Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - KT8D5 a KT8D5.RN2P

KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod Radek v 31.5.2019 5:29

9001 napsal:fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...

A třetí může být prodloužení na Barrandově...
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod 9001 v 30.5.2019 22:32

fricoolinek2: Byl bych naprosto v klidu :D Jakékoli rozšíření tramvajové sítě je spíš utopie než realita a zůstane to jako vždy u řečí...

Jinak 40 let starý "křáp" je lepší než 60 let starý recyklovaný křáp :D
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod fricoolinek2 v 30.5.2019 22:25

9001 napsal:
fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác...


No, to bude krásný progres na 18-tce. Od linky, kde jezdily prakticky jen 15T budou za 5 (nebo kolik) let v té době 40 let staré krabice.
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod 9001 v 30.5.2019 21:05

MKzB: Což je docela smutný ne? Plzen si pořídí nové vozy a 30 let staré vozy půjdou do Prahy? :roll:

fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod trainzjohny v 30.5.2019 18:47

fricoolinek2 napsal:https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...
Proč se asi rekonstruují tak pomalu, jak se dělají ? Právě proto, že by se jinak něco muselo zastavit místo toho.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod fricoolinek2 v 30.5.2019 18:00

MKzB napsal:Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.


Probůh, tak na to snad těch současných 52 (nebo kolik) kachen musí stačit. I kdyby byla na Kaliforňanu třeba devítka...

Nehledě na to, že obousměrnost snižuje kapacitu (čtyři dveřní prostory v krajních VP článcích + koncové stanoviště řidiče).
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod MKzB v 30.5.2019 16:53

Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
A pokud se podaří do Plzně dodat nové For City Smart, bude k dispozici dalších 12 již modernizovaných kachen.
Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
 
Založen: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod fricoolinek2 v 30.5.2019 16:07

https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod ZXS91 v 18.5.2019 15:44

Karosák napsal:Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~


Nejspíš jo, Atlas hub je plnej fotek #211
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod Karosák v 18.5.2019 13:14

Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod 9001 v 22.11.2018 23:29

pawel napsal:z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg


Ono některé vozy dnes nevypadají o moc lépe když mají před prohlídkou :D

A že máme hezčí koleje je taky otázka spíš posledních 10 let a uvidíme jak dlouho to vydrží s tím, že pořád se najde pár výživných úseků, které čekají na velké kdyby...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod pawel v 22.11.2018 19:58

z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod Karosák v 01.7.2018 15:02

To má být vzpomínka na RT6, nebo to chceš genderově vyvážit, aby ke kachnám byli i kačeři?
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod fricoolinek2 v 01.7.2018 2:50

Technické zpracování hrozné, ale nešlo odolat. :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod demon v 10.3.2018 7:42

fricoolinek2 napsal:Jak se postupuje, pokudu do ÚDDP zamíří KT8N na PÚ/PO? Jsou do ní vždy dosazeny Fainsy s plastovou vložkou nebo se tak děje jen v případě Kachen s látkovým čalouněním? A pokud je to dřevokachna, tak se tam City-W ponechají, příp. se vymění jen nejhorší kusy? =P~

U kachen zatím proběhlo vždy Fainsa polstr/City W -> Fainsa plast. Pouze u 15T z důvodu nedostatku Vogelsitze u několika kusů zůstaly vybrané City W.
Aktuálně v dílnách žádná kachna na předání není.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron