KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.7.2023 19:49

A nějaké dočasné střešní konstrukce by byly finančně příliš nákladné?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 24.6.2023 23:04

9001 píše:
24.6.2023 16:12
Kolik stála oprava těch ohořelých? ;-)
Přesné číslo nemám, hradila pojišťovna... :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 24.6.2023 16:12

demon píše:
24.6.2023 13:18
Flotila KT je prostě hloubětínská a veškerý servis má v Hloubětíně. Jejich detašování jinde by si vyžádalo náklady v řádech milionů (nebo až desítek), včetně nutného přesunu personálu.
Kolik stála oprava těch ohořelých? ;-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 24.6.2023 13:18

Flotila KT je prostě hloubětínská a veškerý servis má v Hloubětíně. Jejich detašování jinde by si vyžádalo náklady v řádech milionů (nebo až desítek), včetně nutného přesunu personálu.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od pawel » 23.6.2023 20:00

Nechápu, že do vozovny pod širým nebem DP nepřesune největší šroty 82 a 83xx a naopak KT8 nepošle pod střechu do SA nebo jinam, když jsou aktuálně vzhledem k vývoji sítě i absenci výběrka na obousměrné vozy tak nezastupitelné.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 23.6.2023 6:22

Voko23 píše:
22.6.2023 14:43
Mno.... Vodou to nebylo, a kabely taky ne. Bylo sucho. Je třeba hledat příčinu někde jinde...
Není třeba hledat, příčina je jasná. (-X

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 23.6.2023 0:23

Ne, do Dubaje neni a ani byt nemusi. A presto soudruzi nemuseli udelat chybu, protoze projektovali tramvaj urcenou k odstavu v kryte, temperovane hale, ne pod sirym nebem. S obcasnym zatecenim nekam se jiste pocitalo, jenze se taky pocitalo s vyschnutim prave v tom temperovanym odstavu. Pro coz mluvi i to, ze plapolat zacinaji az po dlouhodobem odstavu pod sirym nebem. Kdyby soudruzi udelali chybu nekde v konstrukci, jiste by zacali plapolat uz driv a bez ohledu na misto odstavu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 22.6.2023 22:07

Copak je to tramvaj do Dubaje, kde neprší? Zatéci tam může i v běžném provozu. Takže pokud to bylo od vody, udělali soudruzi něco špatně, ale odstavení venku to nebylo. Tam bych spíš čekal kratší životnost laku než elektriky.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 22.6.2023 16:54

To, že zrovna bylo sucho, ještě neznamená, že to vodou být nemohlo. Ty kachny stojí venku už dlouhodobě, klidně mohlo někam zatéct už dřív, následně díky tomu něco zoxidovat, zkorodovat (nebo dokonce zreznout :D ) a výsledek se projevil až po čase.

Voko23
Uživatel
Příspěvky: 9
Registrován: 22.5.2021 21:52

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Voko23 » 22.6.2023 14:43

Mno.... Vodou to nebylo, a kabely taky ne. Bylo sucho. Je třeba hledat příčinu někde jinde... I když kachny a voda, to jde přece k sobě :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 22.6.2023 11:06

9001 píše:
21.6.2023 23:46
A co tedy bylo příčinou? Kabely?
Málokterý elektronice dělá dobře pravidelná koupel v dešťový vodě, což kachnám už skoro šest let dopřáváme.
O stavu údržby se ani nezmiňuju...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 21.6.2023 23:46

Demon: A co tedy bylo příčinou? Kabely?

Jinak OMH na twitteru zase perlí :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 20.6.2023 11:03

S termínem rekonstrukce to totiž naprosto nesouvisí...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Proxy » 20.6.2023 9:25

Požáry KT8N začínají vytvářet neveselou postupku
V březnu 9063, dneska 9062. Nicméně mezi rekonstrukcemi obou vozů je rozdíl 4 roky.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 20.6.2023 7:40


Odpovědět