KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 12.6.2005 9:29

izzy píše:Nechtel sem kritizovat prispevky zde uvedene ale spis jako takovy DP...jak tu bylo nekde zmineno to ze vozy musi mit Progress neni tak uplne pravda-staci vymenit odpornikove skrine a prekopat topeni...viz Ostrava a Brno kde vozy jezdi s puvodni TV3 jen se zminenymi upravami...jen me totiz nejde do hlavy proc se prazsky DP nerozhodl pro ČKD Pragoimex Krnov ale pro Pars(ktery stejne kupoval clanek z Krnova)...byt to u Pragoimexu a bez vymeny vyzbroje muze vuz okamzite jezdit(papiry na tento typ uz jsou)a pokud by byly penize mohlo v Praze jezdit s cestujicimi treba jiz pet vozu...ale tot muj nazor...uvidime jak dopadnou ostatni rekonstrukce...ale na urovni prvniho vozu to asi nebude...ale jinak moc pekny...
Budu jak kafemlejnek... Ve výběrovém řízení na zhodnocení tramvaje KT8D5 zvítězila firma Cegelec. Koho si ona nasmlouvala na provedení jednotlivých úkonů není záležitostí DP Praha

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 12.6.2005 1:50

Nechtel sem kritizovat prispevky zde uvedene ale spis jako takovy DP...jak tu bylo nekde zmineno to ze vozy musi mit Progress neni tak uplne pravda-staci vymenit odpornikove skrine a prekopat topeni...viz Ostrava a Brno kde vozy jezdi s puvodni TV3 jen se zminenymi upravami...jen me totiz nejde do hlavy proc se prazsky DP nerozhodl pro ČKD Pragoimex Krnov ale pro Pars(ktery stejne kupoval clanek z Krnova)...byt to u Pragoimexu a bez vymeny vyzbroje muze vuz okamzite jezdit(papiry na tento typ uz jsou)a pokud by byly penize mohlo v Praze jezdit s cestujicimi treba jiz pet vozu...ale tot muj nazor...uvidime jak dopadnou ostatni rekonstrukce...ale na urovni prvniho vozu to asi nebude...ale jinak moc pekny...

MOp

Příspěvek od MOp » 12.6.2005 0:58

izzy píše:Bavíte se tu o zbytečnostech jako je nátěr a snad ani jeden příspěvek se nezabývá tím kdy vyjede konečně do ulic...KT8D5.RN2 i .RN1 schválená je progress taky a se vším (kačenama i progressem) má Praha zkušenosti tak by mě spíš zajímalo kdy bude jezdit a bude užitečná ne jen na okrasu...to zaprvé a za druhé by jich asi mělo být víc než jedna nemyslíte? Jedna vytuněná kačena vozíčkáře a staré lidi nespasí...ale jinak je Vaše kačena až moc přeplácaná...Brno, Ostrava i Košice jsou na tom líp a není to narážka na Vás ale na pražský DP...toť vše...doufám že už brzy vyjede...hodně zdaru...
Myslim, ze na vsechny zde vypsane otazky naleznes po prostudovani fora odpovedi. Paklize bude modernizace uspesna, projde ji vsech 46 zbyvajicich kousku. A zatim to vypada velice nadejne. Do ulic jiz vyrazila, ale paklize myslis, kdy bude vozit kastanstvo, tak od 1.9.2005. Bylo zde i jiz zmineno, ze by se mohla jako prvni objevit na lince 3. Nechme se prekvapit....

A zda je vytunena? No svym zpusobem ano, ale jedna se pouze o prototyp. Na to nesmis zapominat..

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 11.6.2005 21:14

Bavíte se tu o zbytečnostech jako je nátěr a snad ani jeden příspěvek se nezabývá tím kdy vyjede konečně do ulic...KT8D5.RN2 i .RN1 schválená je progress taky a se vším (kačenama i progressem) má Praha zkušenosti tak by mě spíš zajímalo kdy bude jezdit a bude užitečná ne jen na okrasu...to zaprvé a za druhé by jich asi mělo být víc než jedna nemyslíte? Jedna vytuněná kačena vozíčkáře a staré lidi nespasí...ale jinak je Vaše kačena až moc přeplácaná...Brno, Ostrava i Košice jsou na tom líp a není to narážka na Vás ale na pražský DP...toť vše...doufám že už brzy vyjede...hodně zdaru...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 11.6.2005 16:34

Ondrys píše:Nevím co Ti na tý bílé barvě tolik vadí? Ta tmavě šedá není zrovna to nejlepší. Je pravda ale, že stříbrná metalíza by jí víc sekla než bílé pruhy.
Mně tom vadí asi to, jako kdybych si vzal černý svetr a bílé kalhoty... :wink:

Uživatelský avatar
Ondrys
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 25.11.2004 18:35
Bydliště: Jablonec N/N

Příspěvek od Ondrys » 11.6.2005 15:24

Nevím co Ti na tý bílé barvě tolik vadí? Ta tmavě šedá není zrovna to nejlepší. Je pravda ale, že stříbrná metalíza by jí víc sekla než bílé pruhy.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 11.6.2005 10:40

s tím spodkem by se dali dělat eště věci...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.6.2005 23:04

fricoolinek2 píše:Ty kamery dávaj docela dobrej obraz, bál jsem se že budou černobílý....teď jen jestli tam půjde k těm monitorům přpojit DVDčko :lol:
Možná že tam bude nějaká zdířka na cinch nebo scart....ty kamery nějak propojený s tim monitorem bejt přeci musej ne ?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.6.2005 23:02

Ty kamery dávaj docela dobrej obraz, bál jsem se že budou černobílý....teď jen jestli tam půjde k těm monitorům přpojit DVDčko :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 10.6.2005 14:23

Neral píše:Kde je focená ta třetí fotka? Tam jí to fakt sluší - skoro by si jí člověk spletl s moderní NP tramvají :wink:
sazka arena a okoli..

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 10.6.2005 14:08

Štěpán píše:Ty kdož chceš vidět všechny mé tři výsledky dnešního 12 hodinového lovu, podívej se na http://www.tramfoto.com .
Kde je focená ta třetí fotka? Tam jí to fakt sluší - skoro by si jí člověk spletl s moderní NP tramvají :wink:

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lister » 10.6.2005 13:11

Tak včera jsem konečně viděl ten náš nový částečně nízkopodlažní zázrak naživo, nikoli jen z fotek. Co se týká vzhledu, tak ty plasty vedle spřáhla vypadají opravdu zvláštně. Takový nepovedený tuning. Dálková světla ve skutečnosti vypadají o něco lépe než na fotkách, ale stejně tam podle mě nemají co dělat. Panel na straně pro pořadí nechápu, protože pokud stojí člověk na zemi, tak na něj, díky tomu jak je utopený, není skoro vidět. Osobně budu postrádat budník. Co mě velmi překvapilo je pokles vnějšího hluku. Chvíli po zmiňované novince přijela původní KT8 a ten rozdíl v produkci hluku je opravdu výrazný.

Uživatelský avatar
Ondrys
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 25.11.2004 18:35
Bydliště: Jablonec N/N

Příspěvek od Ondrys » 10.6.2005 8:11

Vypadá to pěkně. Ty červený pruhy co jsou vidět za čelním oknem na ovládacím půltě jsou třetí brzdová světla, nebo co?

TN

Příspěvek od TN » 09.6.2005 23:50

Štěpáne, moc hezké. Zvlášť na té zatravněné trati se vyjímá moc pěkně. Dokonce jsem na ni už změnil názor, podle těch fotek je docela hezká a zdá se, že se omezí i to, proč jsem vždycky nerad jezdil KT - málo místa a neskutečný hluk a třes na nerovných kolejích (jichž je v Praze požehnaně). Jenom jednu věc vytknu - ne všichni mají monitor s rozlišením 1024x768 a pokud se podívají na stránky, které něco takového nepodporují, dokáže je to rozladit. Opačně to obvykle bývá mnohem lepší. No nic, to jen taková rýpavá poznámka.

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 09.6.2005 23:14

Ty kdož chceš vidět všechny mé tři výsledky dnešního 12 hodinového lovu, podívej se na http://www.tramfoto.com .

Odpovědět