Budu jak kafemlejnek... Ve výběrovém řízení na zhodnocení tramvaje KT8D5 zvítězila firma Cegelec. Koho si ona nasmlouvala na provedení jednotlivých úkonů není záležitostí DP Prahaizzy píše:Nechtel sem kritizovat prispevky zde uvedene ale spis jako takovy DP...jak tu bylo nekde zmineno to ze vozy musi mit Progress neni tak uplne pravda-staci vymenit odpornikove skrine a prekopat topeni...viz Ostrava a Brno kde vozy jezdi s puvodni TV3 jen se zminenymi upravami...jen me totiz nejde do hlavy proc se prazsky DP nerozhodl pro ČKD Pragoimex Krnov ale pro Pars(ktery stejne kupoval clanek z Krnova)...byt to u Pragoimexu a bez vymeny vyzbroje muze vuz okamzite jezdit(papiry na tento typ uz jsou)a pokud by byly penize mohlo v Praze jezdit s cestujicimi treba jiz pet vozu...ale tot muj nazor...uvidime jak dopadnou ostatni rekonstrukce...ale na urovni prvniho vozu to asi nebude...ale jinak moc pekny...
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Nechtel sem kritizovat prispevky zde uvedene ale spis jako takovy DP...jak tu bylo nekde zmineno to ze vozy musi mit Progress neni tak uplne pravda-staci vymenit odpornikove skrine a prekopat topeni...viz Ostrava a Brno kde vozy jezdi s puvodni TV3 jen se zminenymi upravami...jen me totiz nejde do hlavy proc se prazsky DP nerozhodl pro ČKD Pragoimex Krnov ale pro Pars(ktery stejne kupoval clanek z Krnova)...byt to u Pragoimexu a bez vymeny vyzbroje muze vuz okamzite jezdit(papiry na tento typ uz jsou)a pokud by byly penize mohlo v Praze jezdit s cestujicimi treba jiz pet vozu...ale tot muj nazor...uvidime jak dopadnou ostatni rekonstrukce...ale na urovni prvniho vozu to asi nebude...ale jinak moc pekny...
Myslim, ze na vsechny zde vypsane otazky naleznes po prostudovani fora odpovedi. Paklize bude modernizace uspesna, projde ji vsech 46 zbyvajicich kousku. A zatim to vypada velice nadejne. Do ulic jiz vyrazila, ale paklize myslis, kdy bude vozit kastanstvo, tak od 1.9.2005. Bylo zde i jiz zmineno, ze by se mohla jako prvni objevit na lince 3. Nechme se prekvapit....izzy píše:Bavíte se tu o zbytečnostech jako je nátěr a snad ani jeden příspěvek se nezabývá tím kdy vyjede konečně do ulic...KT8D5.RN2 i .RN1 schválená je progress taky a se vším (kačenama i progressem) má Praha zkušenosti tak by mě spíš zajímalo kdy bude jezdit a bude užitečná ne jen na okrasu...to zaprvé a za druhé by jich asi mělo být víc než jedna nemyslíte? Jedna vytuněná kačena vozíčkáře a staré lidi nespasí...ale jinak je Vaše kačena až moc přeplácaná...Brno, Ostrava i Košice jsou na tom líp a není to narážka na Vás ale na pražský DP...toť vše...doufám že už brzy vyjede...hodně zdaru...
A zda je vytunena? No svym zpusobem ano, ale jedna se pouze o prototyp. Na to nesmis zapominat..
Bavíte se tu o zbytečnostech jako je nátěr a snad ani jeden příspěvek se nezabývá tím kdy vyjede konečně do ulic...KT8D5.RN2 i .RN1 schválená je progress taky a se vším (kačenama i progressem) má Praha zkušenosti tak by mě spíš zajímalo kdy bude jezdit a bude užitečná ne jen na okrasu...to zaprvé a za druhé by jich asi mělo být víc než jedna nemyslíte? Jedna vytuněná kačena vozíčkáře a staré lidi nespasí...ale jinak je Vaše kačena až moc přeplácaná...Brno, Ostrava i Košice jsou na tom líp a není to narážka na Vás ale na pražský DP...toť vše...doufám že už brzy vyjede...hodně zdaru...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Kde je focená ta třetí fotka? Tam jí to fakt sluší - skoro by si jí člověk spletl s moderní NP tramvajíŠtěpán píše:Ty kdož chceš vidět všechny mé tři výsledky dnešního 12 hodinového lovu, podívej se na http://www.tramfoto.com .
Tak včera jsem konečně viděl ten náš nový částečně nízkopodlažní zázrak naživo, nikoli jen z fotek. Co se týká vzhledu, tak ty plasty vedle spřáhla vypadají opravdu zvláštně. Takový nepovedený tuning. Dálková světla ve skutečnosti vypadají o něco lépe než na fotkách, ale stejně tam podle mě nemají co dělat. Panel na straně pro pořadí nechápu, protože pokud stojí člověk na zemi, tak na něj, díky tomu jak je utopený, není skoro vidět. Osobně budu postrádat budník. Co mě velmi překvapilo je pokles vnějšího hluku. Chvíli po zmiňované novince přijela původní KT8 a ten rozdíl v produkci hluku je opravdu výrazný.
Štěpáne, moc hezké. Zvlášť na té zatravněné trati se vyjímá moc pěkně. Dokonce jsem na ni už změnil názor, podle těch fotek je docela hezká a zdá se, že se omezí i to, proč jsem vždycky nerad jezdil KT - málo místa a neskutečný hluk a třes na nerovných kolejích (jichž je v Praze požehnaně). Jenom jednu věc vytknu - ne všichni mají monitor s rozlišením 1024x768 a pokud se podívají na stránky, které něco takového nepodporují, dokáže je to rozladit. Opačně to obvykle bývá mnohem lepší. No nic, to jen taková rýpavá poznámka.
Ty kdož chceš vidět všechny mé tři výsledky dnešního 12 hodinového lovu, podívej se na http://www.tramfoto.com .