce tramvaje v Olomouci) od 1.7. vstupuje v platnost nova vyhlaska drazniho uradu, a nebudou se jiz dale rozlisovat ridicske prukazy pro konkretni typ vozu.

Bude vydavan pouze ridicsky prukaz "tramvaj" pro vsechny typy tramvaji. Mira proskoleni na jednotlive typy bude ponechana na konkretnim provozovateli.

=> Z pohledu drazniho zakona budou moci s NP kachnou jezdit vsichni, kdo maji opravne ni ridit tramvaj v CR.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 09.5.2005 13:47

takže 9000 je u tramvají něco jako SPZ F u aut?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.5.2005 12:03

jara píše:Co jsem já slyšel tak 9O82. Nebo má MoP lepší info :lol:
:uklizecka: je to přeci admin-šotek :mrgreen:

"9000" je zvláštní číslo vydané Drážním úřadem pro zkušební jízdy prototypu.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 09.5.2005 12:01

MOp píše:
Pepa píše:Ev.č. je prý na ní už cca 14dní
9000 :-)
Co jsem já slyšel tak 9O82. Nebo má MoP lepší info :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 09.5.2005 11:58

Pepa píše:Ev.č. je prý na ní už cca 14dní
9000 :-)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 09.5.2005 10:45

IGBT píše:Až se na ní nalepí ev.č. :lol:
Už jsou zakrytý podvozky i v prostředním článku! Sice je to lehce odfláklý, ale snad to časem vychytaj...
Ev.č. je prý na ní už cca 14dní

IGBT
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 15.1.2004 14:17
Bydliště: Na konečný TRAM 1 a 2... ...ale Petřiny to nejsou.

Příspěvek od IGBT » 09.5.2005 10:40

gw.dobris.net píše:Nevíte, kdy se 9082 ukáže v ulicích Prahy ve zkušebním provozu bez lidí?
díky...
Až se na ní nalepí ev.č. :lol:
Už jsou zakrytý podvozky i v prostředním článku! Sice je to lehce odfláklý, ale snad to časem vychytaj...

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 04.5.2005 22:24

Venca píše:Ještě k té 9025. V pondělí jsem s ní jel a všim jsem si na stropě v článku A jakéhosi zařízení či co (viz foto). Můžete někdo napsat co to je a k čemu to slouží? :idea: :roll:
To je k ručnímu stahování pantografu, někde v tramvaji je ukrytá taková klika, která se na to nasadí a pak se ptg stáhne dolů.... 8-)

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca » 04.5.2005 22:21

Ještě k té 9025. V pondělí jsem s ní jel a všim jsem si na stropě v článku A jakéhosi zařízení či co (viz foto). Můžete někdo napsat co to je a k čemu to slouží? :idea: :roll:

gw.dobris.net

Příspěvek od gw.dobris.net » 04.5.2005 17:34

Nevíte, kdy se 9082 ukáže v ulicích Prahy ve zkušebním provozu bez lidí?
díky...

boh.netbox.cz

Příspěvek od boh.netbox.cz » 03.5.2005 23:51

stemman pravděpodobně fb-500?

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 03.5.2005 18:47

Mám pocit, že 9010 má Lekov..

Odpovědět